Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه سیاسی جهان نيوز: ناکارآمدی اعضای شورای شهر تهران داد بسیاری از حامیان انتخاباتی آنها را نیز درآورده است. اعضای شورای شهر تهران باانتخاب نجفی متهم ردیف اول در بلاتکلیف بودن پایتخت در این روزها نیز محسوب می شوند.

به گزارش جهان نيوز، کار به جایی رسیده است که غلامحسین کرباسچی گفته است که این شورای شهر تهران آبروی اصلاح طلبان را خواهد برد!

در همین حال، سید حسن خمینی که نیز در سالهای اخیر از حامیان ایام انتخابات اصلاح طلبان محسوب می شود، درباره عملکرد شورای شهر تهران به طیف دلواپسان اصلاح طلب پیوسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سيد حسن خميني در ديدار اعضاي شوراي اسلامي شهر تهران گفته است: خيلي ها چشم طمع دارند كه شوراي شهر تهران را به عنوان مجموعه اي ناموفق جلوه دهند؛ پا روي اين طمع بگذاريد.اميدوارم در هفته هاي آتي از آزمون انتخاب شهردار با موفقيت خارج شويد و بهترين فرد انتخاب شود.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در این دیدار اظهار داشت: «رضایتمندی مردم تنها ملاک موفقیت شوراست؛ اگر رضایت مردم وجود نداشته باشد، سایر کارها فایده ای ندارد». 

وی  گفت: «نمی گویم هر مدیری همیشه باید حرکت های پوپولیستی انجام دهد؛ اما این را می دانم که خرد جمعی همیشه به درستی تصمیم می گیرد.ببینید که یک تصمیم کلان مورد قبول جامعه هست یا خیر»

سید حسن خمینی گفت: «اگر دین دارانی که تصدی جامعه را بر عهده گرفته اند موفق نشوند، مردم از دین برنمی گردند».

وی افزود: «مجموع مردم اگر راضی باشند کار شما خوب است؛ اما اگر مجموع آنها ناراضی باشند مشکلی در کار وجود دارد. مردم بی دلیل اعتراض نمی کنند»

سید حسن خمینی اظهار داشت: «به انسجام درونی شوراها توجه کنید. این امر شرط کارآمد در چشم مردم است.کار شوراها، سیاسی نیست. گرفتار تحلیل های روزمره نشویم»
 
 
 
 

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۷۰۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدا بیش از ۱۰۰ کولر گازی به مدارس بندر امام خمینی(ره)

جام جم آنلاین - خوزستان، آئین اهدای ۱۰۸ کولر توسط پتروشیمی رازی به مدارس بندر امام خمینی(ره) برگزار شد.


پیام برزگر مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی دراین آئین اظهار کرد: پتروشیمی رازی به عنوان یک شرکت مشترک ایرانی و ترکیه ای در حوزه مسئولیت اجتماعی اقدام ارزشمندی انجام داده است.


وی افزود: آموزش و پرورش زیرساخت فرهنگ، آینده و اقتدار کشور است و توجه به آموزش و پرورش در واقع توجه به آینده کشور است.


رئیس شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی با تقدیر از انجام مسئولیت های اجتماعی در حوزه آموزش و پرورش گفت: شرکت های پتروشیمی اقدامات خوبی را برای ارتقاء سطح کیفیت آموزش و پرورش و رفاه دانش آموزان  در سطح شهرستان بندرماهشهر و بندر امام خمینی(ره) انجام داده اند.


رئیس اداره آموزش و پرورش بندر امام خمینی(ره) در این آیین اظهار کرد: برای نخستین بار است که در بندر امام خمینی(ره) شاهد چنین اقدام ارزشمندی هستیم و ۱۰۸ کولر گازی بطور یک جا توسط شرکت پتروشیمی رازی به مدارس شهر اهدا می شود.


محمودی افزود: ۲۱ هزار دانش آموز در بندر امام خمینی(ره) مشغول تحصیل هستند و اهدای کولر اقدام خوبی برای رفاه حال دانش آموزان است.


وی ادامه داد: در سطح شهر بندر امام خمینی(ره) ساخت مدارس، ترمیم و بازسازی و همچنین تجهیز مدارس توسط شرکت های پتروشیمی در حال انجام است که نشان از اهتمام ویژه شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی به مقوله آموزش و پرورش و فرهنگ بویژه در بندرامام است و صمیمانه از شرکت های پتروشیمی و شورای راهبردی از این بابت تشکر می کنم.

امام جمعه بندر امام خمینی(ره) اظهار کرد: یکی از توصیه های مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی تقویت امید و ایمان در مردم است که مصدایق آن همین اقدامات شرکت های پتروشیمی در حوزه مسئولیت اجتماعی است.


حجت الاسلام عبادی افزود: از مسئولان پتروشیمی رازی و شورای راهبردی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بابت نگاه و توجه به مسئولیت های اجتماعی قدردانی می کنم.


وی گفت: عزم جدی شورای راهبردی و مدیریت انقلابی آن برای خدمت به مردم است و امیدوارم عقب ماندگی هایی که در سالیان گذشته وجود داشته، با عزم شورای راهبردی و شرکت های پتروشیمی جبران شود.

معاون مالی و اداری پتروشیمی رازی نیز در این آئین گفت: محرومیت های شهرستان درحوزه های مختلف و آموزش و پرورش نیازمند توجه بیشتر است، خرسندیم که توانستیم اقدامی برای مردم بندر امام خمینی(ره) انجام دهیم.


وی افزود: پتروشیمی رازی تامین ۱۰۸ دستگاه کولر جهت مدارس را در راستای مسئولیت اجتماعی انجام داده است و تلاش ما برای بهبود سطح آموزش و پرورش منطقه است.

دیگر خبرها

  • اهدا بیش از ۱۰۰ کولر گازی به مدارس بندر امام خمینی(ره)
  • تجمع مقابل سفارت اردن در تهران (عکس)
  • اهدای بیش از ۱۰۰ کولر گازی به مدارس بندر امام خمینی
  • تهیه کولر برای مدارس شهر بندر امام خمینی (ره)
  • تایید واگن‌ها باید جهادی باشد تا مردم متضرر نشوند
  • لزوم بررسی فنی پل «فرجام» توسط معاونت فنی و عمران شهرداری تهران
  • تأیید واگن‌ها را به تأخیر نیندازید
  • مجلس هفته آینده وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند | رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس : نگران وضعیت بازار ارز هستیم
  • وزارت کشور در بحث واگن‌های وارداتی جهادی عمل کند نه اداری
  • عملکرد بهتر اورژانس تهران نسبت به سال گذشته