Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-09@02:18:43 GMT

پدر گوئدس: گونسالو دوست دارد در والنسیا بماند

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۶۳۱۵۵

پدر گوئدس: گونسالو دوست دارد در والنسیا بماند

گونسالو در اولین فصل حضورش در لالیگا فوق العاده کار کرده و به گفته پدرش دوست دارد به این تجربه موفق ادامه بدهد.

طرفداری - روجریو گوئدس، پدر گونسالو تایید کرد که پسرش دوست دارد در والنسیا بماند.

گوئدس 21 ساله که در ژانویه 2017 با 30 میلیون یورو از بنفیکا به پی اس جی پیوست، به دلیل نداشتن فرصت کافی برای بازی، به والنسیا قرض داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملکرد این وینگر ملی‌پوش فراتر از انتظارات بوده و او یکی از ستون‌های فصل موفق تیم مارسلینو به شمار می‌رود. اخیرا گفته شد که پاری سن ژرمن قصد دارد برای رعایت فیرپلی مالی یوفا، گوئدس را با 40 میلیون یورو به فروش برساند. والنسیا علاقه مند است تا این بازیکن را به صورت دائم جذب کند اما شاید نتواند 40 میلیون یورو برای او هزینه کند.

به گزارش موندو دپورتیوو، روجریو گوئدس، پدر گونسالو درباره آینده پسرش می‌گوید:

گونسالو در والنسیا خوشحال است و از ماندن در این تیم استقبال می‌کند. انتقالش به والنسیا درست بود. او به فرصت بیشتری برای بازی نیاز داشت. در پاری سن ژرمن ستاره‌های بزرگ زیادی بازی می‌کنند. در والنسیا به خواسته مان رسیدیم. اینجا هواداران رفتار بسیار خوبی با ما دارند و نزدیکی زبان‌ها هم به گونسالو کمک زیادی کرده و همه چیز خوب پیش می‌رود. به همین خاطر هم دوست داریم در این تیم ادامه دهیم.

خواست ما این است اما همه چیز به ما بستگی ندارد. گونسالو حرفه‌ای است و می‌داند که باید دو باشگاه به توافق برسند اما به نظرم شرایط می‌تواند جوری رقم بخورد که در والنسیا بمانیم. این انتقال برای ما و آنها دو سر برد است. فکر نمی‌کنم آینده پسرم در پاریس رقم بخورد. چون به نظرم اینکه گونسالو روی نیمکت بنشیند برای پروژه آنها فایده‌ای ندارد. فکر نمی کنم والنسیا این فرصت را آن هم در حالی که به لیگ قهرمانان اروپا باز خواهد گشت، از دست بدهد و برای گونسالو تلاش خواهد کرد. می‌دانم که پیتر لیم برای جذب گوئدس در تلاش است اما نمی‌توانم چیزی به شما بگویم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۶۳۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز با سعدی: چه جرم رفت که با ما سخن نمی‌گویی

شب دراز به امید صبح بیدارم مگر که بوی تو آرد نسیم اسحارم   عجب که بیخ محبت نمی‌دهد بارم که بر وی این همه باران شوق می‌بارم   از آستانه خدمت نمی‌توانم رفت اگر به منزل قربت نمی‌دهی بارم   به تیغ هجر بکشتی مرا و برگشتی بیا و زنده جاوید کن دگربارم   چه روزها به شب آورده‌ام در این امید که با وجود عزیزت شبی به روز آرم   چه جرم رفت که با ما سخن نمی‌گویی چه کرده‌ام که به هجران تو سزاوارم   هنوز با همه بدعهدیت دعاگویم هنوز با همه بی مهریت طلبکارم   من از حکایت عشق تو بس کنم هیهات مگر اجل که ببندد زبان گفتارم   هنوز قصه هجران و داستان فراق به سر نرفت و به پایان رسید طومارم   اگر تو عمر در این ماجرا کنی سعدی حدیث عشق به پایان رسد نپندارم   حدیث دوست نگویم مگر به حضرت دوست یکی تمام بود مطلع بر اسرارم کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دلخوشی نکونام به بازیکنی که قرار نبود بماند!
  • آرزوی آزمون برای امباپه برآورده نشد
  • ۲۱ عملیات جستجو برای یافتن جسد کودک غرق شده در خرسان انجام شد
  • صحبت‌های آتشین هاشمی نسب در میکسدزون
  • سرمربی ژیرونا: این دو بازیکن بارسلونا را می‌خواهم
  • بازیگر «نون خ»: چند بار تا مرز خفگی رفتم
  • دوست مهدی طارمی در پورتو، دشمن در میلان خواهد شد؟
  • امروز با سعدی: چه جرم رفت که با ما سخن نمی‌گویی
  • از افشین پیروانی بپرسید اوسمار بماند یا نه | او برای نیم‌فصل بهترین گزینه بود
  • راهکارهای کاهش استرس