Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اسطوره باشگاه پرسپوليس گفت: از آقاي گرشاسبي ممنونم که من را به جشن قهرماني دعوت کرد و فردا در کنار هواداران قهرماني متوالي پرسپوليس را جشن مي‌گيريم.
علي پروين در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، در خصوص دعوتش به جشن قهرماني پرسپوليس از سوي حميدرضا گرشاسبي گفت: قبل از هر چيز بايد از آقاي گرشاسبي تشکر کنم که ثبات و آرامش را در پرسپوليس حاکم کرده است و مربيان و بازيکنان اين تيم در کنار اين آرامش توانستند براي دومين سال متوالي قهرمان ليگ برتر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من به شخصه شاهد هستم که گرشاسبي چقدر براي موفقيت پرسپوليس تلاش مي‌کند و اهل کم‌کاري نيست.
وي ادامه داد: همچنين بايد از آقاي برانکو و بازيکنان پرسپوليس تشکر کنم که با اقتدار اين تيم را قهرمان ليگ کردند و اميدوارم در آسيا هم اين تيم بتواند به موفقيت‌هاي زيادي برسد؛ چراکه مربيان و بازيکنان شايسته‌اي داريم و مي‌توان در آسيا به نتايج خوبي رسيد.
پروين خاطرنشان کرد: از آقاي گرشاسبي خيلي ممنونم که من را به جشن قهرماني دعوت کرد و فردا در کنار همه هواداران با حضور در ورزشگاه آزادي قهرماني را جشن خواهيم گرفت. پرسپوليس امسال روند خوبي در ليگ برتر داشت و قهرمان شدن در شرايطي که تيم‌هاي خوبي در ليگ داريم، کار سختي است. باز هم از آقايان گرشاسبي، برانکو و ساير مربيان و همچنين بازيکنان بابت اين نتايج خوب قدرداني مي‌کنم و اميدوارم هواداران که هميشه گفته‌ام صاحبان اصلي پرسپوليس هستند، فردا با حضور در ورزشگاه آزادي يک روز تاريخي را براي پرسپوليس ثبت کنند.
انتهاي پيام/س

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۶۱۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره سابق نفت مشتاق قهرمانی پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، سعید حلافی بازیکن و پیشکسوت فوتبال صنعت نفت آبادان و پرسپولیس در جریان دیدار دو تیم پرسپولیس و صنعت نفت در این هفته از لیگ برتر فوتبال ایران، با خبرنگاران صحبت کرد و درباره پیروزی سرخ‌پوشان گفت: در کل صنعت نفت بازی خوبی انجام داد اما بازی که مقابل سپاهان انجام داد را از آنها ندیدیم. آقای کمالوند مربی خوبی است و گفته بود که شاید نتواند این تیم را در لیگ نگه دارد و سقوط ممکن است.

وی افزود: البته فراز کمالوند سرمربی صنعت نفت آبادان کار و تلاشش را انجام می‌دهد و مدیران نالایقی که در تیم هستند باعث وضعیت امروز هستند.

حلافی با اشاره به صدرنشینی موقت پرسپولیس با اوسمار پیش از دیدار استقلال تاکید داشت: انشالله پرسپولیس هم به قهرمانی برسد و سرمربی این تیم نشان داده که از سرخ‌پوشان شناخت دارد. با یحیی گل‌محمدی کار کرده و از لیگ شناخت کامل دارد. مربی بزرگی است و امیدوار هستم دوباره قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر را مسجل کند.

دیگر خبرها

  • انتقاد پیشکسوت استقلال از مدیر عامل پرسپولیس
  • دقیقی: داوران روز خوبی نداشتند/خیلی تند با بازیکنانم حرف زدم
  • دقیقی: با بازیکنان تند برخورد کردم
  • ایران بی تردید شانس اول قهرمانی است/ امیدوارم افغانستان صعود کند
  • ستاره سابق نفت مشتاق قهرمانی پرسپولیس!
  • پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود/ بازی کردن برابر صنعت نفت سخت است
  • اگر استقلال تقویت می‌شد شرایط بهتری داشت | انتظار قهرمانی از پرسپولیس می‌رود
  • با احترام به اسطوره پرسپولیس؛ جای بازیکن پولکی در قلب‌ها است
  • پروین به کدام بازیکنان پرسپولیس طعنه زد؟
  • علی پروین: درویش باید به این بازیکنان بگوید خداحافظ | پرسپولیس جای آنها نیست!