Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون دادستان خراسان رضوی در امور جرایم خشن گفت: جسد پسر بچه ۱۰ ساله‌ای که با ضربات متعدد چاقو به قتل رسید کشف و پرونده در دست بررسی است. ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۷ استانها خراسان رضوی نظرات

حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: پسر بچه‌ای 10 ساله روز گذشته در محدوده موسوی قوچانی مشهد قرار بوده با سرویس به مدرسه مراجعه کند، روز قبل سرویس مدرسه اعلام کرده است که به دلیل مشکلی که به وجود آمده قادر به حمل و نقل دانش آموزان نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به همین دلیل این پسر بچه 10 ساله موضوع را با مادر درمیان می‌گذارد و از سوی مادر برای وی آژانس گرفته می‌شود، مادر تصویر فرزند خود را در آیفون می‌بیند که سوار ماشین پراید مقابل منزل می‌شود و تصور این بوده که فرد مذکور راننده آژانس است اما وی راننده نبوده و راننده آژانس دقایقی بعد به درب منزل مراجعه می‌کند.

معاون دادستان خراسان رضوی در امور جرایم خاص و خشن افزود: جسد این پسر بچه 12 ساله روز گذشته حول و حوش شهرک صنعتی شاندیز پیدا شده در حالی که روی بدن وی ضربات متعدد چاقو بوده و با وسیله همچون تیشه نیز به پیشانی وی ضربه وارد شده است.

وی افزود: با توجه به خاص بودن موضوع و اینکه بحث آدم ربایی نیز در پرونده دخیل است دادستان مرکز استان دستور دادند اداره جنایی مشهد موضوع را بررسی کند ماموران جنایی استان به صورت شبانه روزی روی پرونده کار می‌کنند تا ابعاد پرونده روشن شود.

انتهای پیام/ح

R41347/P1357/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۶۵۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادستان کلاله: یسنا ربوده شده بود

دادستان عمومی و انقلاب کلاله اعلام کرد که تحقیقات درباره مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای تا زمان شناسایی و دستگیری همه عوامل ادامه دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، ‌سیدجواد میردوستی، دادستان عمومی و انقلاب کلاله گفت: بلافاصله پس از اعلام مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای با تشکیل پرونده قضایی عملیات جستجو و اقدامات قضایی، پلیسی و اطلاعاتی برای بررسی موضوع آغاز شد.

دادستان عمومی و انقلاب کلاله گفت: در ادامه بررسی‌ها با توجه به شواهد و قراین ظن بازپرس پرونده مبنی بر ربوده شدن کودک تقویت شد و در پی تحقیقات با دستور بازپرس پرونده چند نفر به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شدند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برد حیاتی مشهدی‌ها در لیگ بسکتبال جوانان کشور
  • تیم فوتسال سیمین کک شاهرود مغلوب مهمان مشهدی شد
  • اطفای حریق انبار ذغال با تلاش و سرعت عمل آتش‌نشانان مشهدی
  • تیم فوتسال سیمین کک شاهرود مغلوب تیم مهمان مشهدی شد
  • دادستان شفت: برای آتش‌سوزی روستای امامزاده ابراهیم پرونده قضایی تشکیل می‌شود
  • تشکیل پرونده قضایی برای حادثه دیروز در امامزاده ابراهیم
  • یسنا ربوده شده بود؟
  • جزئیات بیشتر از گم شدن یسنا کوچولو/ دختر ۴ ساله دزدیده شده بود؟
  • بانوی خیراندیش مشهدی منزل خود را به بنیاد دانشگاهی فردوسی اهدا کرد
  • دادستان کلاله: یسنا ربوده شده بود