Web Analytics Made Easy - Statcounter

اجتماع > اجتماعی - همشهری آنلاین:
معاون دادستان مشهد از قتل یک دانش‌آموز ۱۰ ساله با ۲۱ ضربه چاقو در مشهد خبر داد.

ایسنا نوشت: حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجواد حسینی با اعلام این خبر اظهار کرد: دانش‌آموز ۱۰ ساله روز گذشته هنگامی که ساعت ۱۲ ظهر از منزلشان در خیابان موسوی قوچانی بیرون می‌رود تا با سرویس خود به مدرسه برود، به یاد می‌آورد که راننده سرویس به آنان گفته بوده که به علت مشکلی که برایش پیش آمده چند روزی نمی‌تواند به دنبال دانش‌آموزان بیاید و آنها باید با پدر و مادر خود به مدرسه بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این کودک زنگ خانه را می‌زند و به مادر خود می‌گوید به علت اینکه سرویس مدرسه به دنبال او نمی‌آید با تاکسی تلفنی تماس بگیرد تا او را به مدرسه ببرد.

حسینی تصریح کرد: در حالی که مادر دانش‌آموز با تاکسی تلفنی تماس می‌گیرد، خودروی پراید سفیدی در مقابل منزل آنها نگه‌ می‌دارد و این کودک به تصور اینکه این خودرو تاکسی تلفنی است پس از گفت‌وگویی کوتاه با راننده پراید سوار خودرو می‌شود و می‌رود.

وی با بیان اینکه «مادر این دانش‌آموز تمام این صحنه‌ها را از آیفون تصویری نگاه می‌کرده است»، خاطرنشان کرد: مادر این کودک که به ماجرا و سرعت رسیدن تاکسی تلفنی شک می‌کند و نگران می‌شود، بلافاصله مجددا با تاکسی تلفنی تماس گرفته و نام خودرو را از مسئول تاکسی تلفنی می‌پرسد و او می‌گوید که ما خودروی سمند فرستادیم، نه خودروی پراید.

معاون دادستان مشهد افزود: پس از آن، خانواده پیگیر سرنوشت کودک خود بودند تا اینکه روز گذشته ساعت ۷ بعد از ظهر این کودک در نزدیکی شهرک صنعتی شاندیز و پشت ورزشگاه ثامن‌الحجج در حالی کشف شد که ضربات متعدد چاقو خورده بود و پیشانی‌اش با تیشه قندشکن شکافته شده بود.

وی با بیان اینکه بررسی‌های تکمیلی در حال انجام است، اضافه کرد: با توجه به حساسیت خاصی که این پرونده داشت، دادستان مرکز استان خراسان رضوی دستور ویژه‌ای در این رابطه صادر کردند و بازپرس ویژه قتل عمد مشهد و پلیس جنایی فرمانده انتظامی استان کار خود را آغاز کرده و در حال رصد و جمع‌آوری اطلاعات در این‌باره هستند.

حسینی در پاسخ به اینکه انگیزه قاتل چه بوده است، گفت: انگیزه قاتل هنوز مشخص نیست و بررسی‌ها در این زمینه همچنان ادامه دارد.

در همین زمینه: روایت جدید متهم از درگیری مرگبار پایان ۵ سال فرار عامل جنایت پارک ارم خوابی که قاتل فراری را تسلیم کرد دانیال کوچولو، قربانی خاله بی‌رحم

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۶۹۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادر قاتل آگهی مفقودی بچه را منتشر کرد!

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی اصفهان از دستگیری مادری که فرزند خود را به قتل رسانده و آگهی مفقود شدنش را منتشر کرده بود، خبر داد.

سرهنگ‌ ‌حسین تُرکیان افزود: در پی وصول شکایت مادری مبنی بر مفقود شدن دختر ۱۱ ساله‌اش، موضوع در دستور کار کاراگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی استان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: با توجه به حساسیت موضوع، بررسی‌های کاراگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی اصفهان آغاز و در نتیجه اقدامات صورت گرفته مشخص شد مادر طفل گمشده، با اظهارات ضد و نقیض خود قصد گمراه کردن پلیس را دارد.

کری‌خوانی مجازی به قتل انجامید | پسرم را از پشت سر با چاقو به قتل رساندو زندگی‌مان را نابود کرد

رییس پلیس آگاهی اصفهان افزود: وی در بازجویی و مواجهه با مدارک و دلایل کاراگاهان جنایی، پرده از راز قتل دختر ۱۱ ساله خود برداشت و گفت در روز حادثه دخترم را به یک باغ متروکه در خارج از شهر بردم و اقدام به وارد کردن چند ضربه چاقو به او کردم و سپس جنازه‌اش را آتش زدم و از محل متواری شدم و با مراجعه به پلیس، خبر مفقود سدنش را اعلام کردم.

سرهنگ ترکیان خاطرنشان کرد: با اعتراف مادر به قتل دختر بچه خود، کاراگاهان به صحنه جرم اعزام شدند و جسد سوخته شده طفل را کشف کردند. قاتل برای انجام اقدامات قانونی و بررسی علل و انگیزه جرم، در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

در چند روز اخیر، خبر ناپدید شدن این دختربچه در شبکه‌های اجتماعی بصورت گسترده منتشر شده است.

کد خبر 847862 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر مهم پلیس فتا قتل - قاتل حوادث ایران

دیگر خبرها

  • انگیزه برای قتل زن مورد علاقه‌ با ۱۹ضربه چاقو در خیابان بالاشهر
  • زنگ سپاس معلم در مدارس مشهد نواخته شد
  • دست‌درازی به دختر خردسال توسط پدر | مادر با مفتول شوهرش را کشت!
  • عامل جنایت گاندی نمی‌دانست قاتل است | گفت و گو با متهم
  • اعتراف مادر دیانا به قتل فجیع فرزندش
  • اعتراف مادر دیانا به قتل فجیع فرزندش / او را با چاقو کشتم و آتش زدم!
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • مادر قاتل آگهی مفقودی بچه را منتشر کرد!
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • دستگیری قاتل کمتر از ۵ ساعت در دلفان