Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@19:44:18 GMT

آمار عجیب میزان پوشاک قاچاق موجود در بازار

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۶۲۳۷۴

آمار عجیب میزان پوشاک قاچاق موجود در بازار

عضو هیأت مدیره اتحادیه پوشاک از حدود توزیع ۲.۶میلیارد دلار پوشاک قاچاق در بازار خبر داد.

به گزارش مشرق، مجید افتخاری در حاشیه همایش مبارزه با پوشاک قاچاق در حمایت از کالای ایرانی اظهار کرد: طبق بررسی‌های انجام‌شده در بازار پوشاک ایران، از 8.1 میلیارد دلار پوشاک مصرفی ایرانی‌ها، 2.6 میلیارد دلار آن قاچاق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سهم واردات رسمی پوشاک را حدود 61 میلیون دلار اعلام کرد و ­گفت: این ارقام نشان‌دهنده حجم عمده عرضه پوشاک قاچاق در بازار داخلی است.

افتخاری با اشاره به اینکه بخشی از تأمین کالا برای برندهای خارجی از طریق قاچاق انجام می‌شود ادامه داد: مقایسه حجم واردات با میزان فروش یک‌ساله برندهای خارجی ثابت‌کننده تأمین کالا برای این برندها از طریق قاچاق است.

عضو هیأت مدیره اتحادیه پوشاک با بیان اینکه محصولات چند سال گذشته و از رده خارج‌شده برندهای خارجی در بازار ایران فروخته می‌شود افزود: این پوشاک به‌صورت فله‌ای وارد ایران شده و به‌فروش می‌رسد.

افتخاری با تقلبی دانستن بخش عمده‌ای از برندهای موجود ادامه داد: فقط 40 برند مجوز فعالیت در بازار ایران را دریافت کرده است در حالی که فقط در شهر تهران 400 برند فعالیت می‌کند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۶۲۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۲ برابری میزان سرمایه گذاری خارجی در گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان دکتر علی محمدزنگانه امروز در گردهمائی منطقه‌ای ائمه جمعه منطقه یک کشور در خان ببین افزود : سرمایه گداری خارجی در گلستان  به بیش از  ۱۳ میلیون دلار رسیده است و این رقم رشد ۱۲ برابری آن را نشان می دهد.

او با اشاره به قابلیت ها و ظرفیتهای گلستان گفت : این استان در حوزه اقتصاد رشد ۸ درصدی داشته و رقم تولید ناخالص استان دو برابر قبل شده است.

علی محمد زنگانه افزود : احیای ۱۳۷ بنگاه و کارخانه نیمه تعطیل از دیگر دستاوردهای دولت سیزدهم در گلستان است .

او همچنین گفت : علاج بخشی خلیج گرگان از مهمترین اقدامات دولت در گلستان است که اگر انجام نمی شد طبیعت و محیط زیست استان مورد تهدید جدی قرار می گرفت.

دیگر خبرها

  • تحقق ۱۰۶ درصدی مبادلات تجارت خارجی در کردستان
  • ارزش دلاری مبادلات تجارت خارجی کردستان به حدود ۵ میلیون دلار رسید
  • تا وقتی جت هست چرا ماشین خارجی؟ / وضعیت بازار خودرو عجیب شد
  • ارزش دلاری مبادلات تجارت خارجی کردستان به ۵ میلیون دلار رسید
  • حمله ایران، اسرائیلی ها را روان پریش کرد | اعلام آمار عجیب روی آنتن زنده رژیم اشغالگر
  • قیمت زعفران نجومی شد
  • رشد ۱۲ برابری میزان سرمایه گذاری خارجی در گلستان
  • سند ملی سبک پوشش اسلامی چه کمکی به صنعت پوشاک کشور می‌کند؟
  • لزوم مدیریت علمی آب موجود در بستر دریاچه ارومیه
  • زیان ۳۵ درصدی پوشاک قاچاق به تولیدکنندگان در بازار شب عید