Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته ششم مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبدکاووس عصر روز پنجشنبه با حضور انبوه مشتاقان این ورزش اصیل منطقه در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش ایران آنلاین به نقل از ایرنا، این هفته از مسابقات با شرکت 49 راس اسب در شش دور مختلف در مسافت های 1000، 1200 و 1550 متر برگزار شد و در کورس اول که مخصوص اسب های ترکمن دو ساله مبتدی بود، اسب آک تولفا به مقام قهرمانی رسید و اسب های آدآلان سرمدی و یکه نور به مقام های دوم و سوم رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در کورس دوم رقابت اسب های دوخون سه تا چهار ساله 16 تا 22 امتیاز برگزار شد که در آن اسب جانام زودتر از سایرین از خط پایان گذشت و اسب های بن جوی و گلدن بوی دوم و سوم شدند.
کورس سوم با قهرمانی اسب تامار در میان اسب ها دوخون سه تا چهار ساله 36 تا 42 امتیاز به پایان رسید و در پی او اسب های آل مرد و ژاکلینا به ترتیب دوم و سوم شدند.
دور چهارم هفته ششم مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبدکاووس مخصوص اسب های دوخون سه تا چهار ساله 2 تا 6 امتیاز بود که عنوان قهرمانی را اسب اوچربانو از آن خود کرد، اسب اوبلا دوم شد و اسب لادی راکی به عنوان سومی این دور بسنده کرد.
مقام قهرمانی کورس پنجم که در گروه اسب های تروبرد سه تا چهار ساله 18 تا 22 امتایز برگزار شد به اسب رد شد و رسید و در پی او اسب های مستردن و پامادور به مقام های دوم و سوم رسیدند.
اسب های ترکمن سه تا پنج ساله 8 تا 12 امتیاز برگزار کننده کورس ششم این هفته از مسابقات بودند که در انتها اسب های میراث بصیر، رزیتا ساجد و بوران سنجر به ترتیب به مقام های اول تا سوم این کورس رسیدند.
در پایان این مسابقات مبلغ 770 میلیون ریال به عنوان جایزه به صاحبان اسب های برنده تعلق گرفت. 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۶۶۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سه دیدار تدارکاتی تیم هندبال جوانان ایران در تهران


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم هندبال جوانان کشورمان که خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در تیر و مرداد سال آینده آماده می‌کند، قرار است در روز‌های پایانی سال میزبان تیم هندبال جوانان روسیه باشد.  

تیم هندبال جوانان روسیه بامداد صبح امروز وارد ایران شد و طی ۵ روز حضور در ایران، ۳ دیدار دوستانه با تیم هندبال جوانان ایران برگزار می‌کند.  

بر این اساس این دیدار‌های دوستانه طی روز‌های ۲۷، ۲۸ و ۲۹ اسفند برگزار می‌شود.  

تیم هندبال جوانان ایران خود را برای حضور در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا آماده می‌کند که از ۲۱ تیر تا یکم مرداد ۱۴۰۳ در عربستان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • ایران میزبان مسابقات کوراش قهرمانی آسیا شد
  • پسر ۱۵ ساله ایرانی به المپیک لس‌آنجلس می‌رود؟
  • قهرمانی یک کشتی‌گیر ایرانی در انتخابی تیم کانادا
  • اعلام زمان برگزاری مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • برگزاری سه دیدار تدارکاتی تیم هندبال جوانان ایران در تهران
  • برگزاری جام تختی کشتی فرنگی در دهه اول اردیبهشت
  • برگزاری جام تختی کشتی فرنگی در دهه اول اردیبهشت/ آزمونی برای مسابقات آلبانی
  • (تصاویر) سلفی هادی چوپان با طرفدارانش پس از قهرمانی در انگلستان
  • مبلغ دقیق جایزه هادی چوپان در آرنولد کلاسیک انگلیس با پول ایران
  • مسابقات قهرمانی کشور توان برگزار شد