Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@21:36:40 GMT

کفش طلای هلند برای یک ایرانی!

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۶۲۴۶۵

کفش طلای هلند برای یک ایرانی!

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا جهانبخش به عنوان ستاره ایران و حکیم زیچ به عنوان ستاره مراکش این روز‌ها به مردان کلیدی و تعیین کننده آلکمار و آژاکس در لیگ هلند تبدیل شدند تا جایی که جنگ دیدنی میان این دو بازیکن برای تصاحب کفش طلای این فصل و رسیدن به عنوان بهترین بازیکن آردیویسه رقم خورد که رسان‌های این جنگ را سرآغازی برای رقابت ایران و مراکش در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ دانستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:گفتگوی خواندنی با بازیکن مشهور که می‌خواهد آقای گل شود

در فاصله دو هفته تا پایان این فصل از رقابت‌های آردیویسه سایت پرطرفدار AD با همکاری فدراسیون فوتبال هلند اقدام به معرفی ۲۰ کاندیدای اصلی کسب کفش طلای ۲۰۱۸ کرد که در این فهرست علیرضا جهانبخش آقای گل این روز‌های آردیویسه با سبقت گرفتن از رقیب مراکشی خود به عنوان کاندیدای اول کسب کفش طلا نامش بر سر زبان‌ها افتاد.

شماره ۷ آلکمار در شرایطی بالاتر از ستاره شماره ۱۰ و مراکشی آژاکس کاندیدای اول کسب کفش طلا معرفی شد که اولین هت تریک این بازیکن در بازی برابر ویتسه آرنهایم باعث شد تا او در کنار جایگاه دومی جدول بهترین پاسور‌ها به صدر جدول آقای گل‌های نیز خیمه بزند تا به این ترتیب میانگین امتیازی بهتری نسبت به حکیم زیچ در آژاکس پیدا کند.

رسانه‌های هلند با آماری که جهانبخش از خود در این فصل به ثبت رسانده با اطمینان از کسب عنوان بهترین بازیکن فصل ستاره ایرانی صحبت می‌کنند و مدعی هستند باشگاه آلکمار با این اتفاق می‌تواند ستاره خود را در تابستان با رقم چشمگیری به باشگاهی بزرگ و معتبر در سایر لیگ‌ها واگذار و همان راهی را برود که دو فصل پیش برای وینسنت یانسن مهاجم ملی پوش خود رفت که بعد از آقای گلی او را با رقمی در حدود ۱۸ میلیون یورو به تاتنهام انگلیس واگذار کرد.

منبع:ورزش سه

انتهای پیام/

جهانبخش کاندیدای اول تصاحب کفش طلای هلند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جنجال ورزشی حاشیه ورزشکاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۶۲۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره بارسا: بلینگام بهترین بازیکن جهان است

به گزارش "ورزش سه"، بلوگرانا پس از ناتوانی در دفاع از عنوان قهرمانی لالیگا و حذف از لیگ قهرمانان اروپا، فصل ۲۴-۲۰۲۳ را با شکست به پایان می‌رساند.

با توجه به این ناکامی، انتظار می‌رود آنها در تابستان تغییراتی در تیم اعمال کنند. یکی از مشکلات بارسا در این فصل خط حمله بود و به گفته رسانه‌های نزدیک به باشگاه، آنها قصد دارند در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پست‌های هجومی را تقویت کنند.

قرارداد روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی، سال ۲۰۲۶ به پایان می‌رسد و بارسا قصد دارد در ماه‌های آینده در مورد اینکه او را بفروشند و یا قراردادش را یک سال دیگر تمدید کنند تصمیم بگیرد. لوا در حال حاضر از حضورش در بارسلونا راضی است و به جدایی فکر نمی‌کند.

در مصاحبه جدیدی پیش از دیدار با والنسیا، از او مورد دیدگاهش در مورد بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان سوال شد.

او گفت: «گفتن این موضوع دشوار است، زیرا ما هنوز یورو و بازی‌های تعیین‌کننده لیگ قهرمانان اروپا را داریم. اما در حال حاضر امباپه و بلینگام بهترین بازیکنان جهان هستند.»

دیگر خبرها

  • شرط جدید عربستانی ها برای جذب محمد صلاح: اعلام تمایل خودِ صلاح!
  • ستاره لهستانی بارسلونا: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می پذیرم
  • ستاره بایرن مونیخ دلتنگ خانه شده است!
  • جدول کفش طلای 24-2023؛ همان همیشگی!
  • لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم
  • مشتری ۲میلیون دلاری تیم ایرانی به جهانبخش
  • ستاره بارسا: بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • ستاره جنجالی به ایران بازنگشت ؛ واکنش سرمربی
  • چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟
  • جدایی ستاره عراقی از مس رفسنجان