Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه امروز جمعه (۷ اردیبهشت) در مراسم افتتاحیه راهیان نور کشور که با صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز انجام گرفت، ضمن خیر مقدم به زائران یادمان شهدای بازی دراز و درود به ارواح طیبه شهدا و مجاهدان خدا و همچنین تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: آن چه مایه عزت، سربلندی و افتخار ما در نظام جمهوری اسلامی شده و خواهد بود، این حضور با صلابت، آگاهانه، از روی تعهد و روحیه انقلابی در تمام صحنه‌های انقلاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: امروز و در سالروز عملیات غرور آفرین بازی دراز در حالی که سالهاست از این حماسه غروز آفرین می‌گذرد حضور بیست و هشت هزار نفر از عاشقان امام و ولایت نشان داد که هنوز ما خاری بزرگ در چشم دشمنان انقلاب هستیم و این حضور مردم یعنی انقلاب زنده است
سردار ریحانی در ادامه تصریح کرد: تا زمانی که ما بر این اعتقادات و باور هستیم، ملتی سربلند، با افتخار و پر طراوات خواهیم بود و آهنگ و شتاب پیشرفت‌های این کشور در همه این صحنه‌های انقلاب روز با روز افزون‌تر خواهد شد.

سردار ریحانی، افزود: برادران و خواهران گرانقدر، حضور در چنین صحنه‌هایی هم برای دوستان و هم دشمنان پیام‌هایی را به همراه دارد.

وی بیان داشت: حضور رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در نقطه صفر مرزی نیز پیام‌های زیادی هم برای دوستان و هم دشمنان ما دارد.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، تاکید کرد: امروز دشمنان از حضور شما ناراحت و عصبانی هستند و هر فرد هزاران خار در چشم دشمنان است وحضور شما مایه دلگرمی، طراوات و باورکردن صحنه‌های انقلاب برای مردم این کشور است.        

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۷۱۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی پدر شهید مدافع حرم مقداد مهقانی از پاسداران برای عملیات غرور آفرین وعده صادق

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان پاسدار شهید مقداد مهقانی سی و یک ساله و از اهالی فاضل آباد برای دفاع از حرم اهل بیت به سوریه اعزام شده بود که روز یازدهم فروردین پارسال در حمله هوایی رژیم صهیونیستی در حومه دمشق سوریه به شهادت رسید.

او بیستمین شهید مدافع حرم استان گلستان است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • پیش بینی صعود ۴۰هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز
  • عملیات غرور آفرین وعده صادق هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را درهم کوبید
  • قدردانی پدر شهید مدافع حرم مقداد مهقانی از پاسداران برای عملیات غرور آفرین وعده صادق
  • ببینید | مردم کرج در حمایت از عملیات غرور آفرین «وعده صادق» به خیابان ها آمدند
  • تجمع مردمی حمایت از عملیات غرور آفرین «وعده صادق» - اراک (عکس)
  • سید حسن خمینی: عملیات شجاعانه دیشب توسط فرزندان غیور ایران اسلامی موجب افتخار است/ این حمله یک تصمیم استراتژیک برای نمایش اقتدار، امنیت و غرور ملی بود/ باید به قدرت ملی خود ببالیم
  • تجمع مردم بیرجند در حمایت از عملیات غرور آفرین «وعده صادق»
  • امروز روز پیروزی امت اسلامی و شکست دشمنان است
  • تجمع مردمی حمایت از عملیات غرور آفرین در استان گلستان
  • تجمع مردمی حمایت از عملیات غرور آفرین «وعده صادق»