Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: ۵ نفر از بازیکنان باقی مانده‌اند که هیچکدام نگفتند که در پرسپولیس نمی‌مانیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، حمیدرضا گرشاسبی درباره سفرش به سوئیس برای پیگیری محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات در دادگاه عالی ورزش اظهار داشت: با توجه به دعوتنامه دادگاه عالی ورزش به این دادگاه رفتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز قبل از نشست دادگاه، جلسه خوبی با وکلای خود در لوزان سوییس داشتیم و بار دیگر پرونده مرور شد.

وی ادامه داد: در جلسه اصلی دادگاه در روز 3 اردیبهشت حضور یافتم که وکیل ما خیلی خوب از باشگاه دفاع کرد. خوشبختانه نماینده حقوقی باشگاه ریزاسپور در این جلسه شرکت نکرد که این به نفع ما بود. اگر این حکم هر نتیجه‌ای داشته باشد، ما تلاش خود را کرده‌ایم و پیگیری‌های مورد نیاز را انجام داده‌ایم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که بازیکنان این تیم چند درصد از مبالغ قراردادهای خود را دریافت کرده‌اند، تصریح کرد: در مجموع 75 درصد قرارداد اعضای تیم را پرداخت کرده‌ایم. ممکن است برخی بازیکنان درصد بیشتری گرفته باشند یا یکی دو نفر بین 65 تا 70 درصد از قرارداد خود را دریافت کرده باشند. به جرئت می‌گویم که خوشبختانه هیچ باشگاهی تا این درصد از قرارداد اعضای تیم خود را پرداخت نکرده‌اند، البته امیدواریم همه باشگاه‌ها بتوانند اینگونه عمل کنند.

گرشاسبی درباره تمدید قرارداد بازیکنان و وضعیت محسن مسلمان و صادق محرمی خاطرنشان کرد: مطابق با جلساتی که با برانکو داشتیم، او گفت با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی به همه بازیکنان تیم نیاز دارد. ما نمی‌توانیم بازیکنی جذب کنیم و حتی در رده‌های پایه هم مشکل داریم. چون محرومیت نقل و انتقالاتی باشگاه مختص تیم بزرگسالان نیست.

«پرسپولیس اینقدر عظمت دارد که من اجازه ندارم آن را کوچک کنم» وی با بیان این جمله گفت: حدود 5 نفر از بازیکنان باقی مانده‌اند که هیچکدام نگفتند که در پرسپولیس نمی‌مانیم. همه پرسپولیس و هواداران آن را عاشقانه دوست دارند و ان‌شاءالله این بازیکنان هم قرارداد خود را با باشگاه تمدید کنند. باید وضعیت این بازیکنان هر چه زودتر مشخص شود. مگر اینکه بازیکنی بگوید نمی‌خواهم در پرسپولیس بمانم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا این باشگاه با بازیکنی از سایر تیم‌ها برای فصل آینده مذاکره‌ای کرده است یا خیر، اظهار داشت: ما با هیچ بازیکنی صحبت نکرده‌ای و مذاکره با بازیکنان سایر تیم‌ها در کوران رقابت‌ها را حرفه‌ای نمی‌بینیم. حتی اگر قانون چنین اجازه‌ای به ما بدهد.

گرشاسبی در این خصوص که رأی نهایی دادگاه CAS چه زمانی اعلام خواهد شد، تصریح کرد: فکر می‌کنم ظرف 20 روز آینده باید نتیجه نهایی را به ما اعلام کنند تا ما به کار خود ادامه دهیم. البته ما برنامه‌های خود را مختل نکرده‌ایم.

وی در پایان از هواداران پرسپولیس درخواست استقبال از دیدار این تیم مقابل سپیدرود را داشت و گفت: پرسپولیس از نظر آمار حضور تماشاگران در دیدارهای لیگ برتر کمی عقب افتاده است. از هواداران که صاحبان اصلی باشگاه پرسپولیس هستند، خواهش می‌کنم با حضور پرشور خود در دیدار فردا، این مورد جبران خواهد شد و این هواداران دوباره رکورد را در اختیار خواهند گرفت. با حضور عظیم تماشاگران، به فیفا و AFC بگوییم که این‌ هواداران فهیم پرسپولیس هستند و حق پرسپولیس نیست که شامل محرومیت شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۶۲۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هندبالیست‌هایی که تنها ۳۰ درصد قرارداد گرفته‌اند

به گزارش "ورزش سه"، حمید صادقی شاه‌نشین در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد حساس‌ترین دیدار تیمش در هفته‌های پایانی لیگ برتر هندبال مردان اظهار کرد: بازی ما با گیتی‌پسند بسیار حساس است. برنده این دیدار جایگاه دومی خود را تثبیت خواهد کرد. امیدوارم مقابل گیتی پسند بازی خوبی داشته باشیم. گیتی پسند تیم خوبی است و تلاش زیادی می‌کند که در رده دوم قرار بگیرد. امیدوارم بازی خوبی مقابل حریف داشته و بتوانیم پیروز میدان باشیم و نتیجه برای ما باشد.

سرمربی تیم هندبال نیروی زمینی شهید شاملی کازرون در خصوص سطح لیگ برتر هندبال مردان گفت: سطح لیگ بد نبود. سال قبل تیم‌های سپاهان و شاملی بیشترین ملی‌پوش را جذب کردند اما امسال تیم‌ها شاکله خود را از دست دادند و بازیکنان ملی در میان تیم‌ها پخش شدند. مثلا مس کرمان ۵ یا ۶ بازیکن ملی را جذب کرد و با کمک آنها و بازیکنان جوانش سه هفته مانده به آخر فصل قهرمان شد. سایر تیم‌ها هم در لیگ شرایط خوبی داشتند اما تیم‌هایی که بازیکنان بهتری به خدمت گرفته‌ بودند امتیازات بیشتری جمع کردند.

وی افزود: اکثر بازیکنان تیم ما سرباز هستند اما عملکرد خوبی در زمین دارند. با وجودی که آقای شاملی سعی می‌کند زیاد به تیم کمک کند اما تیممان درگیر مشکلات مالی زیادی است. ما  از نظر جایگاه در رده دوم قرار داریم اما از نظر مالی پایین‌ترین تیم در لیگ هستیم. خیلی از تیم‌ها به‌نوعی درگیر مشکلات مالی هستند اما بازیکنان ما تا الان که چند هفته به پایان لیگ بیشتر نمانده تنها ۳۰ درصد مبلغ قرار داد خود را گرفته‌اند. بازیکنان سایر تیم‌ها خیلی بیشتر از این‌ها دریافت کردند. امیدواریم در هفته‌های پایانی با توجه به صحبت‌هایی که شده پرداختی‌ها انجام و قول‌ها و وعده‌ها عملی شود.

صادقی شاه‌نشین افزود: امیدوارم مشکل بازیکنان حل شود. از ابتدای لیگ شرایط سختی برایشان وجود داشت. آنها تا اسفند هیچ مبلغی دریافت نکرده بودند. در اسفند طی دو مرحله مجموعا ۳۰ درصد مبلغ قراردادشان را گرفتند. همه بازیکنان با غیرت و تعصب و با وجود اعتمادی که به مدیر عامل دارند همه سختی‌ها را به جان خریده و اکنون در رده دوم لیگ قرار دارند. امیدوارم آنها همینطور با انگیزه و با غیرت به میدان بروند و بتوانیم نایب قهرمان شویم. هر چند این مشکلات همیشه در هندبال وجود داشته اما امیدواریم به حداقل برسد.

صادقی شاه‌نشین در ادامه در خصوص سقف قراردادها در لیگ برتر هندبال گفت: فکر می‌کنم سقف قراردادها یک میلیارد و نیم است. البته یک بازیکن با قرارداد ۲ میلیاردی هم داشتیم. تعدادی از بازیکنان هم قرارداد ۱.۵ و یک میلیارد تومان دارند اما سقف قرارداد بازیکنان تیم ما زیر ۸۰۰ میلیون تومان است.

او در پایان گفت: امیدوارم برای سال آینده برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم و باشگاه‌هایی که به لیگ می‌آیند مشکلات مالی را در نظر بگیرند. سال آینده تعطیلی در لیگ نداریم و امیدواریم شرایط طوری پیش رود که ملی‌پوشان به خوبی آماده شوند و برای سال آینده در تیم ملی حرف برای گفتن داشته باشیم و هندبال ایران به جایگاهی که باید برسد.

دیگر خبرها

  • تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟
  • آغاز مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • استارت تمدید قرارداد بازیکنان استقلال
  • زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال مشخص شد
  • هندبالیست‌هایی که تنها ۳۰ درصد قرارداد گرفته‌اند
  • شورای تامین اجازه نداد؛ بازی پرسپولیس / استقلال با نساجی بدون زنان
  • اجازه نخواهیم داد در پی ایجاد فرهنگسرا درختی در پارک لاله قطع شود
  • ادین ترزیچ: پیروزی مقابل پاری سن ژرمن به ما اجازه می‌دهد تا به برخی از بازیکنان مقابل آگزبورگ استراحت بدهیم
  • پیام ساکت قبل از پرسپولیس: شمال فقط نساجی