Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@14:08:45 GMT

سوپر گل‌های ویژه از اولیویه ژیرو +فیلم

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۶۶۷۱۱

سوپر گل‌های ویژه از اولیویه ژیرو +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ فوتبال 120 مورخ 6 اردیبهشت 97، کلیپی از عملکرد خوب و گل‌های دیدنی الیویه ژیرو برای چلسی را پخش کرد. در ادامه این آیتم را مشاهده می‌کنید.

 

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

عملکرد بی نظیر الیویه ژیرو +فیلم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم فیلم ورزشی فوتبال 120

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۶۶۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌گهر فقط با این بازیکن کلین‌شیت می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، بازگشت مسیح زاهدی برای گل‌گهر خوش یمن بود و این تیم پس از مدت‌ها مجدد توانست در لیگ برتر کلین‌شیت انجام دهد و دروازه خود را در دیدار مقابل شمس‌آذر قزوین بسته نگه دارد.

زاهدی آخرین بازی خود را مقابل سپاهان انجام داد و پس از آن گل‌گهر در تمامی مسابقات گل دریافت کرد و پس از بازگشت مجدد این مدافع توانست دروازه خود را بسته نگه دارد و عملکرد متفاوتی در خط دفاع داشته باشد.

مسیح زاهدی در بازی مقابل شمس‌آذر عملکرد خوبی در خط دفاعی این تیم داشت و با تسلط خوبی که روی توپ‌های هوایی و زدن ضربات سر اول داشت خیال سامان فلاح را برای پوشش محوطه جریمه و عمق خط دفاعی گل‌گهر راحت کرده بود و خروجی آن عملکرد خوب زوج دفاعی این تیم و کلین‌شیت در این مسابقه بود.

با بازگشت زاهدی به خط دفاعی علیرضا علیزاده به خط هافبک منتقل شد و در کنار احمد زنده‌روح زوج موفق هافبک را دوباره شکل دادند و همین موضوع هم تاثیر زیادی روی عملکرد دفاعی گل‌گهر در این مسابقه داشت.

گل‌گهر در 22 بازی که مسیح زاهدی در آن حضور داشته یازده کلین‌شیت انجام داده و این بازیکن بیشترین سهم را در بین تمام بازیکنان گل‌گهر داشته و این تیم فقط در زمان حضور او موفق به کلین‌شیت شده است!

دیگر خبرها

  • پرونده مرگ بلاگر زن معروف در سوپر ساختمان شهر مشهد | صورت او ترکید!
  • جانلوییجی بوفون: بهترین دروازه‌بان سری آ؟ یان زومر از اینتر
  • گل‌گهر فقط با این بازیکن کلین‌شیت می‌کند
  • همه می‌گویند سپاهان سوپر استار دارد/ انگار سپاهان هرسال قهرمان می‌شد
  • بهترین‌ عملکرد اولیویه ژیرو در گلزنی در مسابقات لیگ از فصل ۲۰۱۵/۱۶
  • دانشمندان به کمک نمک، سوپر باتری ارزان قیمت ساختند
  • گل ژیرو به جنوا (میلان 3-2 جنوا)
  • (ویدئو) سوپر گل پورتو، بازیکن خیرونا به بارسلونا
  • فرار یاران محمدی از بحران با یک گل
  • علی کریمی و حسینی دوباره از لیست خط خوردند