Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@03:51:40 GMT

بهره برداری از دو طرح بهداشتی در بروجن

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۶۱۸۵۸

بهره برداری از دو طرح بهداشتی در بروجن

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ همزمان با ششمین روز از هفته سلامت، دو طرح بهداشتی شامل کلینیک تخصصی دندانپزشکی و مرکز خدمات جامع سلامت خیر نیک اندیش زنده یاد مژگان هادیپور، با حضور حسینعلی شهریاری دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور، استاندار چهارمحال و بختیاری و مسئولین استانی و محلی در شهر بروجن به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دو طرح بهداشتی در زمینی به مساحت ۲ هزار متر مربع و زیربنای یک هزار و ۲۰۰ متر مربع و در ۲ طبقه ساخته شده است.

برای ساخت این دو پروژه ۱۲ میلیارد ریال و برای تجهیز آنان ۸ میلیارد ریال اعتبار هزینه شد.

شهر بروجن با بیش از ۵۲ هزار نفر جمعیت (مرکز شهرستان بروجن) در فاصله ۶۲ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

اول تا هفتم اردیبهشت به عنوان «هفته سلامت» نامگذاری شده و برنامه‌های امسال این هفته همزمان در سراسر کشور، با شعار «سلامت برای همه» در حال اجراست.

انتهای پیام/ف

افتتاح دو پروژه بهداشتی در بروجن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سلامت علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۶۱۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۲ نوزاد غرب خراسان رضوی از سقط نجات یافتند

دکتر سیدمجید غضنفری گفت:‌ از ابتدای اجرای طرح نفس در سبزوار تا پایان فروردین امسال‌ ۱۳۴ مادر باردار مصمم به سقط در قالب این طرح شناسایی شدند که با مداخله صورت گرفته، برای ۹۵ نفر آنان پرونده تشکیل شده و با مشاوره، حمایت های مالی معیشتی و دریافت آموزش های لازم از سقط جنین منصرف شده و به بارداری خود ادامه دادند.

وی افزود:‌ از این رقم ۲۷ نفر زیر نظر مراکز بهداشتی و مرکز نفس، حمایت‌های بهداشتی، اقتصادی و مشاوره روانشناسی و خانواده رایگان دریافت کردند و با مشارکت خیران و شهروندان، یک سری جهیزیه کامل برای یک مادر باردار آماده و تحویل وی داده شد.

مدیر مرکز مردمی نفس با تاکید بر اینکه انجام سقط جنین عمدی، معادل ارتکاب قتل محسوب می شود و تبعات فردی و قانونی متعددی دارد،‌ گفت: بروز اختلالات روحی و روانی و نیز پیامدهای جسمی جبران ناپذیر از جمله تخریب رحم و عدم امکان بارداری مجدد از دیگر خطرات ناشی از سقط جنین است.

دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با ۴۵ مرکز خدمات جامع سلامت فعال، ۳۱ پایگاه شهری و یک پایگاه روستایی، ۱۹۵ خانه بهداشت و ۶ بیمارستان زیر پوشش به بیش از نیم میلیون نفر جمعیت شهرستان‌های جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۲۲ طرح مخابراتی یزد در هفته ارتباطات
  • مسمومیت ۵ عضو یک خانواده بر اثر گاز گرفتگی
  • مفاهیم: آشنایی با عوامل اجتماعی تعیین‌کننده سلامت (SDH)
  • طرح محلات ارتقادهنده سلامت در خراسان جنوبی اجرا می‌شود
  • ۶۲ نوزاد غرب خراسان رضوی از سقط نجات یافتند
  • تسریع در رفع مشکلات روستای امام‌قیس شهرستان بروجن
  • قصه زندگی با بودنش آغاز می‌شود + فیلم
  • بهره برداری ازهشت طرح آموزشی، خدماتی و رفاهی دانشگاهی کاشان
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • بهره‌برداری از ایستگاه تحقیقات ماهیان زینتی محلات در سال آینده