Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزار ایکنا از خراسان رضوی،‌ 23 نفر از شرکت‌کنندگان ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم دانشجویان مسلمان که تا به امروز، ششم اردیبهشت‌ماه به مشهدالرضا(ع) وارد شده‌اند در برنامه بازدید از حرم رضوی شرکت کردند.
این افراد در قالب این برنامه حرم‌شناسی از مجموعه موزه‌ مرکزی حرم مطهر رضوی و دیگر نقاط این مکان مقدس بازدید و با فعالیت‌ بخش‌های مختلف آشنا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این بازدید راهنمای موزه‌های آستان قدس رضوی توضیحاتی در مورد تاریخچه این موزه‌ها و بخش‌های مختلف آن به بازدیدکنندگان ارائه کرد.
در ادامه این شرکت‌کنندگان از کتابخانه مرکزی آستان رضوی بازدید کردند که فضای وسیع، بخش‌های متعدد، معماری ایرانی - اسلامی و کتاب های بسیار این قسمت نیز برای متسابقان بسیار جذاب بود.


بازدید از دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی و آشنایی با بخش ها و فعالیت‌های این مکان قرآنی نیز از دیگر برنامه‌های امروز متسابقان به شمار می‌رود.
در ادامه و تا ساعاتی دیگر نیز قرار است که مراسم قرعه‌کشی ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم دانشجویان مسلمان در تالار کوهسنگی مشهد و با حضور مسئولان کشوری، استانی، داوران و متسابقان برگزار شود.

‌یادآور می‌شود،‌ ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم دانشجویان مسلمان همزمان با ایام شعبان المعظم و از ۷ تا ۹ اردیبهشت‌ماه به همت سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی، در مشهد مقدس و با همکاری آستان قدس رضوی، شهرداری مشهد، شبکه قرآن سیما،‌ سازمان اوقاف و امور خیریه و خبرگزاری ایکنا برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۶۴۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیرکل صمت خراسان رضوی از مجتمع کشت و صنعت جوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، امیر رضا رجبی با حضور در این مجموعه از توانمندی‌های مجموعه کشت و صنعت جوین نظیر کارخانه اسید سیتریک، کارخانه قند چغندری، واحد تولید بذر، واحد فناوری‌های نوین و دیگر قسمت‌های این شرکت بازدید کرد.

وی در این بازدید گفت: این مجموعه باعث افتخار استان و کشور است که با سابقه طولانی در کشاورزی و صنعتی به حوزه فن آوری‌های نوین در توسعه تکنولوژِ قدم گذاشت.

 مدیرکل صمت خراسان رضوی افزود: این مجموعه در گذشته نمانده و با استفاده از تکنولوژی روز به سوی آینده حرکت می‌کند و این مهم راز ماندگاری این شرکت بزرگ است.

دیگر خبرها

  • انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده
  • بازدید مدیرکل صمت خراسان رضوی از مجتمع کشت و صنعت جوین
  • رشد ۲۵ درصدی شرکت‌کنندگان در آزمون حفظ قرآن کریم
  • افزایش ۲۵ درصدی شرکت کنندگان آزمون تخصصی حفظ قرآن
  • ۱۲ هزار نفر در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم سراسر کشور شرکت کردند
  • فضای قرآنی در جامعه رو به گسترش است
  • شرکت ۱۲ هزار نفر در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم
  • ۱۲ درصد شرکت‌کنندگان قرآنی مدرک دریافت می‌کنند
  • حضور قدرتمند شرکت پتروشیمی مارون در نمایشگاه تخصصی ۲۰۲۴ CHINAPLAS
  • افزایش ۲۵ درصدی شرکت‌کنندگان در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن