Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: در راستای حمایت از کالای ایرانی، برنامه‌ریزی ‌شده است که امسال حجاج خراسان رضوی بتوانند برای تهیه سوغات، از کالاهای ایرانی خرید کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای چناران، علی غفوری‌مقدم، در همایش حمایت از کالای ایرانی که در محل سالن معلم چناران برگزار شد، اظهار داشت: همه ما باید برای تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی تلاش کنیم، همچنین، سازمان صنعت و معدن خراسان رضوی از تولید کالای ایرانی باکیفیت حمایت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های داخلی و خارجی اقتصادی، ادامه داد: در تلاش هستیم تا علاوه بر حضور تولیدکنندگان در نمایشگاه‌های داخلی، زمینه حضور آنان را در نمایشگاه‌های خارجی هم فراهم کنیم.

 

وی با تأکید بر لزوم حمایت از صنایع کوچک، اضافه کرد: طرح‌های زیادی برای استفاده از تسهیلات از محل تبصره 18 معرفی شده‌اند که 90 درصد از آنان، واحدهای خرد و کوچک بوده است.

 

غفوری‌مقدم از برنامه‌ریزی برای خرید کالای ایرانی توسط حجاج خبر داد و بیان داشت: در راستای حمایت از کالای ایرانی برنامه‌ریزی شده است که امسال حجاج خراسان رضوی بتوانند کالای ایرانی خرید کنند.

 

معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی اضافه کرد: در حوزه صادرات، به دنبال توسعه بازارهای هدف و حضور واحدهای کوچک در امر صادرات هستیم تا این واحدها هم بتوانند نسبت به عرضه کالای خود در بازارهای هدف مشارکت کنند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۶۵۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگلیس : یک حادثه دریایی جدید در سواحل یمن رخ داده

سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس امشب از وقوع یک حادثه دریایی جدید در آب‌های اطراف یمن خبر داد.

به گزارش ایسنا، سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس دوشنبه شب با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد حادثه دریایی جدیدی در آب‌های اطراف یمن به وقوع پیوسته است.

سازمان تجارت دریایی انگلیس تأکید کرد این حادثه در ۵۴ مایلی دریایی بندر المخا استان تعز (جنوب غربی یمن) اتفاق افتاده است.

یمن در راستای حمایت از مردم مظلوم غزه با انجام ده‌ها عملیات در دریای سرخ، تلاش‌های آمریکا و انگلیس برای حمایت رژیم صهیونیستی در سراسر دریای سرخ را ناکام گذاشته است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی در مشهد دریافت کردند
  • امسال ۸۷ هزار و ۵۵۰ زائر از کشور برای به جای آوردن اعمال حج تمتع به سرزمین وحی می‌روند
  • در سال‌های اخیر فعالیت‌های پژوهشی با هدف کمک به امنیت غذایی کشور بوده است
  • کاهش۱۰ درصدی کشت گل محمدی در خراسان رضوی به دلیل خشکسالی
  • مردم تخلفات مربوط به صیانت از زبان پارسی را در خراسان رضوی گزارش دهند
  • خشکسالی، کشت گل محمدی در خراسان رضوی را ۱۰ درصد کاهش داد
  • ۲۵ درصد معادن استان بوشهر در دشتی است
  • مدرسه صادرات ایران افتتاح شد
  • سرمایه‌گذاری ۱۵۰ همتی در صنعت و معدن خراسان رضوی
  • انگلیس : یک حادثه دریایی جدید در سواحل یمن رخ داده