Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز مهاباد، رئیس دانشگاه پیام نور مرکز مهاباد گفت : این آزمون با شرکت دو هزار و 700 داوطلب از شهرهای جنوب آذربایجان غربی دیروز و امروز جمعه در دانشگاه پیام نور مهاباد برگزار می شود.

خلیلی افزود: از این تعداد یک هزار و 650 نفر مرد و مابقی زن بودند.

وی گفت : همزمان با این آزمون، بیست و سومین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور هم برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر شجاعی معاون استاندار و فرماندار ویژه مهاباد، حاج ماموستا سهرابی امام جمعه مهاباد، دفتر نماینده مردم مهاباد و حومه در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی نیز ضمن بازدید از روند برگزاری این آزمون ملی، از نحوه برگزاری آزمون و عملکرد مطلوب توأم با شکیبایی و سخت کوشی مجموعه عوامل اجرایی ابراز رضایت کامل نمودند.

به گفته دکتر مولایی نماینده و ناظر سازمان سنجش در حوزه امتحانی شهرستان مهاباد خوشبختانه تمام امکانات سخت افزاری و نرم افزاری در این حوزه امتحانی در حد استانداردهای سازمان سنجش می باشد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۷۰۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون‌ ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم

مدیر دارالقران سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در حاشیه برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد:  نوزدهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم با حضور حافظان قرآن کریم آقا و خانم سراسر استان از اقشار مختلف  از جمله جامعه نابینایان ، روحانیون، پزشکان، معلمین و دانش آموزان حضور داشتند در ارومیه برگزار شد.

ادریس آقالو خاطر نشان کرد: در این آزمون قرآنی در مجموع ۱۱۴ نفر از حافظان قرآن از سراسر استان شرکت کرده اند که از این تعداد ۸۳ نفر خانم و ۳۱ نفر آقا هستند و در بین شرکت کنندگان ۲ نفر نیز روشن حضور دارد و  در ۳ رشته ۱۰ جز، ۲۰ جز و حفظ کل قرآن به رقابت می‌پردازند.

مدیر دارالقران سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه نتایج آزمون یک ماه بعد از برگزاری آزمون اعلام می‌شود، اظهار کرد: شرکت کنندگان با کسب نمره قبولی در این مرحله به آزمون شفاهی راه خواهند یافت و در پایان نتایج در صورت کسب نمرات لازم درجه پنج، چهار و سه را اخذ کرده و می توانند با این مدارک بدون آزمون در دانشگاه فرهنگیان به تحصیل ادامه دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در ۳۱۳ حوزه امتحانی و ۱۵۴ شهر
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در استان بوشهر
  • اولین آزمون استخدامی سال ۱۴۰۳ برگزار شد
  • برگزاری آزمون‌ اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن آذربایجان غربی
  • برگزاری آزمون‌ ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم
  • آزمون کنکوری‌های شهرستان زیرکوه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • رقابت بیش از ۲۱ هزار کرمانی درآزمون آموزش و پرورش
  • تمدید مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور
  • مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد
  • ۲۵ تقلب با دستگاه‌های الکترونیکی در کنکور کشف شد