Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-01@09:03:46 GMT

یک ایرانی کاندیدای اول کفش طلای هلند

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۶۵۸۴۹

یک ایرانی کاندیدای اول کفش طلای هلند

علیرضا جهانبخش به عنوان ستاره ایران و حکیم زیچ به عنوان ستاره مراکش این روز‌ها به مردان کلیدی و تعیین کننده آلکمار و آژاکس در لیگ هلند تبدیل شدند تا جایی که جنگ دیدنی میان این دو بازیکن برای تصاحب کفش طلای این فصل و رسیدن به عنوان بهترین بازیکن آردیویسه رقم خورد که رسان‌های این جنگ را سرآغازی برای رقابت ایران و مراکش در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ دانستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فاصله دو هفته تا پایان این فصل از رقابت‌های آردیویسه سایت پرطرفدار AD با همکاری فدراسیون فوتبال هلند اقدام به معرفی ۲۰ کاندیدای اصلی کسب کفش طلای ۲۰۱۸ کرد که در این فهرست علیرضا جهانبخش آقای گل این روز‌های آردیویسه با سبقت گرفتن از رقیب مراکشی خود به عنوان کاندیدای اول کسب کفش طلا نامش بر سر زبان‌ها افتاد.

شماره ۷ آلکمار در شرایطی بالاتر از ستاره شماره ۱۰ و مراکشی آژاکس کاندیدای اول کسب کفش طلا معرفی شد که اولین هت تریک این بازیکن در بازی برابر ویتسه آرنهایم باعث شد تا او در کنار جایگاه دومی جدول بهترین پاسور‌ها به صدر جدول آقای گل‌های نیز خیمه بزند تا به این ترتیب میانگین امتیازی بهتری نسبت به حکیم زیچ در آژاکس پیدا کند.

رسانه‌های هلند با آماری که جهانبخش از خود در این فصل به ثبت رسانده با اطمینان از کسب عنوان بهترین بازیکن فصل ستاره ایرانی صحبت می‌کنند و مدعی هستند باشگاه آلکمار با این اتفاق می‌تواند ستاره خود را در تابستان با رقم چشمگیری به باشگاهی بزرگ و معتبر در سایر لیگ‌ها واگذار و همان راهی را برود که دو فصل پیش برای وینسنت یانسن مهاجم ملی پوش خود رفت که بعد از آقای گلی او را با رقمی در حدود ۱۸ میلیون یورو به تاتنهام انگلیس واگذار کرد.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۶۵۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره جنجالی به ایران بازنگشت ؛ واکنش سرمربی

به گزارش همشهری آنلاین،‌ باشگاه مس رفسنجان اعلام کرد، با توجه به غیبت‌های غیرمجاز و مکرر بازیکن عراقی، با نظر محرم نویدکیا سرمربی مس رفسنجان علی عدنان از این تیم کنار گذاشته شده و در اختیار باشگاه قرار گرفت.

بر این اساس باشگاه مس رفسنجان با کسر مبلغ باقیمانده قرارداد و امضای توافق‌نامه فسخ دوجانبه، به همکاری با بازیکن عراقی پایان داد.

کد خبر 847901 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • ستاره کره ای تاتنهام در راه عربستان
  • اشتباه وحشتناک به قیمت حذف والیبالیست هلندی از لیگ‌ملت‌ها
  • پایان لیگ ملت‌‌های والیبال برای ملی‌پوش هلند!
  • ستاره لهستانی بارسلونا: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می پذیرم
  • ستاره بایرن مونیخ دلتنگ خانه شده است!
  • جدول کفش طلای 24-2023؛ همان همیشگی!
  • لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم
  • ستاره جنجالی به ایران بازنگشت ؛ واکنش سرمربی
  • چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟
  • جدایی ستاره عراقی از مس رفسنجان