Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید نصرالله موسوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان الشتر در گفت گو با خبرگزاری از بسیج لرستان اظهار داشت: سامانه‌ای به نام طوبی طراحی‌شده که تمام اطلاعات هیئت‌های مذهبی و مداحان در آن گردآوری و برای هیئت‌ها و مداحان کارت شناسایی صادر، در سال جدید تحویل آن‌ها داده شد.

وی با اشاره به فضای فرهنگی این شهرستان گفت: فضای فرهنگی شهرستان الشتر نسبت به شهرستان‌های دیگر در بعضی شاخصه‌ها خوب هست، مثلاً؛ درزمینۀ حجاب، اعتیاد و فروش مواد مخدر این شهرستان نسبت به شهرستان‌های مجاور خود بهتر، در بحث سرقت امنیت بیشتری دارد، درمجموع کمترین آسیب را نسبت به دیگر شهرستان‌های مجاور خود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان الشتر با توجه به استفاده از پیام‌رسان‌های داخلی اظهار داشت: پیام‌رسان‌های خارجی ممکن است پیشرفته‌تر و امکانات بیشتری داشته ولی ناامن بوده و کم‌کم باید به سمت پیام‌رسان‌های داخلی کوچ کنیم، یقیناً اگر استقبال مردم زیاد باشد که هست پیام‌رسان‌های داخلی بدون شک روزبه‌روز بهتر می‌شوند.

وی با اشاره به سازمان تبلیغات اسلامی شماره دو تصریح کرد: به توصیه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کل کشور که گفته سازمان تبلیغات شماره دو تحت عنوان فضای مجازی تأسیس شود لذا باید اشاعه و تبلیغ کنیم تا مردم به سمت پیام‌رسان‌های داخلی بیایند.

موسوی با اشاره به شعار سال افزود: اگر از کالاهای داخلی استفاده کنیم به خودمان خدمت کرده‌ایم و تولیدکننده هم باید تلاش کنند کالای باکیفیت تولید کرده، اگر تولیدکننده‌ها کالاهای باکیفیت و ارزان تولید کنند یقیناً استقبال مردم بالا می‌رود.

وی با اشاره به‌پیش قدم شدن در استفاده از کالاهای ایرانی تصریح کرد: استفاده از کالای ایرانی باعث اشتغال جوانان و کاهش بیکاری شده، اگر بیکاری باشد تمام افراد جامعه ضربه دیده ما در برنامه‌ها، جلسات و سخنرانی‌ها نسبت به شعار سال تبلیغ و پیش‌قدم شده و در گفتمان‌های دینی خود که در مدارس برگزار می‌شود به شعار سال توجه داریم.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۷۱۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر عامل تلگرام : اپل با حذف تلگرام از اپ استور، گل به‌خودی زد

مدیرعامل تلگرام معتقد است که حذف این پیام‌رسان از اپ استور چین در نهایت به ضرر خود اپل خواهد بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ پاول دورف، مدیرعامل تلگرام، با انتشار پستی در کانال شخصی خود گفت پیام‌رسان موردبحث در رتبه‌ی اول دانلودشده‌ترین اپلیکیشن‌های اندرویدی در چین قرار دارد و محبوبیتش روزبه‌روز در حال افزایش است.

تلگرام در چین فیلتر است و کاربران برای دسترسی به آن باید از VPN استفاده کنند. دورف می‌گوید چینی‌ها از تلگرام خوش‌شان می‌آید و همواره راهی برای استفاده از آن پیدا می‌کنند.

هفته‌ی گذشته دولت چین به اپل دستور داد که تلگرام، واتساپ، سیگنال و تردز را از اپ استور این کشور حذف کند. دورف می‌گوید از آن زمان آمار دانلود تلگرام در چین به‌هیچ‌وجه افت نکرده است.

مدیرعامل تلگرام معتقد است که حذف این پیام‌رسان از اپ استور چین، در واقع اقدامی علیه اپل محسوب می‌شود: «مقامات چین در حال فشار آوردن به تعداد بیشتری از مردم برای مهاجرت از آیفون به گوشی‌های اندرویدی تولیدشده توسط شرکت‌های چینی نظیر شیائومی هستند.» او در ادامه به قابلیت سایدلود در گوشی‌های اندرویدی اشاره کرد و گفت حذف تلگرام از اپ استور در نهایت باعث مهاجرت تعداد بیشتری از مردم این کشور به پلتفرم اندروید خواهد شد.

پاول دورف در ادامه‌ی سخنانش گفت که «اپل بار دیگر گل به‌خودی زد» و دلیل این اتفاق، سیاست انحصارگرایانه‌ی «باغ محصول» است. به اعتقاد دورف، حذف پیام‌رسان‌ها از اپ استور چین در نهایت باعث کاهش سهم آیفون در بازار موبایل این کشور خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی ابلاغ شد
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی ابلاغ شد
  • سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان معرفی شد
  • اعلام آمادگی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان شهرستان میاندوآب برای برگزاری امن کنکور سراسری
  • درخواست موزیلا برای اتخاذ تدابیر واتس‌اپ در انتخابات‌های جهانی
  • ۲۰ هزار حافظ قرآن در خراسان رضوی
  • مدیر عامل تلگرام : اپل با حذف تلگرام از اپ استور، گل به‌خودی زد