Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@11:27:36 GMT

برنامه ویژه پرسپولیسی ها برای جادوگر

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۷۰۶۱۳

برنامه ویژه پرسپولیسی ها برای جادوگر

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا ، علی کریمی که از محبوبیت ویژه و خاصی بین هواداران پرسپولیس برخوردار است، امروز به عنوان سر مربی رقیب روی نیمکت سپیدرود حاضر خواهد شد و تیمش را هدایت می‌کند.

پرسپولیس که با کسب عنوان قهرمانی در انتظار پایان بازی امروز و برگزاری جشن قهرمانی خود در فصل هفدهم است، امروز برنامه ویژه‌ای را نیز روی سکوها توسط هوادارانش برای شماره هشت محبوب تدارک دیده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها قصد دارند در دقیقه هشت بازی شماره هشت محبوب و اسطوره‌ای باشگاه را مورد تشویق قرار دهند و اینچنین او را مورد حمایت قرار دهند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی پرسپولیس علی کریمی کسب عنوان قهرمانی برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۷۰۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه جهانی استقلال، بالاتر از پرسپولیس و سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، فیفا دی ماه مارس به پایان رسید و اکنون همه در انتظار آغاز دوباره مسابقات باشگاهی در سراسر جهان هستند. بازی های لیگ برتر فوتبال ایران نیز در سال جدید قرار است با برگزاری دیدارهای معوقه آغاز شده که سپاهان با 2 بازی عقب افتاده، برنامه پرفشاری دارد و سپس تیم‌های استقلال و پرسپولیس نیز دیدارهای خود را در سال ۱۴۰۳ برگزار می‌کنند.

سه تیمی که امسال رقابت بسیار سخت و فشرده‌ای در صدر جدول رده‌بندی داشته و هر کدام از آنها برای کسب عنوان قهرمانی تلاش می‌کند. در حال حاضر سپاهان با دو بازی کمتر نسبت به سرخابی ها، در رتبه پایین‌تر قرار دارد ولی می‌تواند با کسب پیروزی و به دست آوردن شش امتیاز، فاصله خود را کاهش داده و به جمع مدعیان قهرمانی اضافه شود. هرچند که نباید از کنار نام تراکتور نیز به راحتی گذشت، چرا که شاگردان خمس هم یک بازی معوقه در پیش دارند و می‌توانند با کسب پیروزی در این دیدار، مثلث مدعیان را به یک چهار ضلعی تبدیل کنند.

وب سایت اوپتا به مانند هر هفته، رتبه‌بندی جدیدی از تیم‌های باشگاهی در سراسر جهان را منتشر کرده که طی آن استقلال به عنوان تنها تیم ایرانی موفق شده در میان ۱۰ تیم برتر قاره آسیا قرار بگیرد. آبی پوشان که فصل بسیار عجیب و پرحاشیه‌ای را تجربه کرده‌اند، در میان شگفتی همگان، سال را با صدرنشینی به پایان رساندند و اکنون نیز مدعی اول کسب عنوان قهرمانی به شمار می‌روند. البته این چیزی نیست که در ابتدای فصل و با توجه به سطح یارگیری‌های تیم‌های مدعی قهرمانی، تصور می‌شد.

استقلال که در لیگ امسال تنها یک بار و در هفته سوم مقابل سپاهان و در اصفهان مغلوب شده، پس از اینکه در همان مرحله نخست رقابت‌های جام حذفی با شکست مقابل مس رفسنجان از دور پیکارها کنار رفت، اکنون می‌تواند با برنامه سبک‌تر و مدت زمان بیشتری برای استراحت، لیگ را از سر بگیرد که این می‌تواند پوئن مثبتی برای تیم نکونام باشد تا بتواند شگفتی که در پایان سال گذشته خلق کرده بودند را تکمیل نماید.

همین عملکرد خوب شاگردان نکونام باعث شده تا آنها در رتبه‌بندی سایت اوپتا بالاتر از تیم‌های پرسپولیس و سپاهان ایستاده و جایگاه نهم آسیا و ۲۴۶ جهانی را از آن خود کنند. نکته جالب اینکه استقلال در این رده‌بندی توانسته بالاتر از تیم فوتبال کاوازاکی ژاپن قرار بگیرد که تا مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان امسال نیز بالا آمده بود ولی با شکست مقابل شاندونگ چین، از دور بازی‌ها کنار رفت.

پرسپولیس نیز در رتبه یازدهم آسیا و ۲۶۰ جهان ایستاده است. سرخ پوشان نسبت به رنگینگ هفت روز گذشته، چهار پله در رده‌بندی جهانی صعود کرده‌اند، در حالی که استقلال یک رتبه تنزل یافته است. نکته جالب اینکه تیم فوتبال العین امارات که راهی دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا شده و باید به مصاف الهلال عربستان برود، در رتبه چهاردهم جای گرفته؛ یعنی پایین‌تر از استقلال و پرسپولیس.

تیم فوتبال سپاهان نیز با قرار گرفتن در رتبه بیستم آسیا و ۳۳۱ جهان، دیگر تیم ایرانی است که نامش در میان تیم‌های برتر قاره دیده می‌شود. تراکتور نیز توانسته است جایگاه چهلم آسیا و ۵۴۹ جهان را به خود اختصاص دهد. چهار تیمی که به نظر می‌رسد جام قهرمانی امسال لیگ برتر به یکی از آنها خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • استقلال از پرسپولیس و سپاهان جلو زد!
  • رتبه جهانی استقلال، بالاتر از پرسپولیس و سپاهان
  • (عکس) رجزخوانی کاپیتان پرسپولیس برای رقبا با این ژست ویژه
  • مصدومیت یک پرسپولیسی در فیفادی
  • صید تاریخی ملوانان؛ سپاهان جام قهرمانی را به پرسپولیس داد! | بازی های ماندگار
  • استوری متفاوت سروش رفیعی؛ سلام نظامی کنار عبدالکریم حسن!
  • توفانی که باعث اخراج ۸ پرسپولیسی شد
  • اعداد عجیب و غریب ستاره جدید پرسپولیس/ افشاگری محمد خدابنده لو از پیشنهاد استقلال!
  • علاقه شدید یک بازیکن برای پرسپولیسی شدن | یاغی سابق سرخپوش می شود؟
  • روایت خدابنده‌لو از رد پیشنهاد استقلال