Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@13:30:37 GMT

افت ۷۲۸ واحدی شاخص بورس در هفته گذشته

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۶۹۱۰۴

افت ۷۲۸ واحدی شاخص بورس در هفته گذشته

شاخص بورس در هفته‌ای که گذشت با افت ۷۲۸ واحدی، کاهش ۰.۸ درصدی را به ثبت رساند. ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸ اقتصادی بازار سهام | بورس نظرات

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در هفته‌ای که گذشت طی 5 روز معاملاتی تعداد 4میلیارد و 66میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش 9 هزار و 499 میلیارد ریال در بیش از 197 هزار دفعه مورد معامله قرار گرفت که این آمار نسبت به هفته قبل‌تر حکایت از رشد 113 درصدی حجم، 119 درصدی ارزش و افزایش 32 درصدی دفعات معاملات دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این مدت تعداد 600 هزار برگه اوراق بدهی به ارزش 617 میلیارد ریال معامله شد. این درحالی است که در هفته ای که گذشت تعداد 97 میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از 991 میلیارد ریال مورد معامله قرار گرفت.

این گزارش می افزاید: شاخص بورس نیز با 728 واحد افت، کاهش 0.8 درصدی را در هفته گذشته به ثبت رساند و در ارتفاع 94 هزار و 796 واحد قرار گرفت.

شاخص بازار اول هم در این مدت با 331واحد افت به رقم 67 هزار و 295 واحد و شاخص بازار دوم با 2522 واحد کاهش به عدد 202 هزار و 89 واحد رسیدند که به ترتیب با 0.5 و 1.2 درصد کاهش مواجه شدند.

انتهای پیام/

R32365/P1012122/S7,84/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۶۹۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش روزانه بورس ۱۱ اردیبهشت؛ افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت) با افت ۱۲۲۲۶.۳۶ واحدی به ۲,۲۶۸,۸۴۵.۴۲ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به افت ۶۰۱۸.۲ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۵.۸۴۷ میلیارد سهم بود که طی ۲۹۷,۷۳۶ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۳۷,۳۶۳.۷۰۸ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۸,۳۹۰,۲۷۷.۲۹۴ میلیارد ریال شد.

نمادهای فولاد، فملی، شپنا، شبندر، وبملت و فارس بیشترین نقش را در افت شاخص بورس داشتند.

کد خبر 6093065 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل بورس
  • شاخص کل بورس تهران با کاهش روبرو شد
  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس
  • گزارش روزانه بورس ۱۱ اردیبهشت؛ افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل
  • قرمز پوشی شاخص کل بورس با کاهش بیش از ۱۲ هزار واحدی
  • ریزش ۳۳۹ واحدی بورس در شروع معاملات امروز
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس
  • شاخص بورس ۲۰ هزار واحد کاهش یافت
  • کاهش ۲۰ هزار و ۱۴۴ واحدی شاخص کل بورس
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳