Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-29@15:36:19 GMT

11 مرد علی کریمی در روز قهرمانی پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۶۹۸۴۸

11 مرد علی کریمی در روز قهرمانی پرسپولیس

علی کریمی بعد از دستیابی به امتیازات لازم که شرایط تیم را برای بقا مهیا کرده است، در آخرین بازی فصل روبروی پرسپولیس جدالی جذاب و هیجان انگیز را پشت سر خواهد گذاشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علی کریمی شماره هشت محبوب پرسپولیسی‌ها در اولین فصل مربیگری خود توانست سپیدرود را به امتیاز بقا در لیگ برتر برساند تا پرشورهای رشتی در فصل هجدهم هم فرصت خودنمایی در لیگ را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی که طی هفته‎های اخیر جالب عجیبی را با مدیران این تیم پشت سر گذاشته، در این بازی رونق جالبی به جشن قهرمانی پرسپولیس داده است.

سرمربی محبوب سپیدرودی‌ها برای این بازی ایمان صادقی را برای حضور درون دروازه تیمش انتخاب خواهد کرد و امیدوار است گلر سابق پرسپولیس عملکرد مناسبی برخلاف جدال با استقلال از خود به جا بگذارد.

علیرضا نورمحمدی دیگر بازیکن پرسپولیسی ترکیب سپیدرود را در این بازی تشکل خواهد داد و در خط دفاعی رشتی‌ها حاضر خواهد شد و در کنار خود میثم تهی دست را می‌بیند. در سمت راست دفاعی حسین کعبی بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت به این بازی رسیده و با بازوبند کاپیتانی این تیم به میدان خواهد رفت تا او نیز دیگر چهره پرسپولیسی‌ ترکیب سپیدرود را تشکیل دهد. در سمت مخالف میلاد قربان‌زاده برای سفیدپوشان رشتی در استادیوم آزادی به میدان خواهد رفت.

میثم فردوسی، محمدرضا مهدوی، توحید غلامی و حسین ابراهیمی چهار هافبک احتمالی سپیدرود را در این جدال تشکیل خواهد داد. فردوسی به عنوان وینگر چپ و حسین ابراهیمی نیز در سمت مخالف و در پست وینگر راست برای این تیم به میدان خواهند رفت و توحید غلامی که ستاره این روزهای ترکیب سپیدرود محسوب می‌شود در کنار محمدرضا مهدوی باتجربه امیدوار به خنثی کردن حملات پرسپولیس هستند. محمد غلامی و عماد میرجوان نیز زوج خط حمله شاگردان علی کریمی را در این بازی شکل خواهند داد.

ترکیب احتمالی سپیدرود:

ایمان صادقی، علیرضا نورمحمدی، میثم تهی دست، حسین کعبی، میلاد قربان زاده، محمدرضا مهدوی، توحید غلامی، میثم فردوسی، حسین ابراهیمی، عماد میرجوان و محمد غلامی

دیدار دو تیم پرسپولیس و سپیدرود امروز جمعه از ساعت ۱۹:۱۵ در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ برتر اخبار پرسپولیس اخبار سپیدرود ترکیب سپیدرود مقابل پرسپولیس سرمربی پرسپولیس سرمربی سپیدرود لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۶۹۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کریمی: عهد بستیم با جام به ایران برگردیم

بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت، شاگردان وحید شمسایی از روز اول مسابقات جام ملت‌های آسیا عهد بسته بودند با قهرمانی به ایران بازگردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مهدی کریمی پس از بازگشت اعضای تیم ملی فوتسال به ایران با قهرمانی در جام ملت‌های آسیا 2024 اظهار داشت: خدا را شکر تیم یکدل و یکدستی داشتیم. از روز اول با بازیکنان و کادر فنی عهد بستیم که فقط با جام به ایران برگردیم. آنقدر خوب کار کردیم و نتایج خوب گرفتیم که منجر به قهرمانی شد. در فینال هم تایلند که میزبان بود را، پرگل شکست دادیم. قبل از ورود به مسابقات، فکر می‌کردیم به ژاپن یعنی قهرمان دوره قبل بخوریم، ولی این تیم در مرحله گروهی حذف شد. فکر ما قهرمانی بود و اینکه جام را دوباره به ایران برگردانیم.

حسن‌زاده: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم

وی در ادامه افزود: رقابت در جام جهانی سخت است و حالا باید برای این مسابقات وقت بگذاریم. باید تیم خوب و یکدستی وارد مسابقات کنیم. تیم خوبی داریم و در رأس آن وحید شمسایی است و ان‌شاء‌الله با دست پر از جام جهانی برگردیم.

بازیکن تیم ملی فوتسال ایران راجع به حمایت‌ها از این تیم تصریح کرد: مسئولان همه جوره پشت تیم بودند. وزیر ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون فوتبال هم به تایلند آمدند و به تیم دلگرمی دادند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • وحدت بعد از هفت ماه در ترکیب اصلی پرسپولیس!
  • کریمی: عهد بستیم با جام به ایران برگردیم
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • محمدجواد حسین‌ نژاد؛ بازگشت به آزادی با انگیزه انتقام
  • تنها شانس قهرمانی ایران در والیبال اروپا کمرنگ شد
  • دانیال 120 دقیقه با سرفه بازی کرد!
  • عنبری:قهرمانی حق ملوان و انزلی‌چی‌ها بود
  • اولویت اولم ادامه همکاری با ملوان است/ قهرمانی حق انزلی‌چی‌ها بود
  • ترکیب عجیب پرسپولیس در اوقات اضافه