Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@16:07:20 GMT

140 طرح عمراني در روستاهاي کنگاور اجرا شد

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۶۴۵۹۳

140 طرح عمراني در روستاهاي کنگاور اجرا شد

خبرگزاري آريا - کرمانشاه - ايرنا - بخشدار بخش مرکزي کنگاور گفت: 140 پروژه عمراني با 20 ميليارد و 570 ميليون ريال اعتبار سال گذشته با مشارکت مردم و اعتبارات دولتي در روستاهاي بخش مرکزي اين شهرستان اجرا شد.

سعيد سعيدي مجد روز پنجشنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: اين پروژه ها شامل جدول کشي، زيرسازي و آسفالت معابر، سنگ فرش و جداره سازي معابر، بهسازي مزار شهدا و آرامستان ها، تکميل ساختمان دهياري، پروژه بهسازي مظهر قنات و احداث چهار بوستان روستايي در روستاهاي ده کهنه، سلطان آباد، آران و سرخلج و کاشت پنج هزار نهال در روستاهاي حسين آباد، طاهرآباد، فشخوران و فيروزآباد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: با افتتاح اين پروژه ها حدود 20 هزار نفر از جمعيت روستايي از مزايا و خدمات آن بهره مند شدند.
سعيدي مجد با بيان اينکه دولت براي اشتغالزايي در روستاها برنامه ريزي کرده گفت: دهياران بايد زمينه مشارکت مردم را در راستاي تحول اقتصادي روستاها فراهم کنند.
وي با بيان اينکه دولت با وجود مشکلات اقتصادي، به عمران و توسعه روستاها توجه زيادي دارد، گفت: نگاه دولت به توسعه روستاها نگاهي عدالت محور بوده و تلاش مي کند با توجه به منابع محدود، مشکلات تمامي روستاها را حل و فصل کند.
وي از دهياران خواست با واقع بيني و اطلاع رساني از شرايط و واقعيت هاي کنوني، روستائيان را توجيه و زمينه مشارکت آنان را در طرح هاي عمراني فراهم کنند.
وي به برگزاري نخستين جشنواره فرهنگي و ورزشي روستاي قارلق بزرگ بخش مرکزي کنگاور اشاره کرد و گفت: اين جشنواره با حضور خسرواني مديرکل دفتر امور روستايي و شوراهاي استانداري کرمانشاه برگزار شد.
در بخش مرکزي شهرستان کنگاور 84 روستا وجود دارد که 65 دهيار فعاليت مي کنند.
شهرستان کنگاور با جمعيتي افزون بر 76 هزار نفر در 94 کيلومتري شرق کرمانشاه واقع شده و دروازه ورودي اين استان غربي است.
8066/7447
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۶۴۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب شرب ۹۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: آب شرب ۹۰درصد روستاهای مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان وصل شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از از شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، هاشم امینی اظهار کرد: از مجموع ۳۰۰ روستای درگیر پیامدهای سیل، تنها ۲۸ روستای منطقه بندینی باقی مانده‌اند که طی روزهای آینده مشکل آب شرب این روستاها نیز برطرف خواهد شد.

وی افزود: بزرگ‌ترین مانع در ترمیم زیرساخت‌های آب‌رسانی به این روستاها، حجم بالای سیلابی است که همچنان در بستر رودخانه بندینی جاری است و امکان استفاده از تجهیزات مکانیکی و خودروها را نمی‌دهد و در نتیجه عملیات استقرار و اتصال لوله‌های انتقال آب از طریق عوامل انسانی در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور گفت: طی ۲۴ ساعت پس از بارش‌ها سامانه آب‌شیرین‌کن چابهار و کنارک با حجم تولید ۴۳ هزار مترمکعب وارد مدار و از قطع آب مناطق وسیعی از شهرهای جنوب استان جلوگیری شد.

امینی ادامه داد: از ابتدای قطع آب شرب و بهداشت ۲۸ روستای باقی‌مانده، با استقرار ۱۵ دستگاه تانکر، نیاز آبی این روستاها تأمین شده است.

کد خبر 748016

دیگر خبرها

  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • حل مشکل آب‌شرب روستاهای سیل‌زده در منطقه بلوچستان
  • آب شرب ۹۰درصد روستاهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • ۱۵۴ پنل خورشیدی در روستاهای دیلم راه اندازی می‌شود
  • رفع اتفاقات شبکه آبرسانی روستاهای شهرستان خوی
  • بررسی آخرین وضعیت روستاهای برده میش و کپه‌کند بخش مرکزی مهاباد
  • وزارت نفت ۶ هزار و ۲۰۰ پروژه مسئولیت اجتماعی در کشور در دست اجرا دارد
  • اعتباری برای روستاهای ضرر دیده از طرح «قمرود» پرداخت نشده است
  • پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی