Web Analytics Made Easy - Statcounter

جامعه > شهری - ایسنا نوشت: رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به دیدار اعضای شورا با سیدحسن خمینی گفت: در این دیدار حجت‌الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی بر لزوم ادامه انسجام شورای شهر تهران همانند هفت ماه و نیم گذشته تاکید کردند.

محسن هاشمی پس از مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل همزمان با روز شوراها در جمع خبرنگاران گفت: در دیدار با یادگار امام راحل که به مناسبت روز شوراها انجام شد، ایشان بر اساس روش روحانیون نصیحت‌هایی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: یکی از مهم‌ترین صحبت‌هایشان توصیه به مردمداری بود، مردمداری به معنای انجام حرکات پوپولیستی نیست بلکه مردمداری به معنای واقعی این است که با مردم به صورت تفرعنی برخورد نشود و تصمیماتمان در کوتاه‌مدت و درازمدت به نفع مردم باشد.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: یادگار امام در ادامه صحبت‌هایشان به موضوع انسجام شوراها اشاره و تاکید کردند که با توجه به رای جدی که در این دوره مردم تهران به اعضای پنجمین دوره شوراها داده‌اند و توقعاتی که مردم از اعضا دارند، انسجام شورا باید کماکان حفظ شود. همچنین ایشان در مورد کارآمدی شوراها و شهرداری صحبت کردند و تاکید کردند که نباید این حس به مردم دست بدهد که شورایی که رای بالایی دارد در بعد کارآمدی تاثیر مورد انتظار را ندارد.

هاشمی افزود: یادگار امام تاکید کردند که باید هر چه زودتر فعالیت‌ها و اقداماتی توسط شورا و شهرداری انجام شود که رضایت‌مندی مردم را به همراه داشته باشد و آنچه که مهم است این است که آنچه در سیاست و سیاست‌بازی در نهایت مورد اهمیت است، جلب رضایت مردم است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در این جلسه در خصوص انتخاب شهردار تهران صحبتی شده است یا خیر؟ گفت: در این جلسه صحبتی در خصوص انتخاب شهردار تهران نشد و فقط یادگار امام تاکید کردند که شهردار تهران هر چه زودتر انتخاب شود.

۴۷۴۷

کلید واژه‌ها : محسن هاشمی رفسنجانی - سید حسن خمینی - شهرداری تهران - شورای شهر تهران -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: محسن هاشمی رفسنجانی سید حسن خمینی شهرداری تهران شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۶۶۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) بغض محسن هاشمی درباره خواب عجیبی که آیت‌الله هاشمی ۶ ماه قبل از فوت دید

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • (ویدئو) بغض محسن هاشمی درباره خواب عجیبی که آیت‌الله هاشمی ۶ ماه قبل از فوت دید
  • در نود و یکمین جلسه شورای شهر ساری چه گذشت؟
  • (ویدیو) عضو شورای شهر تهران: با شهرداری نظارت‌ناپذیر رو‌به‌رو هستیم
  • رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران | معاون شهردار: نظارت گریز نیستیم
  • عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز :کلانشهر اهواز امینی شهردار را نمی‌خواهد | کسی ندای هل من ناصرا ینصرنی اهواز را نمی شنود
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه
  • ببینید | بارش باران سیل‌گونه در اتوبان یادگار امام تهران
  • روایت شاپور بختیار از سبک زندگی امام خمینی
  • تاکید امام جمعه خمینی شهر بر حمایت مردم از طرح نور
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه | امروز پاتوق معتادان متجاهر در تهران نداریم