Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-05@02:07:48 GMT

بعد از آن غروب حزن‌انگیز؛ علی‌کریمی در حوالی پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۶۳۰۰۵

بعد از آن غروب حزن‌انگیز؛ علی‌کریمی در حوالی پرسپولیس

به گزارش وانانیوز، 

 جادوگر شماره هشت پرسپولیسی‌ها که بعد از خداحافظی از دنیای فوتبال، از ابتدای این فصل به جرگه مربیان پیوسته، در اولین فصل حضور این تجربه توانسته سپیدرود را در لیگ حفظ کند.


علی کریمی اینبار در شرایطی مقابل پرسپولیس در قامت مربی حاضر خواهد شد که پیش از در صورتی که اتفاقات غیرحرفه‌ای در مدیریت نفت رخ نمی‌داد، این تقابل خیلی زودتر رقم می‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که اولین تجربه مربیگری خود را با قبول هدایت نفت تهران استارت زده بود، بعد از اینکه تدارک تیم را زیر نظر گرفت در ادامه در اتفاقی عجیب و در آستانه بازی‌ها از سوی مدیریت باشگاه کنار رفت. در صورتی که این اتفاق رخ نمی‌داد علی کریمی می‌توانست تیمی که توسط علی دایی قهرمانی جام حذفی را به دست آورده بود و البته اسکلت خود را کاملا از دست داده بود، برابر پرسپولیس در سوپرکاپ حاضر شود. هر چند علی کریمی بعد از دو تقابلی که همراه با شکست حمید درخشان روی نیمکت نفت تهران مقابل پرسپولیس بود بار دیگر به نیمکت این تیم بازگشت اما فرصتی برای جدال با برانکو و پرسپولیس نصیبش نشد. 


اکنون در روز پایانی لیگ برتر علی کریمی با موفقیت به همراه سپیدرود در جنگ با بقا، با کمترین دغدغه و آسوده بابت دستیابی به این هدف، مقابل پرسپولیس پرسپولیس قرار گرفته است. روزی که برانکو و شاگردانش بی‌تاب پایان 90 دقیقه این جدال و جشن 30 بازی اقتدار خود در فصل و کسب قهرمانی هستند. 

 


کریمی که پیش از این در آزادی و مقابل پرسپولیس یکی از بیادماندنی‌ترین صحنه‌ها را برای هواداران این تیم با پیراهن استیل آذین رقم زده بود، اکنون بار دیگر با همان محبوبیت و اینبار روی نیمکت حریف قرار خواهد گرفت. او در زمان حضور در استیل آذین و در شرایطی که برای موفقیت مقابل تیم سابقش بی‌تابی می‌کرد از داور کارت قرمز دریافت کرد تا با بیرون آوردن پیراهن استیل آذین، پیراهنی که از پرسپولیس زیر آن پوشیده بود را به نمایش بگذارد و در میان تشویق بی‌امان هواداران راهی رختکن شود.


سرمربی کنونی سپیدرود که جنگ نابرابری را مقابل مدیران فدراسیون و باشگاهی‌اش آغاز کرده، با توجه به روحیاتی که از او سراغ داریم شاید این 90 دقیقه آخرین فریم‌هایش در جایگاه سرمربی را شاهد باشیم. کریمی که پیش از این بارها اعلام کرده مربیگری اتفاق مورد علاقه او محسوب نمی‌شود، چندین بار به احتمال دوری‌اش از این تجربه اشاره کرده بود و شاید چالش کنونی با مدیران باشگاه سپیدرود در نهایت او را کاملا نسبت به این مساله بی‌میل کند و در پایان بازی مقابل سپیدرود خداحافظی‌ دیگری را از او در آزادی شاهد باشیم. کریمی آخرین حضور خود در پرسپولیس را به بدترین شکل ممکن پایان داد؛ جایی که تیمش امیدوار به کسب عنوان قهرمانی جام حذفی و در نهایت التیام زخم‌های هواداران در روز خداحافظی مهدی مهدوی کیا بود اما در نهایت با شکست در ضربات پنالتی مقابل سپاهان یک روز غم انگیز برای او و دیگر بازیکنان رقم خورد. خداحافظی غریبانه‌ی مهدوی کیا و در نهایت خشم علی کریمی در رختکن با خبر حزن انگیزی برای هواداران این تیم همراه بود:" خداحافظ پرسپولیس"

 


هر چند خیلی‌ها در همان مقطع معتقد بودند که علی کریمی تصمیمی احساسی با توجه به شرایط گرفته و احتمال بازگشت او زیاد است اما سردار رویانیان و همراهانش که دل پرخونی از ستاره محبوب هواداران داشتند از این فرصت سود برده و راه هرگونه بازگشتی را به روی او بستند تا او آخرین فصل بازیگری‌اش را با پیراهن شماره هشت تراکتور خاتمه دهد.


اکنون علی کریمی 90 دقیقه در آزادی و حوالی پرسپولیس حضور خواهد داشت؛ در کنار برانکو و بازیکنان پرسپولیس که بار دیگر توانسته‌اند عنوان قهرمانی لیگ را به دست بیاورند و هدف تشویق‌های روی سکوها هستند، مطمئنا بیشترین حجم تشویق‌ها و توجهات به علی کریمی خواهد بود. ستاره‌ای که هیچگاه و هیچ اتفاقی نتوانسته پیوند او و هواداران پرسپولیس را دچار خدشه کند و چه جالب که او عزیزترین و هیجان‌انگیزترین مهمان جشن قهرمانی پرسپولیس است.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۶۳۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار آلگری در یوونتوس را تمام شده بدانید!

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در این فصل نتوانست نتایج مدنظر هواداران و مدیران این باشگاه را به دست آورد و همین اتفاق باعث شد که انتقادهای بسیاری علیه بازیکنان و خصوصا سرمربی این تیم مطرح شود و شایعه اخراج آلگری به صورت جدی به گوش برسد. 

هواداران یووه امیدوار بودند که تیم‌شان در این فصل مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های سری آ ایتالیا باشد اما شرایط به این شکل پیش نرفت و آنها حتی رتبه دوم را هم به میلان واگذار کردند تا ادامه کار برای آلگری روی نیمکت این تیم بسیار دشوار شود. 

تونی در گفتگو با گاتزتا دلو اسپورت درباره شرایط این مربی اظهار داشت: «آلگری در آستانه قطعی کردن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده است و اگر بتواند جام قهرمانی کوپا ایتالیا را هم به دست آورد، به اهدافی که این باشگاه از ابتدای فصل در نظر داشت رسیده است. 

ما می‌توانیم سبک بازی یووه را زیر سوال ببریم اما هیچ شکی وجود ندارد که او با برنامه پیش رفت. از بیرون این احساس وجود دارد که دوره آلگری به پایان رسیده و یوونتوس تغییراتی در تابستان خواهد داشت. خواهیم دید. من برای او متاسفم چون عملکرد بدی نداشت اما اینتر تیم بهتری دارد.»

دیگر خبرها

  • هواداران رئال مادرید در حال جمع شدن در خیابان‌های شهر برای برگزاری جشن قهرمانی در لالیگا / فیلم
  • علی کریمی و حسینی دوباره از لیست خط خوردند
  • شعر خاص بیرانوند برای هواداران زن پرسپولیس + عکس
  • کار آلگری در یوونتوس را تمام شده بدانید!
  • چند خطی برای اتفاقات پرسپولیس و سپاهان؛ ما را به خیر امیدی نیست، شر مرسان!
  • آمار ضعیف پرسپولیس مقابل مدعیان قهرمانی
  • اوسمار با صلیب مقابل سپاهان در آزادی (عکس)
  • سپاهانی‌ها اورونوف را به چه روزی انداختند | تصاویری از پای زخمی ستاره پرسپولیس بعد از بازی حساس | داور حتی کارت زرد هم نداد
  • غروب زیبا از فراز ییلاق سوباتان، رو به دریای خزر
  • زلزله ۴.۷ ریشتری فاریاب را لرزاند