Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@04:11:03 GMT

دسته‌گل جدید نماینده فراکسیون امید

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۶۴۷۶۹

یکی از مارکسیست های سازمان منافقینبرای اینکه از موضع مسلمان ها صحبت کرده و خود را خیلی خود را مومن نشان بدهد، گفته بود:«خود خدا علیه السلام هم در حدیثی می گوید...»!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین شمسیان فعال رسانه ای در کانال خود در پیام‌رسان سروش نوشت:

ماجرای حرف های نمایندگانی که از بدیهیات خبر ندارندو هرروز دسته گل تازه ای به آب می دهند، نشان ازآن دارد که «آنها از اول هم اشتباهی بودند» رای ناشی از «تَکرار می کنم»و کرسی حاصل از رنگ و لعاب سلبریتی های بی مایه،ثمره ی خجالت آوری جز این نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پروانه مافی خیال می کرد «کاهوی چینی»واقعا از چین می آید و با همین مایه از دانش، درباره سیاست های اقتصادی نظر می داد!

امینی،نایب رئیس شورای شهر تهران مبدع و آورنده حدیث جدید «العقل السالم فی البدن السالم»است!

این فهرست ادامه دارد و می توانید مصادیق متعددی به آن بیفزایید.

(مراد تپق یا اشتباه لفظی نیست بلکه بیان سطح دانش این جماعت است)

 حالا تازه ترین شاهکار این جماعت، اظهارات سخنگوی فراکسیون امید است که گفته:«مگر غیر از این است که قرآن(!) کرامت انسانی را مهم‌تر از حرمت کعبه قرار ‌داده است،به بهانه حجاب و نهی از منکر ترویج منکر می‌شود و حرمت انسان زیر سؤال می‌رود»!!!

این آقای با سواد همان موجودی است که چند وقت قبل بی شرمانه و نمک نشناسانه در کسوت نمایندگی گفته بود:« اشتباه کردن طبیعی است، حالا یک‌زمانی انقلابی شد و تصمیمات انقلابی گرفته شد، اما اصرار بر آن اشتباهات، خطا رفتن است»!!

یادمان باشد،این جماعت همان هایی هستند که تا پیش از این، همه دنیا به جز خودشان را بی سواد می دانستند!

یکی از زندانیان قبل از انقلاب نقل می کرد در جریان گفتگو و مباحثه ای با یکی از مارکسیست های سازمان منافقین(که نمی خواست ما بدانیم مارکسیست شده) برای اینکه از موضع مسلمان ها صحبت کرده و خود را خیلی خود را مومن نشان بدهد، گفته بود:«خود خدا علیه السلام هم در حدیثی می گوید...»!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۶۴۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین گام نبویان برای ناک اوت کردن قالیباف /اعلان جنگ علنی با تشکیل یک فراکسیون

خبرگزاری خبرآنلاین در گزارشی با عنوان «جنگ زودهنگام بر سر صندلی «شماره یک» مجلس دوازدهم /همه در مقابل یک نفر؛ قالیباف!» به بررسی رقابت ها بر سر کرسی ریاست مجلس دوازدهم پرداخته است. در بخشی از این گزارش وضعیت محمود نبویان از چهره های عضو جبهه پایداری به عنوان یکی از رقباء قالیباف در انتخابات ریاست مجلس آینده مورد بررسی قرار گرفته است.

اولین گام نبویان برای ناک اوت کردن قالیباف

محمود نبویان از چهره‌هایی که به تندرو بودن شهره است، در انتخابات اخیر توانست شگفتی‌آفرین باشد و نفر اول تهران شد. نبویان پس از ۴ سال بیرون نشستن از مجلس، سال ۹۸ دوباره به ساختمان هرمی شکل بهارستان رفت، این بار اما با رأی اول تهران ماجرا فرق کرده است. او که مشخصا زاویه تندی با محمدباقر قالیباف رئیس فعلی مجلس دارد، در انتخابات اخیر بالاتر از حمید رسایی و مجری سابق صداوسیما و قالیباف ایستاد.


این اتفاق انگار اعتماد به نفس نبویان را دو چندان کرده و گویا دورخیز بلندی کرده برای کسب ریاست مجلس دوازدهم. هرچند او در اظهاراتی پیش از سال جدید تلویحا این موضوع را رد کرده بود اما نشانه های تحرکات بود گویای نکاتی دیگر است.

خبرهایی که در رسانه‌ها آمده، حاکیست که نبویان تعدادی از منتخبان جدید را گرد هم آورده و برای آنها از «ضرورت وحدت نیروهای انقلاب اسلامی» سخن گفته است. در واقع اولین اقدامی که برای ناک‌اوت کردن قالیباف لازم بوده انجام شود، همان کاری است که نبویان به دنبال آن افتاده است؛ «تشکیل فراکسیون انقلاب اسلامی.»

در مجلس فعلی، فراکسیون اکثریتی با نامی مشابه به فراکسیون مد نظر نبویان و دوستانش در حال کار است که قالیباف‌ ریاست آن را بر عهده دارد.

به زبان ساده‌تر، اقدام نبویان برای تشکیل فراکسیون انقلاب اسلامی، در واقع اعلان جنگ با قالیباف است و تلاشی همه‌جانبه برای از بین بردن فراکسیون فعلی قالیباف و تشکیل فراکسیونی جدید و البته تقریبا با همان نام مجلس یازدهم.

گویا این بار نبویان عزم خود را جزم کرده تا ریاست فراکسیون را در دست بگیرد؛ و وقتی هم که به ریاست فراکسیون به قول خودشان اکثریت برسد، بخش عمده‌ای از راه ریاست مجلس را پیموده است و حتی اگر به ریاست مجلس نرسد ریاست یک فراکسیون اصلی را در دست داشته باشد تا به او قدرت مانور بیشتری در مجلس آینده بدهد.

به نوشته ایسنا، «هسته اولیه تاسیس فراکسیون انقلاب اسلامی بیش از ۵۰ نفر از منتخبان مجلس دوازدهم را برای حضور در جلسه اولیه دعوت کرده بود که از این تعداد، حدود ۴۰ نفر از منتخبان که در فهرست‌های مختلف سیاسی نیروهای انقلاب عضویت داشتند، حضور پیدا کردند.»

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900694

دیگر خبرها

  • سلطانی نخستین نشان ایران را قطعی کرد
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • اولین گام نبویان برای ناک اوت کردن قالیباف /اعلان جنگ علنی با تشکیل یک فراکسیون
  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند
  • برپایی نماز جماعت باشکوه توسط معترضان مقابل کاخ سفید + ویدئو
  • بازی شش امتیازی نماینده قم در لیگ دسته اول فوتسال
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • ببینید | نماز جماعت ۵ هزاری نفری در آمریکا
  • ضرورت ارتباط با حوزه و ادامه تحصیل روحانیون شاغل در ارگان‌های دولتی
  • اقامه نماز جماعت ۵ هزار نفری در قلب آمریکا (فیلم)