Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-28@00:35:41 GMT

پسر بچه را کشتم تا به سرنوشت من دچار نشود! + عکس و گفتگو

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۶۶۹۰۸

پسر بچه را کشتم تا به سرنوشت من دچار نشود! + عکس و گفتگو

حوادث رکنا: وقتی پزشکی قانونی در گزارشی تلخ اعلام کرد بریدگی‌های روی بدن ابوالفضل 11ساله که هفت ماه قبل از سوی مرد همسایه قربانی جنایتی فجیع شده 89 ضربه بوده زوایای پنهانی از این ماجرا روشن شد و پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

به گزارش گروه جنایی رکنا، در این پرونده، پسر 11ساله قربانی جنایت Crime مرد همسایه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموران با ناپدید شدن ابوالفضل تحقیقات خود را آغاز کرده و قاتل The Murderer 23ساله را دستگیر کردند.
با اعتراف او جسد ابوالفضل در حاشیه تهران پیدا شد. قاتل 23 ساله می‌گوید ابوالفضل را کشته تا سرنوشت تلخی مانند او نداشته باشد. گفت‌وگوی تپش با متهم به قتل Murder را می‌خوانید.

چقدر درس خوانده‌ای؟
سیکل دارم.

مشغول کار بودی؟
نه.تازه سربازی‌ام تمام شده بود و دنبال کار می‌گشتم.

چند خواهر و برادر داری؟
یک برادر و یک خواهر دارم. پدرم فوت شده و من همراه مادرم در خانه پدری زندگی می‌کردم.

وقتی نقشه قتل ابوالفضل را کشیدی در خانه تنها بودی؟
مادرم چند روزی بود که به سفر رفته بود.ولی در طبقه بالای خانه‌مان خواهرم و همسرش و برادرم و زن و بچه‌اش زندگی می‌کردند.

چرا پسر همسایه را کشتی؟
چون نمی‌خواستم سرنوشت تلخی مانند من داشته باشد.

خودت چه سرنوشت تلخی داشتی؟
سال‌ها پیش وقتی هم سن و سال ابوالفضل بودم و در پارک رازی بازی می‌کردم یک مرد مرا به بهانه نشان دادن کبوتر به خانه‌اش کشاند و آزارم داد. همان ماجرا آینده‌ام را تباه کرد. من مدت‌ها بود به بیماری اعصاب و روان مبتلا شده بودم و زندگی خوبی نداشتم. من نمی‌خواستم ابوالفضل هم زندگی تلخی مانند من داشته باشد.

چرا فکر می‌کردی ممکن است او هم چنین سرنوشتی داشته باشد؟
من ابوالفضل را می‌شناختم. می‌دانستم پدر و مادرش از هم جدا شده‌اند. او را بیشتر روزها در خیابان یا پارک می‌دیدم که مشغول بازی بود. بچه‌های طلاق یا بچه‌هایی که زیاد در کوچه و خیابان هستند بیشتر چنین ماجراهایی برایشان پیش می‌آید.

ادعا می‌کنی از بیماری اعصاب رنج می‌بردی و به افسردگی مبتلا بودی. پس چرا پزشکی قانونی این موضوع را تائید نکرده است؟
نمی دانم. کمیسیون 3 نفره پزشکی قانونی سلامت روانی‌ام را تائید کرد.
اما وکیلم اعتراض کرد. کمیسیون 5 نفره هم اعلام کرد بیمار نیستم. من از همان سال‌هایی که در پارک مورد آزار قرار گرفتم به افسردگی مبتلا شدم.

چطور ابوالفضل را به خانه کشاندی و او را کشتی؟
ما در یک محل زندگی می‌کنیم. او می‌دانست صاحب چندین کبوتر هستم. به بهانه نشان دادن کبوترهایم او را به پشت بام بردم و در لانه کبوترها با چاقو به جانش افتادم.

چند ضربه چاقو به او زدی؟
نمی دانم.پزشکی قانونی گفته بود بیش از 50 ضربه ولی حالا که پرونده ام به شعبه 9 دادگاه کیفری رفته پزشکی قانونی جای 89 بریدگی را روی جسد تائید کرده است.

وقتی ضربه‌ها را به پسربچه می‌زدی چه عکس‌العملی نشان می‌داد؟
چیزی به خاطر ندارم. من فقط ضربه‌ها را پشت سر هم به او می‌زدم.

می‌دانی خانواده ابوالفضل به‌خاطر شدت جراحات نتوانستند او را شناسایی کنند و پسرشان را از روی نشان ماه‌گرفتگی روی بدنش شناختند؟
من اصلا کشتن Killing ابوالفضل را به‌خاطر ندارم. فقط بعضی شب‌ها در خواب صدای گریه ابوالفضل را می‌شنوم.

چرا برای حمل جنازه از برادرت کمک گرفتی؟
نمی‌توانستم جنازه را به تنهایی از خانه خارج کنم. به همین خاطر موضوع را به برادرم گفتم.ما جنازه را نایلون پیچ کردیم و آن را داخل چمدان گذاشتیم. سپس برادرم یک پراید کرایه کرد و ما چمدان را با کمک هم داخل ماشین گذاشتیم و آن را در 60 کیلومتری جاده قم رها کردیم.

راننده ماشین به شما شک نکرده بود؟
نه. فکر می‌کرد مسافر هستیم .

وقتی برادرت به خانه‌تان آمد و با جنازه روبه‌رو شد چه عکس‌العملی نشان داد؟
او شوکه شده بود .ولی وقتی دید من خیلی ترسیده‌ام قول داد کمکم کند.

چه موقع به قتل اعتراف کردی؟
وقتی خبر گم شدن ابوالفضل در محله‌مان در خیابان رباط‌کریم پیچید همه برای پیدا کردن او بسیج شدند. حتی برادرم هم برای کمک رفت.ولی یک روز بعد پلیس Police مرا به‌عنوان مظنون دستگیر کرد.
پلیس به آثار بریدگی روی دستم شک کرد. به دروغ گفتم دستم را موقع خرد کردن مرغ بریده‌ام. من حرفی نزدم و سکوت کردم اما چهارمین روز ناچار شدم حقیقت را بگویم.

در این مدت با اولیای‌دم ملاقات نکرده‌ای؟
نه آنها را ندیده‌ام. فقط شنیده‌ام برایم حکم اعدام execution در ملاعام خواسته‌اند. برادرم از سال‌ها قبل با پدر ابوالفضل دوست صمیمی بود.

فکر می‌کنی وقتی در دادگاه با آنها روبه‌رو شوی چه عکس‌العملی نشان دهند؟
نمی‌دانم.

پشیمان نیستی؟
نه اگر ابوالفضل کشته نمی‌شد سرنوشتی مانند من داشت.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران جنایی جنایت Crime قاتل The Murderer قتل Murder سفر پزشکی سلامت کشتن Killing پلیس Police اعدام execution اخبار حوادث پزشکی قانونی دادگاه کیفری سرنوشت حوادث تهران من مرد همسایه اخبار تهران عکس ایران فیلم جوان یک زن زن دستگیر زندگی سعید مرتضوی ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۶۶۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کینه مرگبار کارگر قهوه خانه | کارگر جوان اخراج شد و وقتی فهمید فرد دیگری جای او استخدام شده ....

همشهری آنلاین - حوادث: چند روز پیش جنایت هولناکی در قهوه خانه ای واقع در شهرری رخ داد. آن روز کارگر اخراجی قهوه خانه با نقشه قبلی از در وارد قهوه خانه شد و کارگری که به تازگی در آنجا استخدام شده بود را با ضربات چاقو به قتل رساند. او سپس تمام قلیان هایی که در قهوه خانه بود را شکست و فرار کرد. به دنبال این حادثه،‌ ماجرا به تیم جنایی پایتخت گزارش شد. با حضور کارآگاهان جنایی در محل حادثه بررسی‌ها آغاز و هویت قاتل شناسایی شد. دوربین های مداربسته، تصاویر جنایت را ثبت کرده بود و از سوی دیگر صاحب قهوه خانه در تحقیقات گفت: قاتل در اینجا کار می کرد اما به خاطر رفتارهای نامناسبی که داشت اخراجش کردم. بعد از آن مقتول به جای او در قهوه خانه مشغول به کار شد و همین موجب شده بود کارگر اخراجی از او کینه به دل بگیرد و دست به این جنایت انتقام جویانه بزند.

با این اطلاعات، دستور بازداشت قاتل فراری صادر شده و هم اکنون تحقیقات برای دستگیری وی ادامه دارد.

کد خبر 847306 برچسب‌ها فراجا قتل - قاتل حوادث ایران

دیگر خبرها

  • وقتی «خانه خدا» سینماها را شلوغ کرد
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود
  • کتاب «برای قلب های شکسته» منتشر شد
  • وقتی مقتول دستور بخشش قاتلش را داد!
  • پرسپولیس به سرنوشت استقلال دچار شد/ شمسایی، ناپلئونی به فینال رفت!
  • کینه مرگبار کارگر قهوه خانه | کارگر جوان اخراج شد و وقتی فهمید فرد دیگری جای او استخدام شده ....
  • وقتی ب ام و به سرنوشت پراید و آر دی دچار بوده! (عکس)
  • راز دلیل قتل زن 80 ساله ثروتمند توسط پرستار شخصی‌اش!
  • سهراب و فروغ برای هم شعر می‌خواندند/ فرح پنج بار برای افتتاحیه نمایشگاه سهراب آمد ولی او در نمایشگاه حاضر نمی‌شد؛ هیچ دلیل سیاسی هم نداشت
  • کشف جسد دست و پابسته زن ثروتمند در کمد | خدمتکار خانه دستگیر شد