Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اعتبار بیش از 200 میلیون تومان بخش مراقبت های ویژه کودکان در بیمارستان آق قلا افتتاح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه اسپی دژ، امانگلدی ضمیر فرماندار آق قلا در حاشیه افتتاح این بخش به خبرنگار ما گفت : این قسمت یکی از قسمت هایی است که دولت تدبیر و امید در راستای طرح تحول سلامت اجرایی نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : برای اینکه ما بتوانیم جامعه و نوزاد سالم داشته باشیم این مرکز در بیمارستان آل جلسل آق قلا به بهره برداری رسیده است. نوزادانی که نیاز به مراقبت های ویژه داشته باشند در این بخش بستری می شوند. در این بخش 8 تخت درنظر گرفته شده است که اعتبار بالغ بر 200 میلیون تومان برای این بخش هزینه شده است

فرماندار آق قلا خاطر نشان کرد : دولت در همه حال با توجه به شعار امسال ( پوشش همگانی سلامت ) دنبال این است که از زمان نوزادی تا زمان پیری در بحث سلامت مردم سرمایه گزاری کند و افتخارمان این است که با خدمات انجام شده خدمات نسبی خوبی را برای جامعه کشور عزیزمان و شهرستان آق قلا هدیه داده ایم .

لازم به ذکر است، این بخش با مشارکت خیرین و دولت به بهره برداری رسیده است .

       

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۶۲۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یونیسف: کشتار کودکان فلسطینی متوقف شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، صندوق کودکان ملل متحد یونیسف با صدور بیانیه‌ای به کشتار کودکان فلسطینی در نوار غزه و کرانه باختری واکنش نشان داد.

یونیسف اعلام کرد که ۳ کودک فلسطینی در حمله اخیر ارتش رژیم صهیونیستی به طولکرم واقع در کرانه باختری به شهادت رسیده‌اند.

همچنین صندوق کودکان ملل متحد بیان کرد که بر اساس گزارش‌های رسیده، دست‌کم ۱۴ کودک فلسطینی دیگر نیز بر اثر حمله‌های هوایی ارتش رژیم صهیونیستی علیه شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه به شهادت رسیده‌اند.

یونیسف در ادامه این بیانیه تاکید کرد که باید کشتار کودکان فلسطینی متوقف و آتش‌بس فوری در نوار غزه برقرار شود.

کمی پیش‌تر نیز وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته ۵ کشتار و جنایت دیگر را علیه فلسطینیان در این باریکه مرتکب شده است.

این وزارتخانه افزود که در نتیجه جنایت‌های ۲۴ ساعت گذشته ارتش رژیم صهیونیستی علیه ساکنان نوار غزه ۴۸ فلسطینی به شهادت رسیده و ۷۹ نفر دیگر هم زخمی شده‌اند.

همچنین بر اساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه شمار کلی شهیدان حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تا این لحظه به ۳۴۰۹۷ نفر و شمار زخمی‌های این حمله‌ها نیز به ۷۶۹۸۰ نفر افزایش یافته است.

هنوز هزاران نفر دیگر نیز مفقود یا زیر آوار هستند. همچنین بیش از ۷۲ درصد از قربانیان جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

کد خبر 6084757

دیگر خبرها

  • مراقبت از هزار و ٣١٣ مورد مادر باردار در فریمان
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج
  • پرداخت بدهی‌های بیمارستان شهید جلیل یاسوج چشم‌انتظار نیکوکاران
  • نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس
  • نحوه صحیح استفاده از انواع محصولات مراقبت پوست برای حفظ شادابی و سلامت
  • بیمارستان شهید جلیل یاسوج آبروی استان است/ کاهش اعزام بیمار
  • اصول مراقبت از دندان‌های شیری در کودکان
  • (ویدئو) سگ‌های درمانگر
  • یونیسف: کشتار کودکان فلسطینی متوقف شود
  • اختصاص یکی از خطوط تلفنی صدای مشاور به مراقبت موقت از کودکان بهزیستی