Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@11:26:04 GMT

فیلم‌ برتر جشنواره جهانی فجر از نگاه منتقدان معرفی شد

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۶۲۹۳۷

فیلم‌ برتر جشنواره جهانی فجر از نگاه منتقدان معرفی شد

حلقه‌ منتقدان سی و ششمین جشنواره جهانی فجر، فیلم برگزیده این رویداد سینمایی را معرفی کرد.

به گزارش ایسنا، طی مراسمی که ظهر پنجشنبه ۶ اردیبهشت در گذر اجتماعات واقع در طبقه هفتم پردیس چارسو برگزار شد، فیلم «دولتوف» به کارگردانی «الکسی گرمن جونیور» محصول مشترک سینمای روسیه، صربستان و لهستان به‌عنوان فیلم برتر سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر از نگاه حلقه منتقدان اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین دیپلم افتخار حلقه منتقدان ایرانی جشنواره جهانی فیلم فجر به فیلم «معدنچی» به کارگردانی «هانا اسلاک» از اسلوونی رسید.

سی‌وششمین جشنواره جهانی فیلم فجر با حضور فیلمسازان ایرانی و خارجی از پنجشنبه ۳۰ فروردین ماه با اکران فیلم‌هایی در بخش‌های مختلف جشنواره آغاز شده و تا ۷ اردیبهشت در پردیس سینمایی چارسو ادامه دارد.

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۶۲۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا،  تبلیغات دومین مرحله از انتخابات مجلس دوازدهم از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ساعت ۸ صبح ادامه دارد.

انتخابات در ۸ حوزه انتخابیه تبریز، تهران، آبادان، شیراز، کرمانشاه، خرم‌آباد، قائم‌شهر و ملایر به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود و در تهران برای هر شعبه ۴ صندوق الکترونیکی و در باقی حوزه‌های انتخابیه برای هر شعبه، ۳ صندوق الکترونیکی در نظر گرفته شده است.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و از میان کاندیدا‌های حاضر در عرصه رقابت ۲۴۵ نفر به مجلس راه یافتند و سرنوشت ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، روشن خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تامین زیرساخت‌های صادراتی مهمترین حلقه زنجیره ارزش
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • جزئیات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان
  • معرفی رایتل برای دومین بار به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور
  • ظرفیت‌های صادراتی قم در نمایشگاه ایران اکسپو۲۰۲۴ معرفی می ‌شود
  • ساخت فیلم سینمایی اقتباسی درباره فرهنگ رضوی
  •  برگزاری ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی
  • معرفی برترین‌های روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود