Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-26@03:53:32 GMT

بزرگراه تبریز – سهند امسال تکمیل میشود

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۶۲۵۷۴

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در این بازدید با اشاره به حل مشکل معارضین در طول این مسیر گفت : طبق پیگیری های صورت گرفته قسمت اعظم تملک اراضی در طول مسیر اتوبان انجام شده و بر این اساس عملیات اجرایی این طرح طی ماه های اخیر شتاب مطلوبی به خود گرفته است .
پزشکیان افزود : مقرر شده است هر هفته پیشرفت فیزیکی عملیات اجرایی اتوبان تبریز - سهند ارزیابی و موانع موجود برطرف شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون امورعمرانی استاندار آذربایجان شرقی هم گفت : شهر سهند با توجه به استقرار جمعیت سرریز تبریز نیاز به توجه بیشتر دارد و باید فضای فیزیکی این شهر را متناسب با نیازهای جمعیتی آن به پیش ببریم .
پورمهدی گفت : با توجه به افتتاح رسمی رویداد تبریز 2018 انتظار می رود با اتمام و بهره برداری اتوبان تبریز- سهند در زمینه گردشگری مسافران را از تبریز به روستای کندوان با امنیت بهتر و بیشتری انتقال داد .
بیمقدار نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی هم گفت: اتوبان تبریز- سهند با پیشرفت فیزیکی بالای 43 درصد از سرعت اجرایی بیشتری برخوردار شده و مشکل معارضین آن حل شده و به زودی شاهد اتمام و بهره برداری آن خواهیم بود .
وی گفت : قرارداد اجرای اتوبان تبریز - سهند به صورت مشارکتی با سرمایه گذار بخش خصوصی منعقد و نقشه راه به پیمانکار نیز ابلاغ ومقرر شده است کارگاه دیگری نیز از هفته آینده از سمت شهر سهند به صورت فعال آغاز بکار کند.
مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید سهند هم اعلام کرد هیچ مانعی بر سر راه عملیات اجرایی اتوبان تبریز- سهند وجود ندارد و طبق هدفگ ذاری انجام شده با طرف پیمانکار تا پایان امسال این طرح تکمیل می شود .
مصطفوی به تامین منابع مالی طرح مذکور اشاره کرد و گفت : بخشی از اتوبان تبریز - سهند به صورت مشارکتی به بخش خصوصی واگذار شده که 60 درصد عملیات اجرایی آن به شرکت آزاد راه تبریز - سهند واگذار شده و 40 درصد بقیه نیز بر عهده شرکت عمران سهند است .
اتوبان تبریز - سهند یکی از طرح های عمرانی نیمه تمام شهرستان اسکوست که بیش از یک دهه از آغاز عملیات اجرایی آن میگذرد.
این جاده 24 کیلومتر طول دارد که 9 کیلومتر آن از سمت شهر سهند به اتمام رسیده و 15 کیلومتر بقیه در دست احداث است .

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۶۲۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود تیر برق در محله ای از روستای اوغلی تبریز

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، روستای اوغلی، یکی  از روستاهای بسیار نزدیک به تبریز است که اهالی آن از چندین سال گذشته تاکنون آرزوی پیوستن به محدوده شهر و یکی از محلات آن را دارند اما بنا بر آنچه اهالی و برخی مسئولان می‌گویند، این روستا هم جزو شهر است و هم نیست و از برخی امکانات لازم برخوردار نیست . شهروند خبرنگاری از نبود تیربرق لازم در خیابان سهند این روستا گلایه دارند. 

متن پیام شهروند خبرنگار ما:

سلام در روستای اوغلی خیابان سهند غربی یک محله با ۷۲ خانواده هستند که از نعمت برق محرومند وبارها به اداره برق قراملک مراجعه کردیم مدارک دادیم ولی هنوز خبری نیست والان ۷۲ خانواده از یک تیر برق که سر کوچه هست استفاده میکنند که آن هم مشکلات زیادی به بار آورده خواهشمندیم رسیدگی کنید

دیگر خبرها

  • وزیر راه و شهرسازی وارد تبریز شد
  • امسال هم صعود بازی دراز از راه رسید/ آمادگی دستگاه های اجرایی برای این صعود باشکوه
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش- سراوان
  • اجرای عملیات ساماندهی ضلع شمالی اتوبان پاسداران تبریز
  • نبود تیر برق در محله ای از روستای اوغلی تبریز
  • آغاز عملیات تکمیل مونوریل قم همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور
  • اتوبان کسایی تبریز از زباله‌های پلاستیکی پاکسازی شد
  • پاکسازی اتوبان شهید کسایی تبریز از زباله‌های پلاستیکی
  • تکمیل بزرگراه زهک-زابل وتقاطع غیرهمسطح زهک درشش ماهه اول امسال
  • آخرین وضعیت ساخت بزرگراه شوشتری در تهران | ۲۶ معارض تجاری و مسکونی در مسیر این بزرگراه خریداری شد