Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-18@13:00:36 GMT

تکذیب پاره کردن نامه‌های مردمی به روحانی

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۶۲۴۵۱

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: انتشار تصاویر ساختگی پاره کردن نامه های مردمی به رییس جمهوری در فضای مجازی بی اخلاقی است.

به گزارش ایرنا، رحیم شهرتی فر، در حاشیه بازدید از مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری موسوم به 'سامد' افزود: این اقدام برخی افراد در فضای مجازی، رفتاری ضداخلاقی، توهین به شعور و فرهنگ مردم استان و خدمتگزاران آنان در سامد در تبریز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: هم اکنون همه نامه‌های واصله مربوط به سفر رییس جمهوری در این مرکز در حال بررسی است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی یادآوری کرد: با اندکی دقت می توان متوجه شد تصاویری که با عنوان جعلی پاره کردن نامه های رییس جمهوری در مقابل نرده های ساختمان استانداری آذربایجان شرقی توسط عده ای بی اخلاق در فضای مجازی منتشر شده، غیرواقعی است.

شهرتی فر، ادامه داد: رنگ نرده های تصاویر ساختگی مربوط به این موضوع زرد رنگ است، در حالی که همه شهروندان تبریزی رنگ نرده های ساختمان استانداری را هر روز مشاهده می کنند و می دانند که زرد نیست.

 

 

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۶۲۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهنوش بختیاری بازیگر با ظاهری متفاوت ؛ سوژه جدید فضای مجازی (عکس)

خبرآنلاین نوشت: تصویر منتشر شده از بهنوش بختیاری، بازیگر سینما و تلویزیون با چهره‌ای متفاوت را ببینید. عکس از یکی از ویدیوهای تبلیغاتی اینستاگرامی که بهنوش بختیاری در آن حضور داشته، گرفته شده است.

بهنوش بختیاری با ظاهر جدیدش سوژه فضای مجازی شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: استوری آرزوی بهنوش بختیاری برای بهبودی مستانه مهاجر (عکس) حمایت بهنوش بختیاری از پرسپولیس (عکس) تجربه مهم زندگی بهنوش بختیاری که با مردم در میان گذاشت (فیلم)

دیگر خبرها

  • دستگیری ۴۰۰ نفر مجرم فعال آزمون سراسری در فضای مجازی + فیلم
  • بهنوش بختیاری بازیگر با ظاهری متفاوت ؛ سوژه جدید فضای مجازی (عکس)
  • احمدی نژاد از اسراییل به عنوان «کشور» یاد کرد
  • تکذیب تغییر در تیم اقتصادی دولت
  • باید‌ها و نباید‌های استفاده کودکان از فضای مجازی
  • تهدیدهای فضای مجازی برای کودکان
  • تنبیه موشکی رژیم صهیونیستی نشان از اقتدار جمهوری اسلامی است
  • همه مسیر‌های هوایی کشور باز است
  • شرکت فرودگاه‌ها: همه مسیرهای هوایی کشور باز است
  • تصاویر گوسفندی که چای با قند می‌خورد!