Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم تبریز،آذرشهر و اسکو با اشاره به بهره‌برداری از اتوبان تبریز -سهند تا پایان سال جاری گفت:با همکاری‌ همدیگر برای رفع مشکلات تلاش می‌کنم و در رفع مشکلات مردم با هیچ کسی تعارف ندارم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شهاب‌الدین بی‌مقدار در نشست با کار آفرینان استان آذربایجان شرقی گفت: در راستای تحقق شعار "حمایت از کالای ایرانی" تمامی مردم و مسئولان بایستی پای کار بیایند و از تولید ایرانی حمایت کنند  حمایت از تولید ایرانی به معنای حمایت از اشتغال، کار آفرینی و رشد صنعت و اقتصاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور آحاد مردم در حوزه اقتصادی و تولید افزود: نمی‌توان توسعه کشور را فقط به منابع دولتی محدود کرد بایستی تمامی مردم عزمی جدی و حضوری فعال در مسائل اقتصادی داشته باشند و چنانچه موانع و مشکلاتی در ادارات وجود دارد

وی ادامه داد: موفقیت در حوزه کشاورزی ، دام و طیور تلاش جدی را می طلبد ، تلاش برای افزایش گلخانه‌های استان و رعایت استانداردها در حوزه مرغ جهت افزایش صادرات به کشورهای منطقه و اروپایی از برنامه‌های مورد پیگیری من است.

بی‌مقدار عنوان کرد:  از ظرفیت‌های آذربایجان شرقی توریسم پذیری این استان است که به دلیل موقعیت جغرافیایی، طبیعت بکر و اماکن تاریخی و فرهنگی آن است که به دنبال آن اشتغال زایی و کار آفرینی نیز رونق می یابد.

وی در پایان نیز با اشاره به سفر ریاست محترم جمهور به استان و افتتاح چند طرح حمل و نقلی از بهره برداری اتوبان تبریز- سهند تا پایان سال 97 خبر داد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 استان آذربایجان شرقی اشتغال طبیعت مجلس شورای اسلامی مشکلات مردم موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۷۱۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳

تین نیوز

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران از احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس تا پایان شهریور ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سعید بیگی در تشریح روند احداث جایگاه های سوخت کوچک مقیاس در شهر تهران گفت: علاوه بر ۱۵ جایگاه کوچک مقیاسی که مقرر شده توسط شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل احداث شود، مناطق شهرداری تهران نیز نسبت به احداث این جایگاه ها اقدام می کنند.

بیگی افزود: تاکنون ۴ جایگاه احداث و به بهره برداری رسیده است. در حقیقت شرکت ساماندهی مشاغل اقدام به ساخت ۱۵ جایگاه سوخت کوچک مقیاس با اولویت مناطق بدون پمپ بنزین کرد و تاکنون ۴ جایگاه به بهره برداری رسیده و ۱۱جایگاه دیگر نیز تا پایان شهریور به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: این اقدام می تواند با کاهش مدت پیمایش شهروندان برای رسیدن به جایگاه سوخت و کاهش زمان توقف در صف های طولانی برای سوخت گیری، کمک شایانی به حفظ محیط زیست و کاهش آلودگی هوا کند.

بیگی تأکید کرد: هر ۴ جایگاه بنزین کوچک مقیاس احداث شده به بهره برداری رسیده است؛ اما شرکت نفت از این تعداد باید برای برخی جایگاه ها سوخت رسانی را انجام دهد تا فعال شوند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز
  • احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳
  • اتمام پروژه رینگ شرق تبریز تا پایان سال
  • بهره برداری از مرحله نخست طرح آبرسانی آتیشگاه تا پایان امسال
  • نبود رینگ آبی در اطراف تبریز و معضل تامین آب
  • ۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند آماده بهره‌برداری است
  • پروژه خط ۱۴ اینچ تبریز _ ارومیه در آستانه بهره‌برداری
  • خط لوله فرآورده تبریز - خوی - ارومیه به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره برداری از فاز اول پایانه شرق تا پایان خرداد ۱۴۰۳
  • صدور هزار و ۳۴۲ پروانه بهره‌برداری در خراسان رضوی