Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه به فهرستی از چهره‌های مشهوری می‌پردازیم با خاندان‌های سلطنتی نسبت دارند. به طور قطع بعضی از این موارد باعث تعجب شما خواهد شد!

الن دی جنرس

الن دی جنرس مجری مشهور برنامه‌های تلویزیونی، با پادشاه ادوارد دوم نسبت دارد و از خویشاوندان دور کیت میدلتون، عروس خاندان سلطنتی بریتانیا است. بنابراین الن دی جنرس با ملکه انگلیس هم نسبتی دور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جیک و مگی جیلنهال

این خواهر و برادر نه تنها بازیگرانی برجسته هستند بلکه اصل و نسبی اشرافی هم دارند. جیک و مگی جیلنهال از طرف پدری با ادوارد سوم پادشاه انگلستان نسبت دارند. این پادشاه از سال ۱۳۲۷ تا ۱۳۷۷ میلادی بر انگلستان فرمانروایی می‌کرد. بنابراین جیک و مگی گیلنهال نسبتی دور با ملکه انگلستان دارند.

پاریس هیلتون

هیلتون نه تنها همواره سعی داشته مانند یک اشراف‌زاده زندگی کند بلکه در حقیقت نیز اصل و نسبی اشرافی دارد. نسبت اشرافی او به پادشاه هنری دوم باز می‌گردد و در نتیجه هیلتون نسبتی دور با ملکه بریتانیا دارد. هیلتون اعتقاد زیادی به اشراف زاده بودن خود دارد. او در مصاحبه‌ای با سایت YahooNews گفت: «در دنیا کسی شبیه به من وجود ندارد. معتقدم در هر دهه‌ای از تاریخ یک زن بلوند شاخص وجود دارد، مثل مریلین مونرو یا پرنسس دایانا و حالا هم من آن شخص هستم.»

برد پیت

برد پیت علاوه بر آنکه یکی از چهره‌های شاخص هالیوودی است اصالتی اشرافی هم دارد. نسبت اشرافی پیت به پادشاه هنری دوم باز می‌گردد. این پادشاه از سال ۱۱۵۴ تا ۱۱۸۹ میلادی بر انگلستان حکومت می‌کرد. بنابراین پیت نسبتی دور هم با ملکه انگلستان دارد. اما برد پیت اظهار کرده علاقه‌ای ندارد او را یک امریکایی اشراف زاده بدانند.

بروک شیلدز

این بازیگر امریکایی که در دهه ۸۰ میلادی به شهرت رسید، تا چند سال قبل از اصل و نسب اشرافی خود بی‌خبر بود. در جریان یک برنامه تلویزیونی درباره  شجره‌نامه افراد بود که شیلدز پی برد با ششمین پادشاه فرانسه نسبت دارد.

سلن دیون

این خواننده موفق علاوه بر آنکه از صدایی بسیار زیبا برخوردار است، با اولین پادشاه فرانسه یعنی فیلیپ دوم نسبت دارد. این پادشاه از سال ۱۹۰ تا ۱۲۲۳ میلادی بر سرزمین فرانسه حکمرانی می‌کرد.

هیلاری داف

این بازیگر و خواننده ی امریکایی هم اصل و نسبی اشرافی دارد. نسبت اشرافی او به ادوارد سوم پادشاه انگلستان باز می‌گردد. بنابراین او نسبتی دور با ملکه  انگلستان دارد.

آنجلینا جولی

آنجلینا جولی ستاره محبوب هالیوودی هم اصالتی اشرافی دارد. جولی از طرف مادری با فیلیپ پادشاه فرانسه نسبت دارد.

اوما تورمن

این بازیگر مشهور امریکایی هم از جمله چهره‌های مشهوری است که با خاندان‌های سلطنتی نسبت دارند. تورمن از طرف پدری با ادوارد اول پادشاه بریتانیا نسبت داشته و بنابراین نسبتی دور با ملکه  انگلیس دارد.

منبع: روزیاتو

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آنجلینا جولی انگلیس بریتانیا شاخص مصاحبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۷۰۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکرات ایران برای خرید شرکت خودروسازی «روور» انگلستان

در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش‌های اقتصادی به تصویر روشنی از وضعیت اقتصادی ایران دست پیدا کنیم.

به گزارش اقتصاد نیوز، نگاه روندی این مزیت را دارد که تاثیر اقتصاد بر سایر موضوعات جامعه ایرانی و تاثیر گرفتن اقتصاد از آن‌ها را بتوانیم در یک مجموعه تجزیه و تحلیل کنیم و همچنین پاسخ به چرا‌های وضعیت کنونی اقتصادی داشته باشیم. اکنونِ اقتصاد ما محصول تلاش‌ها و تصمیم گیری‌ها در دهه‌های گذشته است. امسال در این پروژه سال‌های ۱۳۹۴، ۱۳۸۴، ۱۳۷۴، ۱۳۶۴، ۱۳۵۴ از هر دهه انتخاب شده است.

سوم اردیبهشت ۱۳۵۴؛ ورود لاستیک اتومبیل آزاد شد

واردات لاستیک رویی و تویی وسایط نقلیه، بخاری و اجاق گاز، ماشین‌آلات نو و مستعمل ساختمانی و راه‌سازی آغاز شد.

بانک مرکزی ایران به بانک‌های کشور اعلام کرد: ثبت‌سفارش برای ورود بخاری و اجاق گاز، ماشین‌آلات نو و مستعمل ساختمانی و راهسازی، لاستیک رویی و تویی وسایط نقلیه (به استثنای لاستیک رویی برای چرخ‌های پایی و موتورسیکلت) تا اطلاع بعدی احتیاج به سبک موافقت قبلی ندارد.

سوم اردیبهشت ۱۳۶۴؛ وضع عوارض سنگین برای محدود کردن متراژ زیربنای واحد‌های مسکونی

مهندس کازرونی، وزیر مسکن و شهرسازی اظهار کرد: ما با وضع عواض سنگین، متراژ زیربنای واحد‌های مسکونی را محدود می‌کنیم، به این ترتیب که تا ۱۰۰ مترمربع زیربنا، عوارض معمولی وضع می‌شود از این میزان به بالا، عوارض رشد سریعی پیدا می‌کند و تابع ضریب‌های جدیدی می‌شود که درنهایت احداث واحد‌هایی با زیربنای بالای ۱۰۰ مترمربع مقرون به صرفه نخواهد بود و البته درنهایت تا ۱۲۴ مترمربع زیربنا و عوارض آن را مقرون به صرفه می‌دانیم.

سوم اردیبهشت ۱۳۷۴؛ ۱.۷ میلیارد دلار اعتبار برای تامین کالا‌های اساسی

در بودجه سال ۷۴ کشور، یک میلیارد و ۷۷۰ میلیون دلار برای تامین کالا‌های اساسی و دارو اختصاص یافته است.

حجت‌الاسلام دری‌نجف‌آبادی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: برای توسعه صنعت نفت و گاز کشور نیز یک میلیارد و ۲۳۰ میلیون دلار اعتبار پیش‌بینی شده است.

وی درآمد سرانه کشور را قابل‌قبول ندانست و افزود: هم‌اکنون درآمد سرانه به‌طور خوش‌بینانه یک هزار دلار است که در مقایسه با سایر کشور بسیار پایین است.

وی لزوم هدایت مردم و نقدینگی کشور به سمت تولید را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: باید با هدایت سرمایه‌ها به سمت تولید، با دلالی و واسطه‌گری و بورس‌بازی برخورد شود.

وی با اشاره به نوسانات نرخ دلار در جهان گفت: در برنامه پنج ساله اول از تبدیل دلار به سایر ارزها، کشور حدود ۶ میلیارد دلار زیان کرده است.

سوم اردیبهشت ۱۳۸۴؛ حجم پروژه‌های ایران با بانک جهانی معادل ۱.۳ میلیارد دلار است

ارزش پروژه‌های ایران با بانک جهانی پس از نهایی شدن اجرای پروژه‌های «آب و فاضلاب شهر‌های رشت، انزلی، ساری و بابل» و «کانال‌های آبیاری سد پاشاکلا» افزون بر یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار خواهد شد.

این مطلب در حاشیه دیدار وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان با «جیمز ولفنسون» رئیس کنونی بانک جهانی در حاشیه اجلاس بهاره بانک جهانی اعلام شد.

مذاکرات ایران برای خرید شرکت خودروسازی «روور» انگلستان

گزارش رسیده حاکی است دو شرکت بزرگ خودروسازی ایران قصد دارند تنها شرکت مستقل خودروسازی انگلستان «روور» را که در حالت بحران به سر می‌برد، خریداری کنند.

یک مقام بلندپایه وزارت صنایع و معادن که خواست نامش فاش نشود، با تایید این خبر افزود: دو شرکت ایران‌خودرو و سایپا در حال بررسی خرید شرکت روور انگلستان هستند.

وی اعلام کرد: کارشناسان ارشد صنعت خودروسازی ایران به این نتیجه رسیده‌اند که با این شرکت بحران‌زده می‌توانند قسمتی از دانش فنی طراحی این شرکت را که هم‌اکنون برای صنایع خودروی ایران حیاتی است خریداری کنند، همچنین دانش و تکنولوژی نیز با خرید این شرکت به ایران انتقال می‌یابد.

وی ادامه داد: در این مذاکرات سایپا از ایران‌خودرو چند گام جلوتر است. در همین حال یکی از مدیران ارشد ایران خودرو خبر مذاکرات با شرکت روور انگلستان را تایید کرد، اما ارائه توضیحات بیشتر را به آینده موکول کرد.

لازم به ذکر است در یک دهه اخیر تنها مشارکت جدی انگلستان در صنعت خودروی ایران در طراحی سمند توسط شرکت «فرست اتوموتیو» بود.

شرکت روور قصد داشت در استان سیستان و بلوچستان با شرکت خصوصی «دستان» برای تولید روور اقدام کند در آخرین تصمیم شرکت روور سعی کرد با شرکت سایپا برای ساخت یک مدل خودرو همکاری کند که به دلیل فشار شدید افکار عمومی و به دستور وزیر صنایع این قرارداد مسکوت ماند.

سوم اردیبهشت ۱۳۹۴؛ خط قرمز اصلاح سود بانکی

رئیس شورای پول و اعتبار ضمن مخالفت با هر گونه شوک به نرخ سود بانکی، خط قرمز این نهاد را در اصلاح نرخ سود، منافع سپرده‌گذاران اعلام کرد.

به گفته سیف، بانک مرکزی درصدد است با ساماندهی نرخ سود تسهیلات بانکی و تصویب آن در شورای پول و اعتبار زمینه کاهش تدریجی نرخ سود تسهیلات و به تبع آن نرخ سود سپرده‌ها را فراهم کند به نحوی که منافع سپرده‌گذاران و تسهیلات گیرندگان همزمان رعایت شود. به عبارت دیگر همه نرخ‌های واقعی سود سپرده مثبت و هم نرخ‌های سود تسهیلات منطقی و متناسب با شرایط اقتصادی باشد.

رئیس‌کل بانک مرکزی درباره راهبرد تعیین نرخ سود تاکید کرد که این نهاد قصد دارد با هدف کمک به اقتصاد کشور پیشنهاد یک دامنه برای اصلاح نرخ سود بانکی تعیین شود که در این دامنه ضمن اجازه فعالیت بانک‌ها متضمن ریسک قابل قبول نیز باشد.

دیگر خبرها

  • تم بنفش برای دکوراسیون اشرافی، نظرتان چیست؟ (عکس)
  • توضیح بانک صادرات درباره دلایل خرید بخشی از سهام پرسپولیس
  • آیا با عدالت نسبتی داریم؟/ابعاد مهم سفر رئیس‌جمهور به پاکستان/اشاعه ايران‌هراسي يا تبليغ بازدارندگي؟
  • چرا فاصله لیگ برتر انگلیس روز به روز با سایرین بیشتر می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • مذاکرات ایران برای خرید شرکت خودروسازی «روور» انگلستان
  • (عکس) سفر به ایران قدیم؛ بازیگر فرانسوی درباره ایران چه گفت؟
  • منچستریونایتد - کاونتری؛ ترکیب رسمی
  • توضیح بانک شهر درباره خرید سهام پرسپولیس
  • آمریکا با تامین تسلیحاتی اسرائیل در منطقه خواهان خویشتنداری است
  • «پرویز داوودی»، به‌مثابه مدیر تراز انقلاب اسلامی