Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@18:54:35 GMT

وداع مشکی‌های سقوط کرده با لیگ برترفوتبال

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۶۳۱۳۵

وداع مشکی‌های سقوط کرده با لیگ برترفوتبال

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ مشکی‌های مشهد که از رقابت‌های لیگ برتر حذف شده اند و از فصل آینده در لیگ دسته یک به میدان خواهند رفت، امتیاز این دیدار هم در رتبه آن‌ها در جدول بی تاثیر خواهد بود.   اما تیم فوتبال پارس جنوبی جم که در رتبه ۶ جدول قرار دارد با به دست آوردن سه یا حتی یک امتیاز از این بازی میتواند یک پله صعود و یا در صورت شکست در این دیدار یک پله سقوط کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



غلامحسین بادامکی، مهاجم مشکی پوشان و حسین اینانلو، مربی پارس جنوبی به دلیل محرومیت نمیتوانند در این دیدار، تیم‌های خود را همراهی کنند.

این دیدار، فردا ساعت ۱۷ در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار خواهد شد.   انتهای پیام//ا.س   وداع مشکی پوشان با لیگ برتر فوتبال    

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال لیگ یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۶۳۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرم امام رضا (ع) در سوگ‌ شهادت امام صادق (ع) سیاهپوش شد

به گزارش آستان نیوز، در آستانه فرارسیدن سالروز شهادت ششمین امام معصوم، حضرت امام جعفر صادق (ع)، حرم مطهر امام رضا (ع) غرق در ماتم و عزا شد. به همین مناسبت، آیین‌های عزاداری و سوگواری در این بارگاه ملکوتی با حضور خیل زائران و مجاوران برگزار می‌شود.
 

سیاه‌پوش شدن حرم مطهر

همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع)، گنبد و ضریح حرم مطهر امام رضا (ع) نیز سیاهپوش شد. پرچم گنبد و پوش ضریح به رنگ سیاه درآمد و کتیبه‌های مشکی رنگ حاوی عبارت‌هایی در سوگ شهادت آن حضرت در صحن‌های مختلف حرم نصب شد. در این راستا، کتیبه‌های مشکی رنگی با عباراتی مانند "یا صادق آل محمد (ص)"،در صحن‌های مختلف حرم مطهر نصب شده است. 
 

منبع: آستان نیوز

دیگر خبرها

  • اهدای بیش از ۵ هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی با کاهش دوره تعمیرات اساسی 
  • درخشش قایقران بوشهری در مرحله دوم لیگ آب‌های آرام
  • حرم امام رضا (ع) در سوگ‌ شهادت امام صادق (ع) سیاهپوش شد
  • توسعه پارس جنوبی روزانه ۴۲ میلیون مترمکعب به ظرفیت تولید گاز کشور می‌افزاید
  • روزگار سیاه فوتبال خوزستان، تیره‌تر از رنگ نفت؛ محکوم به سقوط!
  • تکلیف سقوط یک تیم امروز قطعی می‌شود!
  • آغاز تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی
  • چهار تیم «فوتبال» را ناامید کردند/«توهین» میلیاردرها به تماشاگران
  • چهار تیم «فوتبال» را ناامید کردند/ «توهین» میلیاردها به تماشاگران