Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@04:29:21 GMT

برگزاری جشنواره پاكسازي طبيعت در گرگان

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۶۹۹۰۵

برگزاری جشنواره پاكسازي طبيعت در گرگان

صفری معاون خدمات شهری شهرداری گرگان در گفتگو باخبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان ؛ گفت: این جشنواره در محور گردشگری ناهارخوران و با هدف اصلی آن پاکسازی طبیعت و مشارکت شهروندان در حفظ موارد بهداشتی در عرصه طبیعت و محیط زیست درحال برگزاری است.
وی ادامه داد: ۲ اردیبهشت روزجهانی زمین پاک نام گرفته و از آن جا که کره زمین تنها کره زیست بشر است باید در راستای حفظ وکاهش تخریب آن تلاش مضاعف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صفری افزود: جشن متمرکز شهر من شهر انتظار نیز هفته آینده به مناسبت نیمه شعبان  برگزار میشود و از آنجاکه شهرپویا، پاکیزه و عاری از آلودگی از مصادیق شهر انتظار است تلاش کردیم با مشارکت شهروندان در این زمینه گام برداریم.
وی ادامه داد: برگزاری کارگاه آموزشی، نمایشگاه گل وگیاه و بازارچه خیریه و اجرای برنامه‌های مفرح وشاد و در سایت همکلاسی در محور ناهارخوران از دیگر برنامه‌های این جشنواره است.
انتهای پیام/فا جشنواره پاکسازی محیط زیست در گرگان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری تهران اخبارخواندنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۶۹۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح چهارشنبه‌های اجتماعی در پنج محله گرگان

اسماعیل تیموری گفت: طرح چهارشنبه‌های اجتماعی با همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان و با حمایت مدیریت شهری و در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی از امروز در محلات (جامی، شهریار، حافظ، خیام و کیانشهر) گرگان آغاز شد.

او افزود: برگزاری کلاس‌های مشاوره خانواده، فردی، حقوقی و ... که دسترسی مردم به آن‌ها سخت است و همچنین برگزاری کارگاه‌های متعدد در حوزه آسیب‌های اجتماعی از برنامه‌های مربوط به چهارشنبه‌های اجتماعی است.

تیموری ادامه داد: ایجاد غرفه‌های فروش محصولات صنایع دستی و همچنین برگزاری جشن هزار نفری از دیگر برنامه‌های چهارشنبه‌های اجتماعی است.

او گفت: چهارشنبه‌های اجتماعی در قالب ۴۶ محله و در ۱۲ مرحله تا پایان سال برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • رهاسازی ۵ پرنده در طبیعت تالاب بیشه دالان بروجرد
  • آغاز اجرای طرح پاکسازی طبیعت در استان مرکزی
  • ساماندهی ۹۰ تن نخاله ساختمانی با اجرای یک پویش در استان مرکزی
  • پاکسازی سفیدرود از ادوات صید غیرمجاز و برخورد قاطع با متخلفان آغاز شد
  • اجرای طرح چهارشنبه‌های اجتماعی در پنج محله گرگان
  • جمعه و شنبه پیش رو شرایط برای طبیعت‌گردی مساعد نیست
  • باید از برگزاری تورهایی که مسئولیتی در قبال حفاظت از طبیعت ندارند، جلوگیری شود
  • جمعه و شنبه پیش رو شرایط برای طبیعت‌گردی در اردبیل مساعد نیست
  • تلاش برای پاکسازی طبیعت از زباله‌ها
  • پاکسازی منطقه نمونه گردشگری بوذرجمهر قاین