Web Analytics Made Easy - Statcounter


رییس مرکز پویانمایی صبا با اشاره به نگارش و تولید آثار جدید در این مرکز خبر داد که مجموعه های «شکرستان»، «پهلوانان» و «خروس زیرک روباه کلک» در دست تولید قرار دارند.

محمدرحیم لیوانی رییس مرکز پویانمایی صبا در گفتگو با امتداد نیوز درباره فعالیت های جدید این مرکز بیان کرد: فصل جدید «شکرستان» را در دست تولید داریم که قرار است در ۱۰۰ قسمت ساخته شود و این روزها زیر نظر گروه نویسندگان در حال نگارش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هژیر ضیایی کارگردان و مسعود صفوی تهیه کننده این فصل از «شکرستان» هستند و تا الان سیناپس های ۱۳ قسمت اول تمام شده و در مرحله نگارش است. ما امیدواریم بتوانیم فصل اول این سریال به گونه ای به تولید برسد که در نوروز ۹۸ پخش شود.

رییس مرکز صبا درباره مجموعه های دیگر این مرکز عنوان کرد: نگارش سری جدید «پهلوانان» به تهیه کنندگی علیرضا گلپایگانی و کارگردانی سیاوش زرین آبادی نیز آغاز شده است که آن را هم بنا داریم در ۱۰۰ قسمت به تولید برسانیم.

وی در پایان با اشاره به مجموعه «خروس زیرک روباه کلک» بیان کرد: نگارش ۱۳ قسمت اولیه این مجموعه تمام شده است و ما قرار است این مجموعه را هم در ۱۰۰ قسمت بسازیم که تولید آن را هم آغاز کرده ایم.  

true برچسب ها : انیمیشن شکرستان محمدرحیم لیوانی مرکز صبا true

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: انیمیشن شکرستان محمدرحیم لیوانی مرکز صبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۶۹۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشی‌های بیست و هفتم اسفند ماه در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️ مجموعه خبری "اخبار ورزشی"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز ورزشی استان سمنان است که در بخش مشروح خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
علاقه‌مندان به دنیای ورزش می‌توانند این بخش ورزشی را در بخش‌های خبری ۲۰ و ۲۳ سیما مرکز سمنان ببینند.
مجموعه ورزشی خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر و ورزش می‌توانند این اخبار نشاط آور ورزشی استان سمنان را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • «آشپزی با مامان» بعد از رمضان می‌آید/ توجه به غذاهای فراموش شده
  • ورزشی‌های بیست و هشتم اسفند ماه در استان سمنان
  • تجلیل از مدال آوران رشته های ورزشی در خوی
  • شروع سفر «سرزمین ستاره‌ها» به مناطق دورافتاده ایران
  • ورزشی‌های بیست و هفتم اسفند ماه در استان سمنان
  • بچه زرنگ در مسیر تاریخ‌سازی؛ برگ برنده صنعت انیمیشن دنیا چیست؟
  • برگ برنده صنعت انیمیشن دنیا چیست؟
  • برگ برنده صنعت انیمیشن دنیا چیست؟/ «بچه زرنگ» در مسیر تاریخ‌سازی
  • خبر‌هایی از محافل انس با قرآن در استان سمنان
  • تدارک مرکز پویانمایی صبا برای نوروز