Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-04@14:26:40 GMT

با هدف جلوگیری ازاتلاف وقت گردشگران

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۶۹۳۷۷

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان؛نقشه گردشگری اصفهان طراحی و در همایش اصفهان و زاینده رود رونمایی شد.

معاون پژوهشی مرکز اصفهان شناسی و خانه ملل ، هدف اصلی درطراحی این نقشه را جلوگیری از اتلاف وقت گردشگران اعلام کرد و گفت : محور اصلی و مرکزی نقشه گردشگری اصفهان، دولتخانه صفوی و میدان نقش جهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضوان پورعصار با اشاره به تقسیم فرضی اصفهان به چهارمحور گردشگری افزود : بر روی این نقشه و در شمال و جنوب شهر، تمام جاذبه هادر چهارمحور معرفی شده  و دو محور چهارباغ و زاینده رودو پلهای تاریخی آن نیز تعیین و مشخص شده است.

وی گفت: در حال حاضر ترجمه انگلیسی نقشه گردشگری اصفهان آماده است و  بر روی نقشه توضیحات لازم برای گردشگران ارایه شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۶۹۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی بنا‌های تاریخی استان در روز شهادت امام جعفر صادق (ع)

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان گفت: روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه مصادف با شهادت امام جعفر صادق (ع) تمامی بنا‌های تاریخی، موزه‌ها و محوطه‌های زیر مجموعه این اداره کل در شهرستان‌های مختلف استان تعطیل است.
امیر کرم زاده اصفهان افزود: از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه تمامی این اماکن آماده ارائه خدمات به گردشگران و دوستداران میراث فرهنگی خواهد بود.
استان اصفهان با پنج میلیون نفر جمعیت به‌عنوان قطب گردشگری جهان و ایران، بیش از ۲۲ هزار بنا و اثر تاریخی شناسایی شده دارد که از میان آنها بیش از هزار و ۸۰۰ اثر ثبت ملی شدند.
هفت اثر از آثار تاریخی اصفهان به نام‌های میدان نقش جهان، کاخ چهلستون، باغ فین کاشان و مسجد جامع و سه قنات به نام‌های وزوان، مزدآباد و مون به ثبت جهانی رسیده و کانون توجه گردشگران داخلی و خارجی است.

دیگر خبرها

  • جلوگیری از سقط عمد ۳ هزار مورد جنین سالم در کشور
  • نطنز آماده پذیرایی از گردشگران در ایام گل و گلاب شد
  • تعطیلی بنا‌های تاریخی استان در روز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • ضرورت ساماندهی تور‌های بدون مجوز برای جلوگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی
  • تعطیلی بنا‌های تاریخی استان اصفهان فردا
  • جلوگیری از شهرک‌سازی در دل جنگل‌های توسکستان
  • جلوگیری از ۳ هزار سقط عمد جنین سالم در کشور
  • درآمد ۱۰۰۰ میلیاردی مشهد از گردشگران سلامت در ۱۴۰۲
  • به‌روزرسانی نقشه راه هوشمندسازی شهرداری اصفهان
  • تمایل گردشگران عمانی به حضور در مازندران