Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: اعضای یک شبکه نفوذی وابسته به انگلیس که با عناصری از جریان فتنه و جریان انحرافی مرتبط بوده‌اند، شناسایی و دستگیر شدند.
یک منبع موثق در گفت‌وگو با فارس، با اعلام این خبر، گفت: «اخیراً اعضای یک شبکه نفوذی وابسته به انگلیس دستگیر شده‌اند که گفته می‌شود بابرخی از عناصر اصلی جریان فتنه و انحراف در ارتباط بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
"عباس عدالت" یکی از اعضای این شبکه نفوذی بوده است که خبر دستگیری وی، از سوی رسانه دولتی انگلیس، رسانه‌ای شد.
وی نیز از همکاران کالج سلطنتی لندن بوده است که نقش ویژه‌ای در پرورش جاسوسان در پوشش‌های مختلف در راستای پروژه نفوذ دارد. برچسب ها: عباس عدالت ، نفوذ ، جاسوسی

منبع: خرداد

کلیدواژه: عباس عدالت نفوذ جاسوسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۶۲۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری یکی از اعضای شورای شهر سردشت

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: یکی از اعضا شورای اسلامی شهر سردشت و رئیس یکی از ادارات تابعه شهرداری این شهر دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، ناصر عتباتی از دستگیری یکی از اعضای شورای شهر سردشت و رئیس یکی از ادارت تابعه شهرداری سردشت به اتهام رشوه خبر داد.

وی با اعلام این خبر افزود: وفق دستورات قضائی صادره به اداره اطلاعات و هماهنگی‌های به عمل آمده و با انجام کار دقیق اطلاعاتی یکی از اعضای شورای شهر سردشت و نیز رئیس یکی از ادارات تابعه شهرداری سردشت به اتهام اخذ رشوه دستگیر و تحت قرار بازپرسی رسیدگی کننده قرار گرفتند.

رئیس کل دادگستری آذربایحان‌غربی تاکید کرد: مبارزه با فساد با قاطعیت در جریان است و اجازه نخواهیم داد کسی با سو استفاده از مقام و موقعیت شغلی خود قوانین را زیر پا بگذارد.

کد خبر 748672

دیگر خبرها

  • جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت
  • دستگیری 5 نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت
  • دستگیری یکی از اعضای شورای شهر سردشت
  • توسعه متوازن و عدالت‌محور، نگاه شورای ششم به مسائل شهری
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • هشدار جدی درباره نقشه جدید نفوذی‌ها در ایران
  • حضور ۱۹ شبکه خارجی در آیین روز خلیج‌فارس در بوشهر
  • هشدار جدی روزنامه جمهوری اسلامی درباره نقشه جدید نفوذی ها در ایران
  • هشدار جدی جمهوری اسلامی درباره نقشه جدید نفوذی ها در ایران