Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان بهبهان گفت‌: تفاهم نامه گازرسانی به ۲۴ روستای بخش جنوبی زیدون امضاء و بزودی اجرایی خواهد شد. ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰ استانها خوزستان نظرات

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از بهبهان، محمد حری امروز در جلسه امضاء تفاهم نامه همکاری گاز رسانی بخش زیدون اظهار داشت: در بازدید های میدانی بعمل آمده هفته گذشته از بخش و روستاهای جنوبی بخش زیدون برخی ایرادات و اختلاف نظرهای اداری در خصوص گازرسانی با توجه به وجود بافت تاریخی در این مناطق به روستاها وجود داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با پیگیری های صورت گرفته جلسه ای در سطح استانی به میزبانی اداره کل میراث فرهنگی استان با هدف رفع مشکلات پیش‌رو برگزار و با انعقاد تفاهم نامه همکاری جهت گازرسانی به روستاهای باقی مانده بخش جنوبی زیدون به امضا رسید.

به گزارش تسنیم، عصر دیروز این جلسه هماهنگی با حضور فرماندار شهرستان بهبهان، مدیر کل میراث فرهنگی استان خوزستان و جمعی از معاونین، معاون گازرسانی استان خوزستان، روسای ادارات میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و گازرسانی شهرستان بهبهان برگزار شده است.

انتهای پیام/ح

R41468/P1357/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۶۱۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایروبی بیش از ۳۴ کیلومتر از رودخانه‌های استان یزد در سال گذشته


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، ناصر کامیار فرد گفت: در سال ۱۴۰۲ به منظور جلوگیری از خسارت‌های ناشی از سیلاب، لایروبی رودخانه‌های شهرستان‌های خاتم (رودخانه ترکان، بنگ رود، شهریاری، چاهک)، مهریز (شاه صفی، منگاباد، ابراهیم آباد، عصمت آباد، حسین آباد، منشاد، تنگ چنار)، تفت (سلطان آباد، مزرعه نو، سورک، گاریز، سنگ دراز، باغ بالاوباغ میان زردین، باغ مهدی سانیج، مزرعه نو، دشتک)، اشکذر (درب رز، کمال آباد، مزرعه میان)، میبد (جاده درین، مزرعه امین آباد)، گاشار ابرکوه و بافق به طول بیش از ۳۴ کیلومتر انجام شده است.
وی با بیان اینکه اقدامات انجام شده از محل اعتبارات ملی، استانی و جاری تامین شده است، افزود: آزادسازی حریم و بستر رودخانه‌ها به میزان ۲ هکتار، مطالعات سراسری تعیین حریم و بستر رودخانه به میزان ۳۷ کیلومتر و پاسخ به پرونده‌های استعلامی ۹۰۰ مورد از دیگر اقدامات این مدیریت بوده است.
ناصر کامیار فرد ابراز کرد: بازدید‌های میدانی رودخانه ها، تهیه گزارشات کارشناسی از نقاط حادثه خیز و لایروبی رودخانه‌های باغستان واقع در روستای ده بالا و دوازده امام روستای طزرجان (از توابع شهرستان تفت) و رودخانه مرزانک از توابع شهرستان اشکذر، از جمله فعالیت‌های واحد حفاظت رودخانه‌ها پس از وقوع سیل بوده است.
مدیر رودخانه‌ها وسواحل شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد گفت: با توجه به وقوع سیلاب احتمالی در سال جدید لایروبی رودخانه‌های کافی آباد از توابع شهرستان اشکذر و رودخانه‌های بنادک سادات و منشاد از توابع شهرستان مهریز در دست اقدام است.
وی در پایان اشاره نمود، رسالت اصلی بخش حفاظت رودخانه‌ها و سواحل، تثبیت رودخانه‌ها و آزادسازی مناسب آنها جهت عبور امن سیلاب‌ها و جلوگیری از بروز خسارت به مردم است.
فرهنگ سازی از طریق رسانه‌های عمومی و مجامع محلی و ایجاد باور و اعتقاد عمیق به اجرای صحیح قانون توزیع عادلانه آب در میان عموم مردم می‌تواند کمک اصلی برای رسیدن به این هدف و رسالت مهم باشد.

دیگر خبرها

  • بهبهان خط پایان محموله‌های قاچاق
  • تبادل توافق نامه احداث مجتمع رفاهی در محور راور - دیهوک
  • میزان بارندگی ها در کرمان کاهش می یابد
  • وضعیت سیلاب و آبگرفتگی معابر در شهر درگهان از توابع شهرستان قشم
  • مصرف ۱.۹ میلیارد مترمکعب گاز طبیعی در خراسان جنوبی
  • برخورداری ۲۶ شهر و ۵۸۷ روستای استان از نعمت گاز طبیعی
  • لایروبی بیش از ۳۴ کیلومتر از رودخانه‌های استان یزد در سال گذشته
  • انعقاد تفاهم نامه فی مابین سازمان انرژی اتمی، دانشگاه بیرجند و سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی
  • جشنواره «روستای دوستدار کتاب» در مازندران برگزار می شود
  • رونمایی از کتاب هم نفس در ایذه