Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@18:12:45 GMT

مقاصد احتمالی یان اوبلاک در تابستان

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۶۱۷۲۹

مقاصد احتمالی یان اوبلاک در تابستان

این ستاره 25 ساله که در سال 2014 به اتلتیکو مادرید پیوست، این روز ها در اوج به سر می برد و توانسته 90 کلین شیت در 156 مسابقه برای اتلتی ها ثبت کند.

به گزارش "ورزش سه"، به خاطر درخشش در اتلتیکو ممکن است پیشنهاداتی از سوی دیگر تیم ها دریافت کند و اتلتیکو مادرید را ترک کند.احتمال خروج او در تابستان می تواند به تیم دیگو سیمئونه ضربه بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما خود یان اوبلاک چنین چیزی را قبول ندارد و می گوید: اتلتیکو بدون من هم موفق خواهد شد اما اکنون من در این تیم هستم و تا 2021 هم قرارداد دارم و قصد ترک مادرید را ندارم. بند جدایی قرارداد او نیز 100 میلیون پوند است. در این مقاله به سه انتخاب احتمالی او برای ترک اتلتی ها می پردازیم.

 

 

 


انتخاب رویایی: لیورپول

از وقتی که یورگن کلوپ به لیورپول آمد دو انتخاب برای دروازه بان داشت، سیمون مینیوله و لوریس کریوس. مینیوله عملکرد خوبی را نداشت پس این سرمربی آلمانی مجبور شد که کریوس را درون دروازه قرار دهد، عملکرد کریوس مناسب تیمی مانند لیورپول نیست. پس یورگن کلوپ به دنبال یک دروازه بان درجه یک مانند یان اوبلاک می گردد. البته لیورپول به جز یان اوبلاک به دنبال آلیسون سنگربان رم می گردد. آلیسون پس از یک عملکرد قابل توجه و فوق العاده در این فصل لقب مسی دروازه بان ها را به خود اختصاص داد.

 

انتخاب واقع گرایانه: پاریس سنت ژرمن

پاریس سنت ژرمن پادشاه بی پایان فرانسه که تشنه قهرمانی در لیگ قهرمانان است، انتظار می رود که هزینه های زیادی برای به دست آوردن آن در تابستان کند. یکی از بخش هایی که یقینا تغییر می کند، دروازه بان است. آلفونس آرئولا اکنون در دروازه این تیم جای دارد. اما این مرد فرانسوی هنوز تجربه و کیفیت کافی را ندارد و مناسب تیم پاریس سنت ژرمن نیست. باشگاه پاریس سنت ژرمن به دنبال خرید اوبلاک در تابستان خواهد بود زیرا تمامی مسئولان باشگاه از عملکرد اوبلاک انگشت به دهان مانده اند. اگر تیمی بتواند از عهده بند جدایی قرارداد او بر بیاید همین پاریس سنت ژرمن است.

 

 

 

 

انتخاب ریسکی: رئال مادرید

اگر اوبلاک در اسپانیا بماند چه؟ اگر قصد او ماندن در اسپانیا باشد تنها دو تیم می توانند او را بخرند یکی بارسلونا و دیگری رئال مادرید. اما کاتالان ها دو دروازه بان خوب را در لیست بازیکنانشان دارند و نیازی به دروازه بان ندارند. اما هم شهری اتلتی ها که کیلور ناواس را در دروازه قرار داده اند، زیاد از عملکرد او راضی نیستند و خواهان اوبلاک هستند. قطعا روخی بلانکو قبلا به دنبال خرید کیلور ناواس بوده اند اما اکنون به نظر دروازه بان قابل اعتمادی نیست.

 

پیشنهاد اسکواکا: آرسنال

از سال 1996 تا به حال آرسن ونگر در آرسنال بوده است. پیتر چک در ماه بعد 36 ساله می شود و به اندازه ای که آماده بود دیگر نیست. در این فصل آرسنال نشان داد که سنگربان قابل اطمینانی ندارد در حالی که هم شهری های توپچی ها سنگربانانی بهتر از آرسنال دارند. پس توپچی ها به شدت نیاز به یک سنگربان خوب دارند. به دروازه بان های توپچی ها دقت کنید، پیتر چک که دیگر پا به سن گذاشته و اوسپینا هم مناسب تیم آرسنال نیست و این در حالی است که دیگر تیم ها مانند یونایتد و سیتی دارای سنگربانان برجسته ای مانند ادرسون و دخیا هستند. بنابراین اوبلاک می تواند یکی از بهترین گزینه ها باشد.

 

ترجمه: امیررضا ایمانی

 

اتلتیکو مادرید یان اوبلاک

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۶۱۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه: با اعمال تحریم‌های احتمالی اروپا گاز گران‌تر می‌شود

سخنگوی دولت روسیه در گفتگو با خبرنگاران تأکید کرد که تحریم‌های احتمالی اتحادیه اروپا علیه صادرات ال‌ان‌جی این کشور مظهر "رقابت ناعادلانه و غیرقانونی" است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری تاس، دمیتری پسکوف، سخنگوی دولت روسیه در گفتگو با خبرنگاران تأکید کرد که تحریم‌های احتمالی اتحادیه اروپا علیه صادرات ال‌ان‌جی این کشور مظهر "رقابت ناعادلانه و غیرقانونی" است.

وی گفت: باید دید چه تعاریفی انجام خواهد شد، چه محدودیت هایی به ویژه… اعمال می شود.

پسکوف افزود: در واقع، تلاش‌ها برای بیرون راندن روسیه از بازارهای انرژی ادامه دارد؛ البته تغییر به سمت بازارهای گران‌تر قبل از هر چیز برای ایالات متحده و برخی کشورهای دیگر سودآور است.

بزرگ‌ترین میدان گازی اروپا تعطیل شداحتمال خروج توتال از پروژه ال‌ان‌جی روسیه

سخنگوی دولت روسیه در ادامه گفت: برای مصرف‌کنندگان نهایی وعمدتاً بخش‌های صنعتی اروپا، این (تحریم‌ها) به معنای گاز گرانتر خواهد بود.

وی تصریح کرد: بدیهی است که ما به دنبال راه هایی برای عبور از این موانع غیرقانونی خواهیم بود؛ این یک رقابت ناعادلانه و غیرقانونی است.

بلومبرگ پیشتر به نقل از منابع خود اعلام کرده بود که اتحادیه اروپا در حال بررسی اعمال ممنوعیت صادرات مجدد گاز ال‌ان‌جی روسیه از طریق بنادر اروپایی به کشورهای ثالث به عنوان بخشی از پیش نویس چهاردهمین بسته تحریم های ضد روسیه است. هرچند که اتحادیه اروپا قصد ندارد کشورهای عضو را از خرید آن برای استفاده در قلمرو خود منع کند.

پیش از این، مدیرعامل غول انرژی فرانسه یعنی شرکت توتال نیز طی اظهاراتی اعلام کرده بود که اگر اتحادیه اروپا تحریم‌هایی را علیه عرضه گاز طبیعی مایع (LNG) روسیه اعمال کند، این شرکت از بند فورس ماژور در قرارداد پروژه ال‌ان‌جی یامال استفاده خواهد کرد و از آن خارج خواهد شد.

قیمت گاز در اروپا پس از جنگ اوکراین و کاهش شدید واردات این محصول از روسیه در سال 2022، به شدت افزایش یافت.

در پی افزایش شدید قیمت گاز که باعث شد مصرف کنندگان و شرکت‌های اروپایی مجبور شوند در طول زمستان، مصرف خود را بسیار کاهش دهند، سیاستمداران اروپایی برای کنترل قیمت انرژی و تامین آن، تحت فشارهای شدیدی از سوی افکار عمومی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روسیه: با اعمال تحریم‌های احتمالی اروپا گاز گران‌تر می‌شود
  • سفر احتمالی وزیر خارجه آمریکا به شهرک‌های اطراف غزه
  • پی‌اس‌جی ۳-۳ لوهاور: قهرمانی به تأخیر افتاد
  • ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با تورینو
  • ببینید | بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • بایرن 2-1 فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • پیشگیری از بیماری‌های احتمالی بعد از سیل چابهار
  • ضرورت تثبیت مقاصد صادراتی از سوی بازرگانان
  • ترکیب احتمالی دو تیم یوونتوس و میلان