Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

26 مقام ارشد امنیتی و نظامی سابق رژیم صهیونیستی از دونالد ترامپ خواستند از توافق هسته‌ای ایران خارج نشود. آن‌ها در نامه‌ای به رئیس‌جمهور آمریکا درباره عواقب خروج از برجام هشدار دادند.
 
یکی از مواردی که در این نامه بر آن تأکید شده است احتمال به خطر افتادن رژیم صهیونیستی در صورت خروج آمریکا از توافق هسته‌ای ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
در این نامه ادعا شده است: «اتفاق‌نظر موجود در بین نهادهای نظامی و اطلاعاتی سراسر دنیا این است که این توافق کارساز است و در صورت ماندن آمریکا در توافق و همکاری‌های دیپلماتیک با سایر طرف‌های توافق هسته‌ای ایران برای مقابله با سیاست‌های دیگر تهران در منطقه، منافع امنیتی اسرائیل تأمین خواهد شد. با وجود اذعان به برخی معایب در این توافق، بر سر این مسئله که توافق موجود از نداشتن هیچ توافقی بهتر است، اجماع داریم.»

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: ن پارس ترامپ توافق هسته ای پارس نیوز رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۶۸۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام صهیونیست: نتانیاهو مانع اصلی توافق آتش‌بس در غزه است

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت به نقل از یک مسئول بلندپایه آگاه به جزئیات مذاکرات گفت: این نتانیاهو است که توافق مبادله اسرا را به سبب فشارهای سیاسی به تاخیر می‌اندازد.

این مقام اسرائیلی تاکید کرد که نتانیاهو در جلسات کابینه جنگ با شروط توافق موافقت می‌کند اما در جلسات کابینه دولت به خاطر اسموتریچ و بن گویر چیز دیگری می‌گوید.

وی افزود که نتانیاهو اکنون نماینده یک اقلیت در کابینه جنگ و همچنین در برابر روسای سرویس‌های امنیتی در خصوص توافق مبادله اسرا است.

کد خبر 6091390 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • توافق مهم ضد تروریستی ایران و پاکستان چه بود؟ | محل استقرار افسران رابط نظامی مشخص شد
  • مقام صهیونیست: نتانیاهو مانع اصلی توافق آتش‌بس در غزه است
  • سنگ‌اندازی واشنگتن در توافق راهبردی عراق و ترکیه
  • تردید مقامات امنیتی صهیونیست در اثربخشی حمله به رفح
  • جزئیات توافق آمریکا و عربستان برای سازش میان ریاض و تل‌آویو
  • وزیر خارجه رژیم صهیونیستی: اگر به توافق برسیم، عملیات در رفح تعلیق می‌شود
  • تهدید به بازنگری در دکترین هسته‌ای؛ آیا امیدی برای توافق باقی مانده؟
  • مقام صهیونیست: اگر نتانیاهو نبود ظرف چند روز به توافق می‌رسیدیم
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی
  • مقام سابق موساد: ایران با دور زدن تحریم‌ها ۸۰ میلیارد دلار ذخیره کرد