Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@09:28:37 GMT

2 طرح بهداشتی در شهرستان زرندیه بهره برداری شد

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۶۲۵۲۷

2 طرح بهداشتی در شهرستان زرندیه بهره برداری شد

ماموینه - ایرنا - 2 طرح بهداشتی در روز پنجشنبه همزمان با هفته سلامت و با حضور جمعی از مسئولان محلی در شهرستان زرندیه به بهره برداری رسید.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان زرندیه در حاشیه بهره برداری از این طرح ها در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: پایگاه بهداشتی بیمارستان شهدای آسیابک با زیربنای 200مترو اعتباری بالغ بر 2میلیارد و 300 میلیون ریال در بخش مرکزی این شهرستان به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمود کریمی افزود: زمین این پایگاه توسط یکی از خیران زرندیه تامین شده است و در این پایگاه سلامت در دو روز هفته پزشک حضور دارد و در سایر ایام نیز نیروهای ماما و مراقبان سلامت خدمات رسانی خواهند داشت.
وی گفت:خانه بهداشت روستای ورده در بخش مرکزی زرندیه نیز با زیر بنای 90 متر و اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 360 میلیون ریال با اشتغال زایی 2 نفربه بهره برداری رسید.
وی توضیح داد: دولت تدبیر و امید با برنامه تحول سلامت و توسعه زیرساخت های درمانی بهبود موضوعات بهداشتی و درمانی را در اولویت کار دارد.
شهرستان زرندیه به مرکزیت شهر مامونیه با جمیعت 64 هزار نفر دارای 2 بخش مرکزی و خرقان و پنج شهر مامونیه ،پرندک ،زاویه ،خشکرود ورازقان است.
4896/6013/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي هفته سلامت افتتاح پروژه زرنديه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۶۲۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از مرکزمعاینه فنی خودرو‌های سبک در اسدآباد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، حسینعلی شرکایی با اشاره به مشکلاتی که تأسیس معاینه فنی خودروهای سبک اسدآباد را به تاخیر انداخت گفت: با پیگیری مسولان مشکلات راه اندازی معاینه فنی این شهرستان برطرف و یکی از مطالبات مهم شهروندان اسدآبادی تحقق پیدا کرد.

او تصریح کرد: برنده مزایده راه اندازی خودرو‌های سبک اسدآباد به مراجع ذی صلاح معرفی شده است که پس از اخذ مجوز‌های مربوطه این مرکز در اسدآباد راه اندازی می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • بهره برداری از فاز اول پایگاه پرتاب فضایی چابهار در سال جدید
  • بهره برداری از ارتقا شبکه بیتروان پیرسلمان
  • تعویض الکترو پمپ در چاه شماره ۵ دشت تقی آباد شهرستان میاندوآب
  • عزم مسئولان برای افتتاح کتابخانه درجه یک دورود در دولت سیزدهم
  • کتابخانه درجه یک دورود در دولت سیزدهم به بهره‌برداری برسد
  • بهره برداری از سومین جایگاه عرضه بنزین نفت و گاز در شهرستان نیمروز
  • سالن ورزشی شهدای شهر فردوسیه پس از گذشت یک دهه به بهره برداری رسید
  • جایگاه عرضه سوخت مشهدی منصوری در منطقه زاهدان به بهره برداری رسید
  • بزودی: بهره برداری از مرکزمعاینه فنی خودرو‌های سبک در اسدآباد
  • بهره برداری از مرکزمعاینه فنی خودرو‌های سبک در اسدآباد