Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@22:36:22 GMT

باید سطح کلاس‌های عقیدتی سپاه بالا باشد

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۶۵۶۴۷

باید سطح کلاس‌های عقیدتی سپاه بالا باشد

آیت‌الله علم‌الهدی گفت: یکی از علل عمده ایجاد سپاه پاسداران اسلامی پیشگیری از انحراف و التقاط بوده و به همین سبب باید سطح کلاس‌های عقیدتی سپاه بالا باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی بعد از ظهر امروز در نشست با فرماندهان سپاه امام رضا(ع) اظهار داشت: خوشبختانه آستان قدس رضوی در امر ایجاد  امنیت اقدامات مناسبی را انجام داده و شاهد هستیم با وجود تهدیدات بسیار زیادی برای حدود 37 میلیون زائر هیچ اتفاقی رخ نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه هر جریانی که با رهبری زاویه داشته باشد در واقع با اسلام زاویه پیدا کرده و با آمریکا همسو شده است خاطرنشان کرد: یکی از علل عمده ایجاد سپاه پاسداران اسلامی پیشگیری از انحراف و التقاط بوده و به همین سبب باید سطح کلاس‌های عقیدتی سپاه بالا باشد.

امام جمعه مشهد مقدس ادامه داد: سپاهی‌ها عموما افراد اهل رفتن به مسجد و با سطح علمی بالا هستند و به همین علت نباید سطح آموزش سپاه سطحی باشد و می‌توان از ظرفیت بسیج اساتید در این حوزه استفاده کرد.

وی محور انقلاب را مبارزه دانست و تأکید کرد: در زمان طاغوت این مبارزه با شاه و ساواک بود و حالا آمریکا و انگلیس است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۶۵۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستر جنجالی نساجی برای بازی پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که بنا به تصمیم مسئولان بالا دستی جایگاه بانوان در این مسابقه به هواداران پرسپولیس واگذار شده، اعضای روابط عمومی این باشگاه با انتشار یک پوستر خاص پیام خود را به علاقه‌مندان زن تیمشان رساندند.

در این پوستر نمایه‌ای از ساکت الهامی سرمربی نساجی به چشم می‌خورد که تصویری از زن هواداران نساجی در ورزشگاه شهید وطنی، روی آن کلاژ شده است. این یک مسابقه حساس برای هر دو تیم در بالا و پایین جدول است که نتیجه آن از هر نظر تاثیر بسیاری بر رقابت‌های لیگ برتر خواهد گذاشت. از ساعت ۱۸:۱۵ تا ساعت ۲۱ هیجان این مسابقه در ایران حرف اول خواهد بود.

دیگر خبرها

  • قیمت قالب فلزی لبه ۵ با قیمت دلار بالا رفت؟!
  • پوستر جنجالی نساجی برای بازی پرسپولیس
  • خسارت سیل اخیر به عشایر کلاک بالا
  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • تجلیل از مربیان نمونه عقیدتی سیاسی در مشهد
  • باید وحدت آرمانی و عقیدتی مد نظر نامزدها باشد
  • ایجاد ۱۶۰۶ فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی سپاه آذربایجان‌غربی
  • شکار از بالا
  • تمرینات ورزشی برای مبارزه با کبد چرب
  • اینفوگرافیک| پرترددترین فرودگاه‌ های جهان در سال ۲۰۲۴