Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

ابراهیم عامریان تهیه کننده سینما درباره علت موفقیت"تگزاس"در گیشه اظهار کرد:کیفیت بالای فیلم علت موفقیت فیلم "تگزاس"  است.
 
وی افزود:این فیلم یک قدم از سینمای ایران جلوتر حرکت می کند و در ساخت آن در هیچ زمینه ای کوتاهی نشده و انتخاب درست بازیگران حرفه ای برزیلی و ایرانی از دیگر دلایل  موفقیت آن به حساب می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
عامریان با بیان اینکه فیلم توانسته به خوبی با مردم ارتباط برقرار کند، ادامه داد: تگزاس توانسته رضایت تماشاچی را کسب کند.
 
تهیه کننده سینما ادامه داد:تگزاس فیلمی بسیار مدرن و در عین حال شریف است  که هر خانواده ای به راحتی میتواند به تماشای آن بنشیند.
 
وی با بیان اینکه به نظرم فیلمنامه خوب و از آن مهمتر کارگردانی مناسب موجب موفقیت فیلم تگزاس شده است، ادامه داد:یک فیلمنامه را کارگردان های مختلف می توانند با خروجی های متفاوت اجرا کنند اما کمدی موقعیت کار هرکسی نیست.
 
عامریان گفت:خدا را شاکرم که فیلم، کمدی موقعیت و جذاب شد و به سمت لودگی نرفت که  این موفقیت مرهون تلاش مسعود اطیابی  است.
 
تهیه کننده"تگزاس"گفت:گزارشگر و افرادی عادی را برای ارزیابی  بازخوردهای مخاطبان به  سینماها فرستادیم که خوشبختانه بدون نقد منفی نسبت به فیلم واکنش های مثبت داشتند و این جای خوشحالی دارد.
 
وی در خصوص بازیگران"تگزاس"بیان کرد:به جز اجرای درست اطیابی،استفاده از بازیگران حرفه ای و مطرح داخلی و خارجی که قبلا ثابت کردند در کارهای کمدی موفق هستند نیز توانست کیفیت کار را بالا ببرد.
 
این تهیه کننده اظهار داشت:من فیلم زیاد می بینم و متوجه شدم که بیشتر فیلم های تولید شده رنگ و لعاب لازم برای جذب مخاطب ندارند از سویی تولید کار کمدی اکشن بسیار کم است و شاید اصلا نداریم به همین دلیل تلاش کردیم این کمبودها را در تگزاس مرتفع کنیم که خوشبختانه موفق شدیم.
 
وی درخصوص اکران های خارجی"تگزاس"گفت:درباره اکران های خارجی این فیلم برنامه ریزی کردیم و در اولین قدم  در کشورهای آمریکای جنوبی اکران گسترده خواهیم داشت.
 
عامریان در پاسخ به این سوال که آیا تولید بیش از حد فیلم های کمدی طی چند سال اخیر ضربه زننده نیست، بیان کرد:سینمای موفق دنیا هالیوود است که اگر توجه کنیم اکثر تولیدهای آن ها کمدی و اکشن است  اما درکل کیفیت فیلم حرف اول را می زند که اگر کیفیت بالا باشد فارغ از ژانر، آن فیلم موفق خواهد بود.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: خانواده هالیوود پارس تگزاس تهیه کننده پارس نیوز ابراهیم عامریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۶۸۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مت دیمون و کارگردان «بورن» در یک کمدی دزدی همراه شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، مت دیمون که بیش از ۲۰ سال پیش در «هویت بورن» به کارگردانی داگ لیمان بازی کرده است، لیمان را برای فیلم جدیدش «تحریک کنندگان» که یک کمدی اکشن درباره یک سرقت اشتباه است، استخدام کرد.

لیمان برای ساخت این فیلم به بوستون رفت تا با دیمون و برادران افلک، کیسی و بن، کار کند.

لیمان در این باره گفت: انگار ناگهان با چتر نجات وارد خانواده شخص دیگری شده باشم. هر خانواده‌ای دیوانگی‌های خودش را دارد و من این را دوست داشتم. به نوعی، من به روزهای ساخت فیلم‌های مستقل برگشتم، جایی که نمی‌توانستیم توجه هیچ‌کس از صنعت را جلب کنیم، بنابراین این خودت هستی که کارت را با دوستانت انجام می‌دهی. این فیلمسازی مورد علاقه من است.

کوین والش تهیه کننده گفت: «تحریک‌کنندگان» در آگوست از اپل اکران می‌شود. فیلمنامه این فیلم توسط کیسی افلک و چاک مک‌لین نوشته شده و در این فیلم دیمون نقش پدری ناامید به نام روری را بازی می‌کند. کیسی افلک هم یک جنایتکار خرده پا به نام کوبی است که برای دزدی از یک سیاستمدار فاسد با او متحد می‌شود. اوضاع اما بد پیش می‌رود و آنها خود را مجبور به فرار می‌بینند.

لیمن برای کارگردانی دوباره دیمون در فیلمی پس از «هویت بورن» و در نقشی بسیار متفاوت با جیسون بورن، که اساساً یک ابرقهرمان فوق‌العاده بود، هیجان زیادی داشت.

وی که کارگردانی «خانم وآقای اسمیت» را هم انجام داده، گفت: شما هرگز شخصیتی مانند این را در یک فیلم مربوط به دزدی ندیده‌اید. چون این شخصیت مردی است که با سرعت میانه‌ای ندارد. او همه کار زندگی‌اش را با حساب و کتاب انجام داده و این اولین بار است که قوانین را زیر پا می‌گذارد.

وی افزود: «تحریک‌کنندگان» در یک محیط کاملاً آزاد و خلاقانه شکل گرفت که در آن هر یک برای بهتر کردن اوضاع تلاش می‌کردند. این کاملاً با روزهای ساخته شدن «بورن» که دقیقاً دیکته می‌شد فیلم قرار است چگونه ساخته شود، فرق می‌کرد.

لیمان افزود: البته بدیهی است که آنجا هم ما به حرف آنها گوش ندادیم و به همین دلیل است که «بورن» اینقدر خوب است.

وی مدل تهیه کنندگی دیمن و افلک در کمپانی «آرتیستز اکوییتی» را برای فاصله گرفتن از بسیاری از افراط‌های پرهزینه در فیلمسازی تحسین کرد و با خنده گفت: واقعاً حس می‌کنی زندانی اداره پناهندگی هستی!

«تحریک‌کنندگان» از ۲ آگوست پیش از اینکه به صورت آنلاین در دسترس باشد، اکران محدودی در سینماها خواهد داشت.

کد خبر 6098178

دیگر خبرها

  • مت دیمون و کارگردان «بورن» در یک کمدی دزدی همراه شدند
  • «تگزاس ۳»و «عطرآلود» به گیشه سینماها اضافه می‌شود
  • اکران تگزاس ۳ از ۲ خرداد در سینماهای سراسر کشور
  • «تگزاس ۳» به سینما می‌آید
  • «تگزاس ۳» و «عطرآلود» به سینما می‌آیند
  • گیشه سینماها در هفته دوم اردیبهشت چقدر فروخت؟
  • قرارداد سرگروهی «تگزاس ۳» و «عطرآلود» ثبت شد
  • مست عشق، ماجرای یک تابوشکنی در سینما
  • یک جایزه دیگر برای مل بروکس/ پیبادی تجلیل می‌کند
  • دستمزدم برای فسیل کم بود