Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-05@19:57:47 GMT

حضور پورعلی گنجی در فینال جام حذفی قطر +عکس

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۷۰۹۰۶

حضور پورعلی گنجی در فینال جام حذفی قطر +عکس

روزنامه الرایه قطر مدافع ایرانی السد را در ترکیب احتمالی این تیم مقابل الدحیل در فینال جام حذفی قطر قرار داد.

خبرگزاری فارس: روزنامه الرایه قطر مدافع ایرانی السد را در ترکیب احتمالی این تیم مقابل الدحیل در فینال جام حذفی قطر قرار داد.

تیم فوتبال السد قطر امشب از ساعت ۱۹ به وقت محلی در دیدار فینال رقابت‌های جام حذفی قطر مقابل الدحیل قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این راستا روزنامه الرایه قطر ترکیب احتمالی السد را برای این دیدار حساس را اعلام کرد که مرتضی پورعلی گنجی، مدافع ملی پوش کشورمان در این ترکیب حضور دارد. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003NqB

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۷۰۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره جوان فوتبال ایران میلیون دلاری شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورزش سه محمدامین حزباوی مدافع تیم السد قطر یکی از بازیکنان اصلی این تیم در مسیر کسب قهرمانی لیگ ستارگان بود که در ۱۹ بازی از ۲۲ بازی السد به میدان رفت و عملکرد بسیار خوبی داشت.

حزباوی بعد از کسب قهرمانی لیگ، اکنون همراه با تیمش برای دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی قطر مقابل المرخیه آماده می‌شود و امیدوار به دومین قهرمانی در این فصل است.

این مدافع آینده دار فوتبال کشورمان، امروز تولد ۲۱ سالگی‌اش را در حالی جشن گرفت که قیمت وی در سایت ترانسفر مارکت از ۸۰۰ هزار دلار به یک میلیون دلار افزایش یافت.
محمدامین حزباوی که در بازی ایران و ترکمنستان برای اولین بار در تیم ملی بزرگسالان به میدان رفت، احتمالا در اردوی بعدی تیم ملی برای دو مسابقه برابر هنگ کنگ و ازبکستان هم حضور خواهد داشت.

کد خبر 849511 برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال

دیگر خبرها

  • ستاره جوان فوتبال ایران میلیون دلاری شد
  • چه کسی جانشین امید عالیشاه می شود؟
  • حزباوی در سالروز تولدش یک میلیون دلاری شد!
  • ترکیب شمس‌آذر مقابل گل‌گهر مشخص شد
  • ترکیب تیم ملی والیبال ایران کامل شد
  • حضور ناظر ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • ترکیب احتمالی چلسی در بازی با وست هم
  • انتقاد تند روزنامه قطری از سرمربی بومی السد
  • امروز؛ آخرین مهلت نام نویسی برای دریافت وام‌های ضروری و ودیعه مسکن
  • شاید نمی‌دانستید که علی دایی آنجا حضور داشت!