Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-05@18:42:19 GMT

درگیری بین تروریست‌ها در حومه درعا

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۶۶۹۹۵

درگیری بین تروریست‌ها در حومه درعا

پیشروی نیرو‌های ارتش سوریه در عملیات نظامی علیه گروه‌های تروریستی در جنوب دمشق همچنان ادامه دارد.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، نیرو‌های ارتش عربی سوریه در ادامه عملیات علیه گروه‌های تروریستی در جنوب دمشق، موفق شدند از چندین محور در منطقه "الحجر الأسود" به سمت مراکز تجمع و دژ‌های امنیتی تروریست‌های تکفیری پیشروی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس این گزارش، نیرو‌های ارتش سوریه در ادامه پیشروی‌های خود، چندین رشته تونل و مجتمع مسکونی در منطقه "المعامل" را به کنترل خود در آوردند. در این عملیات همچنین ده‌ها تروریست تکفیری به هلاکت رسیده و مقادیری سلاح ومهمات آن‌ها منهدم شد.

یگان‌های ارتش سوریه از طریق هماهنگی با نیروی هوایی این کشور، عملیاتی دقیق و پیچیده برای مسدود کردن خطوط امدادرسانی و ارتباط بین تروریست‌ها در منطقه الحجر الأسود انجام می‌دهند.

عملیات ارتش سوریه تا آزادسازی کامل جنوب دمشق و در نتیجه برقراری امنیت محله‌های مجاور که هدف حملات خمپاره‌ای گروه‌های تروریستی مستقر در منطقه الحجر الأسود و اطراف آن قرار می‌گیرند، ادامه خواهد یافت.

نیرو‌های زمینی ارتش سوریه طی روز‌های گذشته موفق شدند خطوط دفاع تروریست‌های تکفیری را در هم شکسته و چندین خطوط امدادرسانی به آن‌ها را مسدود کنند. در پی عملیات‌های ارتش سوریه شمار زیادی از تروریست‌ها به هلاکت رسیده و چندین خودرو و مقر آن‌ها نیز منهدم شد.

گروه تروریستی داعش که کل منطقه "الحجر الاسود" و بیش از نیمی از مساحت اردوگاه الیرموک را تحت اشغال خود دارد بزرگترین گروه تروریستی در جنوب دمشق به‌شمار می‌رود و این در حالی است که گروه تروریستی النصره و سایر گروه‌های تروریستی نیز بخش‌هایی از جنوب دمشق را در اشغال خود دارند.

همه شهرک‌هایی که عناصر تروریستی در جنوب دمشق در اشغال خود دارند به سایر محلات این شهر راه دارند و بنابراین عملیات نظامی ارتش سوریه در جنوب دمشق از اهمیت بالایی برخوردار است.

درگیری بین تروریست‌ها در حومه درعا

درگیری‌هایی بین گروه موسوم به "ارتش آزاد" و گروه تروریستی داعش در اطراف دو شهرک "سحم الجولان" و "حیط" در حومه غربی درعا به وقوع پیوسته است. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003Nov

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۶۶۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله رژیم صهیونیستی به ساختمانی در حومه دمشق

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الحدث، حمله رژیم صهیونیستی به ساختمانی در حومه دمشق چند مجروح بر جای گذاشت.

براساس گزارش‌ها، حمله‌ای هوایی یک پایگاه در جنوب غربی فرودگاه دمشق صورت گرفته است.

در حال تکمیل...

کد خبر 6095403

دیگر خبرها

  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • کشته‌شدن ۱۰ تروریست در درگیری با نیروهای امنیتی پاکستان
  • ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه منهدم شد
  • انهدام ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه
  • حملات بامدادی به جنوب لبنان/ اسرائیل حومه «ناقوره» را بمباران کرد
  • حمله هوایی دشمن صهیونیستی به حومه دمشق
  • حمله اسرائیل به جنوب سوریه
  • حمله رژیم صهیونیستی به حومه دمشق
  • حمله رژیم صهیونیستی به ساختمانی در حومه دمشق
  • حمله رژیم اسرائیل به مناطقی در جنوب سوریه