Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهره گیری از ظرفیت های فناوری اطلاعات و ارتباطات از طریق ایجاد شفافیت باعث ارتقا و تقویت اعتماد بین بیمه گرو بیمه گذارمی شود
حفظ و ارتقای سرمایه اجتماعی به عنوان بزرگترین سرمایه صنعت بیمه،با بهره گیری از قابلیتها و ظرفیت های تکنولوژی ارتباطات و اطلاعات  ممکن است.
به گزارش صدای ایران معاون نظارت بیمه مرکزی با بیان این مطلب درجمع معاونین فنی و مدیران فناوری اطلاعات شرکت های بیمه گفت: اعتماد از شفافیت ناشی می شود وشرکت های بیمه باید بتوانند با استفاده از اصل کمال حسن نیت ، به تقویت اعتماد میان بیمه گران و بیمه گذاران بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حبیب میرزایی با اشاره به برقراری ارتباط بین صنعت بیمه و مردم بر مبنای اطلاعات گفت: استفاده ازمکانیزم IT باعث شفافتر شدن قراردادها  بین بیمه گر و بیمه گذار می شود و امروزه ما می توانیم از فضاهای اجتماعی ورسانه های مختلف نیز برای تقویت نظارت، شفافیت و اطلاع رسانی استفاده کنیم.
وی با تاکید بر لزوم تعامل میان دستگاههای نظارتی و حاکمیتی با صنعت بیمه بر اساس قوانین و مقررات گفت: با استفاده درست از قابلیت های سامانه نظارت و هدایت الکترونیکی صنعت بیمه می توان  تفاهم و تعامل مطلوب را بین بیمه مرکزی، شرکت های بیمه  ومردم ایجاد کرد 
معاون نظارت بیمه مرکزی اضافه کرد: با تقویت سنهاب که بر اساس آن اطلاعات صنعت بیمه کشور بصورت لحظه ای پایش و رصد می شود، امکان همکاری و تعامل بیشتر شده و حوزه های فنی و تخصصی صنعت بیمه نیز می توانند از این اطلاعات به نحو مطلوب استفاده کنند.
میرزایی با اشاره به این نکته که یکی از نقاط قوت سامانه سنهاب بستر سازی برای مبازره با تقلبات و کلاهبرداری های سازمان یافته است که برخی معتقدند ۲۰ تا ۳۰ درصد از خسارتهای پرداختی را شامل می شود، گفت: با اجرای برنامه های مختلف اطلاع رسانی و ارتباطی مانند این همایش می توان این خسارتها را نیز تا حد بسیار زیادی کاهش داد.
وی با تاکید بر این نکته که وقتی خسارتی اتفاق می افتد صنعت بیمه باید طوری رفتار کند که رضایت بیمه گذار تامین شود، گفت: شاید یکی ازدلایل اعمال عوارض نامتعارف بر صنعت بیمه،  نارضایتی از خدمات بیمه  است و قطعا می توان با تعریف و تبیین راهکارهای مختلف نسبت به افزایش رضایت دو طرف اقدام کرد.

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۶۸۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات همسطح سازی پیاده روی خیابان شهید رجایی شوش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین؛ سید عبدالحسین حسینی شهردار شوش، از آغاز عملیات همسطح سازی پیاده روی خیابان شهید رجایی از تقاطع خیابان شهید بهشتی با هدف ساماندهی و بهسازی معابر شهری خبر داد.

حسینی، با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای اصلاح و مناسب سازی معابر سطح شهر ، عملیات همسطح سازی پیاده روی خیابان شهید رجایی در حال اجراست.

وی هدف از اجرای این پروژه را ارتقاء کیفیت معابر و مناسب سازی پیاده روها به منظور تسهیل در عبور و مرور عابرین و زیبا سازی معابر عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین؛ عملیات عمرانی همسطح سازی پیاده روی خیابان شهید رجایی از تقاطع خیابان شهید بهشتی به سمت بلوار مدرس غربی یکی از مجموعه خدمات برنامه ریزی شده در سال جاری است که هم اکنون در دست اقدام می باشد.
مجموعه عملیات عمرانی با هدف تامین نیازمندیهای شهر و ارائه خدمات هر چه بهتر به شهروندان انجام میپذیرد.


۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898444

دیگر خبرها

  • ضرورت شبکه‌سازی میان مراکز نوآوری و کارآفرینی
  • انتصاب مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • معرفی مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • دانشگاه صنعت ماشین‌سازی تاسیس می‌شود
  • نظارت هوشمندانه بر فرایندهای پایش تخلفات ساختمانی در مشهد
  • آغاز عملیات همسطح سازی پیاده روی خیابان شهید رجایی شوش
  • دخانیات و لوازم خانگی بیشترین کالای قاچاق در قم بود
  • برنامه‌ریزی برای گسترش محورهای پیاده در هسته مرکزی شهر قم
  • رأی مثبت سنای آمریکا به برنامه نظارت خارجی
  • دسترسی به اطلاعات شهروندان آمریکایی قانونی می‌شود