Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-02@02:18:50 GMT

افسران جنگ نرم هوشیار باشند.

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۶۱۶۸۷

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کردستان، نماینده، ولی فقیه در استان کردستان صبح امروز در نشست با اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهداف دشمنان در نفوذ به لایه‌های فرهنگی و اعتقادی از طریق فضا‌های مجازی گفت: فعالان و دستگاه‌های فرهنگی باید به عنوان افسران جنگ نرم هوشیار باشند.
آیت الله حسینی شاهرودی در این نشست با اشاره به ۵ هزار و ۴۰۰ شهید کردستانی و بیش از ۱۸ هزار شهید از سراسر کشور که در این استان و در دوران انقلاب به شهادت رسیده اند گفت: امنیت حاکم در کشور ما مرهون خون همین شهدا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به تخصیص اندک بودجه‌های فرهنگی در استان‌ها افزود: ۷۰ درصد بودجه‌های فرهنگی کشور باید در استان‌ها و برای پیشبرد اهداف فرهنگی هزینه شود.
در ادامه این جلسه نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه، دشمن، نبرد سنگین جنگ روانی، نرم و عملیاتی در پیش گرفته است گفت: ما باید جایگاه خود را در عرصه انقلاب جهانی، منطقه‌ای و کشوری با وحدت، استقرار فرهنگ و استقلال حفظ کنیم.
سطح بندی فرهنگی و برنامه ریزی از دیگر مواردی بود که حجت الاسلام والمسلمین سالک برای رسیدن به این جایگاه بر آن تأکید کرد.
وی با اشاره به اینکه کردستان استانی مرزی و سرزمین مجاهدت‌های خاموش است افزود: رسالت جریانات فرهنگی و سیاسی در این استان اهمیت ویژه‌ای می‌یابد.
وی با بیان اینکه امور فرهنگی بیش از هر چیز به تدبیر نیاز دارد گفت: ما از روحانیت با اختصاص بودجه‌های فرهنگی برای امور فرهنگی حمایت میکنیم.
نماینده کمیسیون فرهنگی، اعتبار زدایی، اعتماد زدایی و مشروعیت زدایی از حاکمیت اسلامی را سه ضلع مثلث شوم دشمن برای فروپاشی نظام نام برد و گفت: انقلاب اسلامی امانت خدا در دست ماست و ما باید این امانت را پاسداری کنیم.
ماموستا رستمی نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری هم از علما به عنوان محور امنیت فکری، اجتماعی نام برد و بر بهبود وضعیت معیشتی علما و نیز حل مشکلات بیکاری وسرمایه گذاری استان با توجه به پتانسل‌های موجود تأکید کرد.
در این نشست تعدای از فعالان فرهنگی به بیان دیدگاه‌ها و مشکلات خود در حوزه‌های مختلف پرداختند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۶۱۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از طرح «نور» را امضا نکردند

روز گذشته یک عضو هیأت رئیسه مجلس از امضای بیانیه‌ای در حمایت از بازگشت طرح گشت ارشاد خبر داد.

به گزارش انتخاب، علی کریمی فیروزجائی در نشست علنی یکشنبه، ۹ اردیبهشت ماه مجلس شورای اسلامی بیانیه بیش از ۱۶۰ تن از نمایندگان با موضوع تقدیر و تشکر از فرماندهی محترم فراجا و مردم عزیز ایران اسلامی در همراهی با اجرای طرح عفاف و حجاب را قرائت کرد.

با این اوصاف، به نظر می‌رسد بیش از ۱۰۰ تن از نمایندگان مجلس حاضر به حمایت از طرح «نور» نشده اند.

دیگر خبرها

  • پیام نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت روز معلم و کارگر
  • معلمان افسران مبارزه در جنگ شناختی امروز
  • نشست هم افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین برگزار شد
  • نشست هم افزایی مسوولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین برگزار شد
  • نشست هم افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین 
  • نشست هم‌افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین 
  • توافق مهم ضد تروریستی ایران و پاکستان چه بود؟ | محل استقرار افسران رابط نظامی مشخص شد
  • عدم‌همراهی بیش از ۱۰۰ نماینده در حمایت از طرح «نور»
  • ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از «طرح نور» را امضا نکردند؟
  • بیش از ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از طرح «نور» را امضا نکردند