Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-06@20:07:07 GMT

دیدار تاریخی رهبران دو کره در منطقه غیرنظامی+تصاویر

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۶۸۱۳۵

دیدار تاریخی رهبران دو کره در منطقه غیرنظامی+تصاویر

ساعت 24- رهبر کره‌شمالی و رئیس‌جمهوری کره‌جنوبی امروز جمعه در منطقه غیرنظامی شده بین دو کره دیدار کردند و نشست صبحگاهی آنها به پایان رسید. امید می‌رود نشست آنها به کاهش تنش‌ها و اجرای خلع سلاح کامل هسته‌ای در شبه‌ جزیره کره بینجامد.

به نوشته روزنامه گاردین، کیم جونگ اون، رهبر کره‌شمالی و مون جائه-این، رئیس‌جمهوری کره‌جنوبی امروز دیداری تاریخی در مرز دو کره داشتند و اکنون برنامه صبحگاهی آنها تکمیل شده است و طرفین برای صرف نهار جدا می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیم جونگ اون و هیات همراهش به سمت مرز کره‌شمالی ‌می‌روند و سپس باز می‌گردند.

پس از یک سال پر تنش، اولین نشست بین دو کره با گذشت بیش از یک دهه با دست دادن رهبران دو کره در صبح امروز به وقت محلی آغاز شد. رهبر کره‌شمالی در میان محافظان پر تعداد و سایر اعضای هیاتش از ساختمانی بزرگ در طرف شمالی مرز در دهکده صلح پانمونجوم خارج شد و با اعتماد به نفس به سمت رئیس‌جمهوری کره‌جنوبی حرکت کرد تا دیداری تاریخی را رقم بزند.  

رهبران دو کره خندان احوالپرسی کردند و برای مدتی طولانی دست دادند و ظاهر آنها از دور شبیه دو دوست قدیمی بود. مون در "ساختمان آزادی" که در طرف جنوبی منطقه خلع سلاح است منتظر رهبر کره‌شمالی مانده بود. دست دادن آنها در مکانی بسیار سمبلیک رخ داد چرا که هر کدام از این مقام‌ها در طرف خطی ایستاده بودند که دو کره را از هم جدا می‌کند و سپس رهبر سئول، کیم جونگ اون را برای اولین بار به خاک کشورش دعوت کرد و رهبر کره‌شمالی هم اقدام متقابلی انجام داد. در نهایت دو طرف دست در دست وارد خاک کره‌جنوبی شدند.

رهبران دو کره سپس وارد سالن نشست شدند و کیم جونگ اون دفتر یادبود را امضا کرد. همه جزئیات نشست امروز، از دست دادن رهبران تا فضای گفت‌وگوها از پیش تعیین شده بود. مقام‌های دو کره سه روز گفت‌وگو داشتند تا تمام جزئیات حرکات رهبرانشان را برنامه‌ریزی کنند. کیم یو یونگ، خواهر جوان رهبر کره‌شمالی هم امروز او را همراهی کرده است. اخبار مربوط به دیدار رهبران دو کره امروز در صدر اخبار است و تصاویر آن در رسانه‌های خبری منتشر می‌شود.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۶۸۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید تگرگ در درح سربیشه خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، بارش باران در درح سربیشه از دیروز آغاز شده که تا صبح امروز 20 میلمتر در این منطقه باران بارید و ساعتی پیش نیز این منطقه شاهد بارش دانه های درشت تگرگ بود که به خودروها و مزارع کشاورزی آسیب وارد کرد.

                                                                    کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

                                                                          کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


بارندگی در خراسان جنوبی هنوز در مناطقی از استان تا عصر امروز ادامه دارد .


در شبانه روز گذشته در برخی مناطق سربیشه همچون مختاران 73 میلیمتر باران بارید.

دیگر خبرها

  • فیلم کامل بیانات صبح امروز رهبر انقلاب در دیدار کارگزاران حج
  • رئیس اقلیم کردستان عراق با رهبر انقلاب دیدار کرد
  • دیدار ائمه جمعه خراسان جنوبی با حجت الاسلام و المسلمین عبادی
  • رهبر انقلاب: آنچه امروز در غزه اتفاق می‌افتد، راه را نشان خواهد داد
  • دیدار کارگزاران حج با رهبر معظم انقلاب
  • پورموسوی: انتخاب داور شمالی برای بازی با سپاهان درست نبود؛ ذهنیت‌ها قبل از بازی نباید ایجاد شود
  • پورموسوی:داور بازی با سپاهان شمالی است؛ شاید ذهنیت ایجاد شود
  • شهادت ۲ لبنانی در حملات رژیم صهیونیستی
  • بارش شدید تگرگ در درح سربیشه خراسان جنوبی
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت / بارش و ترافیک سنگین در محورهای شمالی