Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بدون بهره گيري از سامانه نظارت و هدايت الکترونيکي صنعت بيمه، انجام تکاليف قانوني و نظارتي سخت و دشوار است و در حال حاضر اجراي قوانين و مقررات توسط اين سامانه نهادينه شده است.
به گزارش خبرگزاري آريا، مدير کل فناوري اطلاعات و ارتباطات بيمه مرکزي در جمع معاونين فني و مديران فاواي شرکت هاي بيمه با بيان مطلب بالا گفت: هرگونه سرمايه گذاري براي فعاليت هاي IT در صنعت بيمه هزينه محسوب نمي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سيدقاسم نعمتي ادامه داد مطابق بررسي هاي بعمل آمده اهتمام شرکت هاي بيمه براي گسترش فعاليت هاي حوزه فاوا مطابق با انتظارات پيش بيني شده نيست و شرکت ها براي ادامه فعاليت هاي جاري خود نيازمند توجه ويژه به مقوله IT هستند. هرچند صنعت بيمه نسبت به بسياري از حوزه هاي ديگر کشور، در وضعيت مطلوبي قرارداد.
وي با تاکيد بر رشد و توسعه فعاليت ها و برنامه هاي حوزه فناوري اطلاعات، از مطالعه، تهيه و تدوين آيين نامه فناوري اطلاعات براي ساماندهي امور فناوري اطلاعات و ارتباطات در صنعت بيمه خبر داد و گفت: با توجه به اهداف متصور شده براي سنهاب، اين سامانه هنوز در آغاز راه قراردارد.
نعمتي از جمع آوري اطلاعات صحيح و شفاف از صنعت بيمه به عنوان يکي از ويژگي هاي اصلي سنهاب يادکرد و گفت: با داده کاوي اطلاعات که بر اساس شاخص هاي علمي تعريف شده صورت مي پذيرد مي توان اطلاعات دريافتي را تحليل کرد.
نعمتي در بخش ديگري از سخنان خود گفت: سنهاب به هيچ عنوان در موقعيت فعلي نخواهد ماند و هر روز نسبت به گذشته توسعه پيدا خواهد کرد و توسعه اين سامانه مستلزم همکاري و تعامل ميان بيمه مرکزي و شرکت هاي بيمه است.
گفتني است سومين هم انديشي صنعت بيمه در حوزه فناوري اطلاعات و ارتباطات با تشريح جزئيات و قابليت هاي مهم اين سامانه توسط کارشناسان و مديران مرتبط به مدت دو روز در جزيره کيش برگزار مي شود.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۶۱۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت یک میلیارد تومانی از کسب و کار‌های دارای سطح بلوغ فناوری ۳ یا بالاتر

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، بهروز مینایی در هجدهمین رویداد رقابت‌های استارتاپی دانشگاه علم و صنعت ایران، با بیان اینکه دانشگاه‌ها نقش مهمی در رشد و توسعه کسب و کار‌های استارت‌آپی دارند، گفت: باید فضای کارآفرینی دانشگاهی توسعه یابد.

رویداد رقابت‌های استارت‌آپی با حضور بنیان گذاران استارت‌آپها، دانشجویان و علاقه‌مندان به کسب و کار با هدف شناسایی شرکت‌های خلاق، در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار شد.

دبیر ستاد توسعه فناوری‌های هوش مصنوعی و رباتیک، جمعی از اساتید دانشکده‌های برق، کامپیوتر و مکانیک دانشگاه علم و صنعت ایران، برخی از مدیران فعال پژوهشی دانشگاه، مهدی مقیمی مدیر دفتر همکاری‌های علمی، صنعتی و فناوری دانشگاه علم و صنعت، علیرضا رضایی مدیر فن بازار البرز و عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و نوری مدیر یک خانه خلاق و نوآوری ایلسا از جمله شرکت کنندگان و سخنرانان در این رویداد حضور داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • علت اختلال در سامانه نسخه‌نویسی "بروزرسانی" است
  • ۲ روش استعلام اعتبار صاحب چک
  • بیمه سلامت: علت اختلال در سامانه نسخه‌نویسی بروزرسانی است
  • کنترل هوشمند ساختمان با سامانه ایران‌ساخت 
  • کنترل و نظارت ساختمان از راه دور با سامانه ایران‌ساخت
  • کنترل هوشمند ساختمان با سامانه ایران‌ساخت ممکن شد
  • پیام معاون توسعه مدیریت و منابع بیمه مرکزی بمناسبت روز ملی منابع انسانی
  • سازمان ملل هزینه حق بیمه اتباع آسیب‌پذیر را پرداخت می‌کند
  • حمایت یک میلیارد تومانی از کسب و کار‌های دارای سطح بلوغ فناوری ۳ یا بالاتر
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری علمی و پژوهشی بین سازمان فاوای شهرداری مشهد و بیمه سلامت