Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-01@22:42:11 GMT

شارژ روحی شاگردان مهاجری توسط مدیر عامل سابق

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۷۰۰۸۴

به گزارش وانانیوز، 

 تیم فوتبال پدیده خراسان که در لیگ برتر هفدهم با انواع و اقسام فشارها و حواشی روبه‌رو بود، بالاخره توانست با کسب دو پیروزی متوالی در برابر نفت تهران و مشکی‌پوشان در نهایت حضورش در لیگ برتر فصل بعد را هم قطعی کند.

با ۲ پیروزی قبلی، پدیده‌ای‌ها با خیالی آسوده امروز باید به مصاف گسترش‌فولاد تبریز بروند، اما آنچه شاگردان رضا مهاجری را خوشحال کرده، شارژ مالی‌ای است که با رایزنی مدیرعامل سابق پدیده خراسان در لیگ برتر صورت گرفته‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در روزهایی که بازیکنان پدیده نسبت به وعده‌های سرپرست مدیرعاملی این باشگاه و عدم پیگیری پارسا برای واریز پول به حساب آنها انتقادات تندوتیزی را مطرح کرده بودند، جواد وطنخواه عضو فعلی هیات مدیره باشگاه پدیده با تماس‌ها و رایزنی‌های خود با مدیران موسسه ملل و موافقت آنها، توانست بازیکنان این تیم را پیش از آخرین بازی فصل خوشحال کند.

بر این اساس وطنخواه که پیش از این نیز مدیرعامل باشگاه پدیده بود، مبلغ ۲ میلیارد تومان را به حساب بازیکنان واریز کرد تا بازیکنان این تیم پیش از برگزاری سی‌امین دیدار خود مقابل گسترش تبریز در لیگ برتر، به بخش قابل توجهی از قراردادهای خود دست یابند و البته مدیر عامل سابق جور وعده‌های مدیران فعلی باشگاه را بکشد.

انتهای پیام/

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۷۰۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی ابدالی مدیر عامل بانک سینا شد

به گزارش صدای ایران،روابط‌عمومی بانک سینا، هیئت‌مدیره بانک سینا روز جاری ضمن تشکر از زحمات غلامرضا فتحعلی، مدیرعامل قبلی بانک سینا، علی ابدالی را به عنوان سرپرست جدید این بانک انتخاب کرد.

علی ابدالی دارای دکترای مدیریت دولتی از دانشگاه تهران و از مدیران شناخته‌شده نظام بانکی است که علاوه بر مدیرعاملی و عضویت در هیئت‌مدیره بانک قوامین، از سال ۷۸ در بخش‌های مختلف نظام بانکی از جمله سازمان و روش‌ها، تحقیق و توسعه، فناوری، طرحوبرنامه، بازاریابی و کسب‌وکار، بانکداری شرکتی و بانکداری خرد در بانک‌های رفاه، قوامین و سپه حضور داشته است.

تدوین سه کتاب در حوزه بانکی، مالی، نگارش بیش از۵۰ مقاله تخصصی علمی-پژوهشی درحوزه بانکی و بانکداری و تدریس در دانشگاه ازجمله سوابق علمی وی محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • کاشت بیش از ۳ هزار درختچه در بلوار آیت الله خامنه‌ای قزوین
  • پوستر پرسپولیس با حضور ۳ سپاهانی سابق
  • علی ابدالی مدیر عامل بانک سینا شد
  • حضور مربیان تیم ملی در بازی شمس آذر - پیکان
  • شمس آذر ۲ - ۱ پیکان/ شاگردان دقیقی به رده هفتم صعود کردند
  • شاگردان الهامی آماده دیدار با ذوب آهن (عکس)
  • ۲۲ سال حبس برای عامل اطلاعاتی آمریکا به جرم فروش اسناد محرمانه
  • بروز مشکلات تنفسی در خوزستان در پی گرد و غبار
  • اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)
  • استقلالی‌ها منتظر کمک مدیر سابق‌شان