Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ مصطفی خاکسار قهروردی معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی افزود: در سال گذشته کار بازسازی 300 واحد مسکونی انجام شد و عملیات بازسازی و ساخت برای 318 واحد مسکونی دیگر نیز در دست اقدام است.

خاکسار قهرودی گفت: در دهه کرامت سال گذشته 200 منزل مسکونی بازسازی شده در مناطق سیل زده خواف و تربت جام استان خراسان رضوی توسط آستان قدس رضوی به صاحبان آن‌ها تحویل داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کار بازسازی برخی ساختمان‌های قدیمی و اجرای کامل کارهای ساختمانی و تأسیساتی در روستاهای محروم تیمور آباد و بصرآباد  و ماسوله حاشیه شهر مشهد برای 45 خانوار تنگدست و محروم انجام شد.

معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی بررسی و انجام مذاکرات در خصوص انعقاد توافقنامه و مشارکت با فعالان و خیران بخش مسکن به منظور تأمین مسکن نیازمندان و محرومان در مناطق محرومی که آستان قدس زمین در اختیار دارد و پرداخت تسهیلات به 130 نفر از سیل زدگان برای ساخت محل نگهداری دام را از دیگر اقدامات این معاونت در سال 96 عنوان کرد.

انتهای پیام // ف.ن   ساخت و بازسازی ۶۱۸ مسکن برای محرومان سراسر کشوربا مشارکت آستان قدس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اماکن مذهبی ائمه اطهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۶۲۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی کارکنان دادگستری قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم،  رئیس کل دادگستری استان قم در این مراسم با اشاره به تلاش دولت و تاکید رئیس جمهور برای حل مشکل مسکن قشر‌های مختلف مردم، بر لزوم حمایت شرکت‌های تعاونی در دستگاه‌های مختلف استان در بخش مسکن به صورت ویژه تاکید کرد.

حجت الاسلام مظفری افزود: دادگستری استان در چهارچوب قانونی و در راستای تحقق سیاست‌های دولت در امر مسکن سازی همه حمایت و تلاش خود را به کار می‌گیرد.

واحد‌های مسکونی عقیق واقع در منطقه پردیسان جنب مجتمع فرهنگی شهید ربانی در زمینی به مساحت ۱۶۰۰۰ متر مربع در دو بخش مسکونی و تجاری ساخته خواهد شد.

سالن ورزشی، کتابخانه و مهد کودک از جمله امکانات در نظر گرفته شده برای این مجموعه است.

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی کارکنان دادگستری قم
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • ۵۳ شهرک جدید در نقاط مختلف کشور ایجاد می‌شود
  • آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان
  • جوابیه وزارت راه و شهرسازی به یک گزارش
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی همزمان در سه نقطه شهرستان اردل
  • احیای حساب ۱۰۰ امام(ره) گامی بلند در محرومیت زدایی روستاها
  • ساخت بیش از ۱۵۷ هزار واحد نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی شروع شده است